Wanneer je er bent geweest wel... maar ieder z'n smaak.quote:
Oh dat is belangrijk blijkbaarquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:05 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vrij onbeduidend mannetje toch... wel een coole naam. Dahwast.
Het is echt nu het doordouwen van contractanten om de resterende tijd in te vullen met BS dingetjes .. ze hebben Achter veel te snel het einde vastgezet, het is nu nog maanden roeien of verzuipenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is ronduit kut, dit laatste jaar was het hem compleet niet helaas.
En voordat ik krrijg dat ik als het mos niet mag zeggen, zeg ik het als users.
Het bloed gigantisch dood, het is met recht trekken aan een dood paard helaas.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heb er niks mee, met de Escape, vroeger Cartouche in Utrecht, ken die jongens wel (nu ouwe sukkels) de Poppes guys, de ene presenteerde TOPPOP ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Maar s inloggen daar dan..quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat is belangrijk blijkbaar
Lol hebben met wat je doet lijkt me veel belangrijker
Ik heb wat van zijn mixen gehoord op Sound en Mix cloud
Niks mis mee
Heb je weer huil-oogjes?quote:
Ben er vroeger wel vaak geweest.Chemistry.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wanneer je er bent geweest wel... maar ieder z'n smaak.
Mocht dat wel van Jessie?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:14 schreef puzziepie het volgende:
Een Katie knuffel voor het nichtje van Danney
[ afbeelding ]
Echt hoor,ik ook.quote:
Gelukkig geen last vanquote:
Mee eens, het is ronduit waardeloos nu. Ik denk dat je nog béter aan een dood paard kunt trekken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
En voordat ik krrijg dat ik als het mod niet mag zeggen, zeg ik het als users.
Waarom zou je als mod niet mogen zeggen dat Utopia geen kut aan isquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
En voordat ik krrijg dat ik als het mod niet mag zeggen, zeg ik het als users.
Die accu maakt overuren...Maak mij ernstige zorgen nu....quote:
quote:
Gezeik dit en dat.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je als mod niet mogen zeggen dat Utopia geen kut aan is
Je hebt nog gelijk ook, jhet is helemaal niets en hoe dichter bij het einde hoe minder het wordt
Geen enkele spanning meer
Het een beetje bezig houden van de Utopianen zijn ze mee bezig
Precies gecapt zoals hij isquote:
Ze kunnen toch ook eind deze maand stoppen? Waarom dat doorsudderen en rekken t/m december?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je als mod niet mogen zeggen dat Utopia geen kut aan is
Je hebt nog gelijk ook, jhet is helemaal niets en hoe dichter bij het einde hoe minder het wordt
Geen enkele spanning meer
Het een beetje bezig houden van de Utopianen zijn ze mee bezig
Ja, ze hebben niet echt hun best gedaan er iets van te maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gezeik dit en dat.
Maar dit was het slechtste jaar ooit.
Nooit verwacht dat het slechter kon, maar wel dus.
We zijn dan ook allemaal zeikers.....quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gezeik dit en dat.
Troost.. Hierna komt er niets meer, dit concept is uitgemolken tot het botquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gezeik dit en dat.
quote:
Tegen wie?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:26 schreef snetje het volgende:
Mylene: Godverdomme kun je het zien! Ga lekker naar andere mensen kijken...
Ik kruip naar het einde Uto, echt waar.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We zijn dan ook allemaal zeikers.....
Maar het is idd huilen met de pet op....
Richman?.......Zie eerder een nixman....quote:
Zonder hier had daar me allang niet meer geboeid.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik kruip naar het einde Uto, echt waar.
Daar, hier, man ....
Ik geloof je wel.....Dat einde hier ligt trouwens helemaal in je eigen handen, daar is natuurlijk wat moeilijker, want dat bepaalt een ene de Mol.....quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik kruip naar het einde Uto, echt waar.
Daar, hier, man ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |