vond dat topic wel vet over die nudes op die usb-stickquote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die o.us is wel een rare hoor.
Link?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vond dat topic wel vet over die nudes op die usb-stick
Perversquote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Wat is die van jou ik kan wel lurkenquote:
Vielen dank. Mag ik per DM weten wiens kloon jij bent?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Jij bent ook een oudgediende toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Vielen dank. Mag ik per DM weten wiens kloon jij bent?
Geen foto’s in het topicquote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
KLB / Verkeerde usb-stick meegegeven met expliciete dingen er in
Trek je niets aan van Haags, hij juicht ook vandalisme van Jodenmonumenten toequote:
Ja, ik was KLB-mod samen met Opa.Bakkebaard en swarmahoer en consorten. Ik weet nog toen KLB uit het forum werd geflikkerd bij de overgang naar 2.0, was zelfs een aantal dagen forumloosquote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook een oudgediende toch?
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, ik was KLB-mod samen met Opa.Bakkebaard en swarmahoer en consorten. Ik weet nog toen KLB uit het forum werd geflikkerd bij de overgang naar 2.0, was zelfs een aantal dagen forumloos![]()
Goeie ouwe tijd
Trollsciencequote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Vielen dank. Mag ik per DM weten wiens kloon jij bent?
Wat heeft je doen besluiten om terug te keren?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja, ik was KLB-mod samen met Opa.Bakkebaard en swarmahoer en consorten. Ik weet nog toen KLB uit het forum werd geflikkerd bij de overgang naar 2.0, was zelfs een aantal dagen forumloos![]()
Goeie ouwe tijd
Opa.Bakkebaard.. wat een patjepeeer is dat zeg.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd
Alle soorten vandalisme tegen die club uit de Bijlmer is terecht.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Trek je niets aan van Haags, hij juicht ook vandalisme van Jodenmonumenten toe
Nee jij dan.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard.. wat een patjepeeer is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |