abonnement Unibet Coolblue
pi_189387969
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:25 schreef TomStall het volgende:

[..]

quote:
1s.gif
Op donderdag 10 oktober 2019 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:


[..]

Marokkanen zijn van nature een vrij dominant asociaal en achterlijk volk, dat zal nooit veranderen. Wij zijn dat veel minder, ik zie dat bijvoorbeeld al heel goed in de klas van mijn dochter. Het vereist gewoon harde hand (politiek gezien) om zulk volk in toom te houden.

Wij zijn vergeleken bij Marokkanen een veel te soft beschaafd en beheerst volk en dan krijg je deze toestanden.

Even iets aangepast.
Zeg nooit nooit. De Marokkanen hebben wel een vliegende paard:




[ Bericht 32% gewijzigd door p078 op 11-10-2019 22:04:40 ]
  zondag 13 oktober 2019 @ 18:37:41 #77
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189416439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:30 schreef p078 het volgende:

[..]

Als je het verschil niet ziet tussen een Egyptenaar en een Algerijn dan moet je je ogen laten nakijken. Zit meer 3000km tussen en de twee volkeren zien er totaal anders uit. De taal en cultuur is anders. Een Nederlander is toch niet hetzelfde als een Portugees? Of er klopt iets niet in je bovenkamer.
Met 1 algemene deler. Ze hangen allemaal de zieke ideologie genaamd islam aan.
pi_189453251
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 18:37 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Met 1 algemene deler. Ze hangen allemaal de zieke ideologie genaamd islam aan.
Allemaal. Even google:

De kopten zijn de christelijke Egyptenaren.
Egypt 15–20 million

Zoals ik al verwachtte je analytisch vermogen is van een laag niveau.
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:37:53 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_189453377
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Diepzinnige teksten wel...
[..]

Nu voel ik me nog ouder.
Ik bedoel, voor zover rapteksten gaan is dit

quote:
Echt, die Roley die is niks, beter koop je huis
Zet  het in vastgoed, mothafuck m'n kluis
Best een slim advies.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 08:09:20 #80
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189458330
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 21:32 schreef p078 het volgende:

[..]

Allemaal. Even google:

De kopten zijn de christelijke Egyptenaren.
Egypt 15–20 million

Zoals ik al verwachtte je analytisch vermogen is van een laag niveau.
En die lui die de winkel sloopten waren allemaal Egyptische Kopten? Je blijft er maar op hameren dat die Josylvio Egyptisch is. Terwijl ik het heb over de jongeren die er op af kwamen wat toch echt grotendeels marokkanen zijn. Mijn analytisch vermogen is juist 1 van mijn sterke punten zegt men. Maar goed, jij zal het wel beter weten dan mijn (werk)omgeving na een paar posts over en weer hier. ^O^
  woensdag 16 oktober 2019 @ 09:20:07 #81
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189459053
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:35 schreef p078 het volgende:

[..]

Weer eentje. Zijn afkomst staat op google eerste hit:Josylvio werd geboren in Naarden als de zoon van een Nederlandse moeder en een Egyptische vader.
Alsof dat een neuk uitmaakt. De man is een moslim, dus of zijn familie nou uit Tunesie, Marokko, Libie of Egypte komt is irrelevant.
quote:
Even later komt het gesprek ook op de Nederlandse normen en waarden. ‘We leven in de Nederlandse maatschappij, en als je bepaalde dingen niet lauw vindt, misschien moet je dan ook niet hier blijven wonen. Ik zit ook nog met die vraag: wat als ik straks dochters heb? Ik weet niet of ik ze in dit milieu wil zien opgroeien. Als mijn zusje van 17 in Egypte uitgaat met haar vriendinnetjes: dan drinkt ze gewoon ergens een kopje koffie. Ik mis dat hier, ik maak zoveel dingen mee met vrouwen, die missen gewoon normen en waarden. Ik hou van nette vrouwen, ik hou niet van bitches, en mannen moeten ook gewoon netjes zijn. Maar het is heel moeilijk om de Islam goed na te leven in deze maatschappij.’

https://3voor12.vpro.nl/a(...)ylvio-interview.html
Dat is een nette manier om te zeggen dat vrouwen hier teveel vrijheid hebben en moeten gehoorzamen aan hun man. MAW, de vrouwen in Nederland zijn hoeren en als hij straks dochters heeft brengt hij die wellicht netjes naar Egypte zodat ze niet ook in hoeren veranderen.

Dat zo'n figuur in Nederland en Belgie met name Westen-hatende relmarokkanen als fans heeft is dus geen verrassing.
pi_189459180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 09:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Alsof dat een neuk uitmaakt. De man is een moslim, dus of zijn familie nou uit Tunesie, Marokko, Libie of Egypte komt is irrelevant.
[..]

Dat is een nette manier om te zeggen dat vrouwen hier teveel vrijheid hebben en moeten gehoorzamen aan hun man. MAW, de vrouwen in Nederland zijn hoeren en als hij straks dochters heeft brengt hij die wellicht netjes naar Egypte zodat ze niet ook in hoeren veranderen.

Dat zo'n figuur in Nederland en Belgie met name Westen-hatende relmarokkanen als fans heeft is dus geen verrassing.
Dat gejank de hele tijd over Nederland. Het staat deze lui vrij om op te tyfen naar het eerste de beste Berberland.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_189459220
"Belgische"
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 09:34:39 #84
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189459272
quote:
Zo vindt hij als moslim ook dat ieder geloof iets moois heeft. ‘Ik heb ook het jodendom bestudeerd, de bijbel gelezen. Als jij er gelukkig van wordt, moet je er lekker mee bezig zijn. Broer, negen van de tien dingen in al die geloven zijn hetzelfde. De hoofddoekdiscussie, maagd voor het huwelijk, niet zondigen en geen verkeerde dingen aan je lichaam: het staat overal in. Laten we elkaar gewoon in onze waarde laten voor die kleine dingen waarin we verschillen, en verder met elkaar eten en verbroederen..’ Hij slaat eens op tafel. ‘Snap je wat ik bedoel, broer? Zo kijk ik ernaar.’
Nog zo'n subtiele manier om zijn achterlijke manier van denken te etaleren. ''We'' zijn het er al over eens: hoofddoeken zijn bon ton, maagd voor het huwelijk (de meisjes uiteraard), niet zondigen (ergo geen homosexualiteit want dat is een gruwel in de ogen van God/Allah/Jahweh), geen overspel, geen varkensvlees eten, enzovoorts.

Let vooral op hoe hij die regels van Allah als universeel, normaal beschouwt afgezien van de ''kleine dingen'' waar religieuze fanatici in verschillen, maar er is nadrukkelijk geen ruimte voor niet-religieuze perspectieven, gewoontes, en normen en waarden.

Ik moet het hem nageven, Josylvio is een sneaky bastard en hij weet precies hoe hij een en ander moet verwoorden.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 09:41:11 #85
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189459350
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Marokkanen zijn van nature een vrij dominant volk, dat zal nooit veranderen. Wij zijn dat veel minder, ik zie dat bijvoorbeeld al heel goed in de klas van mijn dochter. Het vereist gewoon harde hand (politiek gezien) om zulk volk in toom te houden.

Wij zijn vergeleken bij Marokkanen een veel te soft volk en dan krijg je deze toestanden.
Dat is niet van nature hoor, dat is bewust zo geregeld. Nurture, niet nature. Vroeger waren wij ook een dominant volk (hallo VOC) maar sterke mannen worden al enkele generaties lang als onwenselijk beschouwd en jongens worden systematisch geherprogrammeerd tot softe watjes.

Noord-Afrikaanse vaders moeten daar echter niets van hebben.
pi_189463167
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 08:09 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

En die lui die de winkel sloopten waren allemaal Egyptische Kopten? Je blijft er maar op hameren dat die Josylvio Egyptisch is. Terwijl ik het heb over de jongeren die er op af kwamen wat toch echt grotendeels marokkanen zijn. Mijn analytisch vermogen is juist 1 van mijn sterke punten zegt men. Maar goed, jij zal het wel beter weten dan mijn (werk)omgeving na een paar posts over en weer hier. ^O^
Lees je tekst nog eens:Met 1 algemene deler. Ze hangen allemaal de zieke ideologie genaamd islam aan.

Een zoekactie op google laat toch een ander beeld zien. Dus je analytisch vermogen is heel beperkt zegt men.
pi_189463194
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 09:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat gejank de hele tijd over Nederland. Het staat deze lui vrij om op te tyfen naar het eerste de beste Berberland.
Egypte is een berberland?
  woensdag 16 oktober 2019 @ 14:10:01 #88
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189464193
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 13:25 schreef p078 het volgende:

[..]

Lees je tekst nog eens:Met 1 algemene deler. Ze hangen allemaal de zieke ideologie genaamd islam aan.

Een zoekactie op google laat toch een ander beeld zien. Dus je analytisch vermogen is heel beperkt zegt men.
Omdat er in Egypte een grote Koptische gemeenschap is. Zijn de rellende marokkanen uit het filmpje ineens geen moslims? riiiight.... :') :') :')
pi_189464549
Josylvio heeft gezien zijn vieuws natuurlijk behoorlijk veel fans.

Dit had je kunnen verwachten als Mediam zijnde

Overigens vond ik Hey Meisje niet eens heel slecht.

pi_189464796
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:28 schreef Max23 het volgende:
Josylvio heeft gezien zijn vieuws natuurlijk behoorlijk veel fans.

Dit had je kunnen verwachten als Mediam zijnde

Overigens vond ik Hey Meisje niet eens heel slecht.

HEY MEISJE....PSSSSST HEY MEISJE......HEY HOER...KK KECH!!!!
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189464828
quote:
Ze hebben dus erg veel ervaring met dit soort sessies. Wat is er dan anders dan normaal?
Doorgaans zijn de fans geen uitschot denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189472603
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

HEY MEISJE....PSSSSST HEY MEISJE......HEY HOER...KK KECH!!!!
Dat wordt bestaat niet eens. Verzonnen door boef.

[ Bericht 7% gewijzigd door p078 op 16-10-2019 23:29:54 ]
pi_189472636
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 14:10 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Omdat er in Egypte een grote Koptische gemeenschap is. Zijn de rellende marokkanen uit het filmpje ineens geen moslims? riiiight.... :') :') :')
Op basis van welke bron kom je tot de conclusie dat dit Marokkanen en moslim zijn.Je zat er al naast.


quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:25 schreef RealistAtheist het volgende:
Klein gokje, de rapper van marokkaanse afkomst lokt veel marokkanen (ook gezien de beelden) tja en die hebben nogal eens moeite normaal te doen als ze in grote groepen zijn. :')
pi_189472795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:44 schreef p078 het volgende:

[..]

LOL, zelfs in de Sahara hebben ze mooiere vrouwen.
Alleen jammer dat ze een snor hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189473003
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 21:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ze een snor hebben.
Snor kan je verwijderen. Een lijk bleke huidskleur niet. Denk niet dat zo een dame wordt lastig gevallen.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 22:09:09 #96
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189473122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:04 schreef p078 het volgende:

[..]

Snor kan je verwijderen. Een lijk bleke huidskleur niet. Denk niet dat zo een dame wordt lastig gevallen.
Ze worden constant lastig gevallen, precies omdat de mannen op een zeker moment uitgekeken raken op berggeiten. Dat weet jij ook donders goed.
pi_189473150
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:04 schreef p078 het volgende:

[..]

Snor kan je verwijderen. Een lijk bleke huidskleur niet. Denk niet dat zo een dame wordt lastig gevallen.
lijkbleke huidskleur kan je spray tan op spuiten, of gewoon zonnen of onder een zonnebank gaan liggen, zo moeilijk is het allemaal niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189473393
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

lijkbleke huidskleur kan je spray tan op spuiten, of gewoon zonnen of onder een zonnebank gaan liggen, zo moeilijk is het allemaal niet.
Als je echt blank bent kun je niet bruin worden, want dan verbrand je alleen maar.


Van spray tan krijg je een onnatuurlijke oranje kleur.

pi_189473418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ze worden constant lastig gevallen, precies omdat de mannen op een zeker moment uitgekeken raken op berggeiten. Dat weet jij ook donders goed.
Berggeiten in de woestijn. Op welke school heb jij gezeten?
pi_189473471
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 22:20 schreef p078 het volgende:

[..]

Als je echt blank bent kun je niet bruin worden, want dan verbrand je alleen maar.
[ afbeelding ]

Van spray tan krijg je een onnatuurlijke oranje kleur.

[ afbeelding ]
Lees jij alleen maar wat je wil zien of zo? Ik herhaal het nog maar een keer...spray tan...nooit van gehoord? Daar word zelfs de grootste bleekscheet bruin van. Die voorbeelden van jou zijn wel extreem slechte uitvoeringen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')