Ja, bij mij ook, maar bovenop redelijk kort en dan vóór zo'n lange plukquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen stond mijn bos alle kanten op.
Ieuwwwwquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook, maar bovenop redelijk kort en dan vóór zo'n lange pluk
Had je ook een matje?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook, maar bovenop redelijk kort en dan vóór zo'n lange pluk
Dat is een matjequote:
Matje zat in de nek, daar lees ik niets over.quote:
Maakt niet uit waar die lange pluk zit.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Matje zat in de nek, daar lees ik niets over.
je heeft mijne lied niet geraztenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen stond mijn bos alle kanten op.
Jawel, google eensquote:Op donderdag 10 oktober 2019 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar die lange pluk zit.
quote:Een matje is een kapsel. De zijkanten van het haar zijn meestal opgeschoren of kort. De achterkant is lang, of een paar sprieterige haartjes. Deze haardracht was vooral populair in de jaren tachtig van de twintigste eeuw.
der van seagulquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:00 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zoiets, maar dan bovenop wat wilder.
Zag er niet uit idd
Dat was inderdaad wel hip toenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:00 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje zoiets, maar dan bovenop wat wilder.
Zag er niet uit idd
Ja joh.quote:
Perrrrremmmenent, blonderen, alles wat slecht was.quote:
Of citroen om het wat lichter te maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh.Ik smeerde wel eens bier in mijn haar dat werkt net zo als gel
Ik was stront verliefd op een gozer. En die had stijl blond haar. En toen had hij een permanentje ineens. Ok doeiquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Perrrrremmmenent, blonderen, alles wat slecht was.
Eer mijn haar blond was was het waarschijnlijk al afgebroken.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Perrrrremmmenent, blonderen, alles wat slecht was.
Dat gebruikte ik als excuus als ik na een avondje stappen 's ochtends op mijn werk kwam en ze roken bierquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh.Ik smeerde wel eens bier in mijn haar dat werkt net zo als gel
Kamille thee ook een keer geprobeerd. En dan niet filteren en zat ik met allemaal zaadjes en dingen in mijn haarquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of citroen om het wat lichter te maken.
open auuuuuquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:02 schreef mario390 het volgende:
gisteren is bij de spel van onze volleyballer de koken uitgestanden
Wel schattigquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kamille thee ook een keer geprobeerd. En dan niet filteren en zat ik met allemaal zaadjes en dingen in mijn haar
Ik dronk bessen in de jaren 80, dat is troep om in je haar te smerenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gebruikte ik als excuus als ik na een avondje stappen 's ochtends op mijn werk kwam en ze roken bier![]()
Ohhh dat kan kloppen. Ik heb bier in mijn haar gesmeerd dat is goed voor je haar!!
Zozo, jezelf verwend?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De box is binnen.
2 broeken,waarvan 1 Gstar.
1 paar schoenen
1 vest.
1 trui.
2 Tshirts.
Ik werkte toen nog niet, wel een goeie.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gebruikte ik als excuus als ik na een avondje stappen 's ochtends op mijn werk kwam en ze roken bier![]()
Ohhh dat kan kloppen. Ik heb bier in mijn haar gesmeerd dat is goed voor je haar!!
Mooie kleding pakketquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De box is binnen.
1 paar schoenen
1 vest.
1 trui.
2 Tshirts.
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dronk bessen in de jaren 80, dat is troep om in je haar te smeren
Goede score.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De box is binnen.
1 paar schoenen
1 vest.
1 trui.
2 Tshirts.
Nice en nu het pakket van Soul graagquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De box is binnen.
1 paar schoenen
1 vest.
1 trui.
2 Tshirts.
Ah OK.. past het ? Zo ja moet je Anna nog even bedankenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De box is binnen.
1 paar schoenen
1 vest.
1 trui.
2 Tshirts.
quote:
quote:
En dat voor 150 euro.quote:
Het past,ben er content mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.. past het ? Zo ja moet je Anna nog even bedanken
Lekker he? nieuwe klerenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het past,ben er content mee.
Echt wel.quote:
Toppie. Nu krijg je elke maand zo'n pakket ?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 16:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het past,ben er content mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |