abonnement Unibet Coolblue
pi_189371315
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 17:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

En anders tegen Sassuolo wel. 2 IF's en hij is honderdmiljoenmiljard waard.
Free real estate
pi_189371518
nederlandse if kunnen we wel vergeten :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189371624
Lukaku wel al op 2 doelpunten
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 21:52:37 #104
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189371703
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:46 schreef over_hedge het volgende:
nederlandse if kunnen we wel vergeten :P
2x de Ligt uit een corner :P Zou leuk zijn voor mijn OTW _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189371721
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

2x de Ligt uit een corner :P Zou leuk zijn voor mijn OTW _O-
Liever nog een sif de jong *;

Depay 2 doelpunten. Zou het genoeg zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door over_hedge op 10-10-2019 22:54:20 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 01:18:03 #106
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_189375956
Net die IF Traore gepacked, wat is die vent snel zeg. Maar schieten kan die niet 😂
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_189376360
Volgens dit linkje:

https://www.eurogamer.net(...)ry-max-chem-fut-6128

zou het zo zijn dat spelers die je inzet als wissel altijd beginnen met 5 punten individuele teamgeest en dat de teamgeest van het team niet nadelig beïnvloedt wordt, omdat die het zelfde blijft zoals je aan de wedstrijd begint.


Dit stukje met name:

Substitutes, then, can be subbed into any position - so your LW Ronaldo can be played as a ST - without any detriment to their Chemistry rating. Instead, their performance is only affected by Team Chemistry, which as we mentioned above is calculated before the match starts, and unaffected by substitutions, formations, or other team management changes mid-game.

Je zou in theorie dus Messi in kunnen zetten als super sub in een team dat uit premier league spelers bestaat.

Iemand die dit kan beamen?
pi_189377023
Ederson uit Volta SBC gepacked. _O_
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_189377270
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 05:01 schreef Rock92 het volgende:
Volgens dit linkje:

https://www.eurogamer.net(...)ry-max-chem-fut-6128

zou het zo zijn dat spelers die je inzet als wissel altijd beginnen met 5 punten individuele teamgeest en dat de teamgeest van het team niet nadelig beïnvloedt wordt, omdat die het zelfde blijft zoals je aan de wedstrijd begint.


Dit stukje met name:

Substitutes, then, can be subbed into any position - so your LW Ronaldo can be played as a ST - without any detriment to their Chemistry rating. Instead, their performance is only affected by Team Chemistry, which as we mentioned above is calculated before the match starts, and unaffected by substitutions, formations, or other team management changes mid-game.

Je zou in theorie dus Messi in kunnen zetten als super sub in een team dat uit premier league spelers bestaat.

Iemand die dit kan beamen?
Ja al 10 jaar
pi_189377500
Had ik gisteren Bentacur verkocht, omdat die Piemonte spelers zo duur zijn, pack ik daarna Khedira. Daarna dus weer een speler via nu kopen 3.5k teruggekocht :') Packte later nog wel Mendy, maar niet uit die sbc. Alleen zit ik nu een beetje met hem. Ik heb 85k nu, en geen idee welke kant ik het beste op kan gaan:


Als wissels: Carvajal (gepackt), Mendy dus (gepackt), David Silva (speelt normaal voor Ndombole), verder alleen maar PL troep van 80-82.

Heb het idee dus dat FIFA mij richting de Spaanse hoek wil drukken :') Verstandig om Mendy te verkopen en te gaan sparen voor FdJ (kan ook 100 dingen uit m'n club nog te koop zetten). Of moet ik eerst de hybride competities afmaken, die lukt me maar niet zonder FUTBIN (fucking duur) te gebruiken... twijfels |:(
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189377688
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:39 schreef ebtravel het volgende:
Had ik gisteren Bentacur verkocht, omdat die Piemonte spelers zo duur zijn, pack ik daarna Khedira. Daarna dus weer een speler via nu kopen 3.5k teruggekocht :') Packte later nog wel Mendy, maar niet uit die sbc. Alleen zit ik nu een beetje met hem. Ik heb 85k nu, en geen idee welke kant ik het beste op kan gaan:
[ afbeelding ]

Als wissels: Carvajal (gepackt), Mendy dus (gepackt), David Silva (speelt normaal voor Ndombole), verder alleen maar PL troep van 80-82.

Heb het idee dus dat FIFA mij richting de Spaanse hoek wil drukken :') Verstandig om Mendy te verkopen en te gaan sparen voor FdJ (kan ook 100 dingen uit m'n club nog te koop zetten). Of moet ik eerst de hybride competities afmaken, die lukt me maar niet zonder FUTBIN (fucking duur) te gebruiken... twijfels |:(
Gooi de verdediging weg.
pi_189377708
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:58 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Gooi de verdediging weg.
Idd. Ake speelt wel lekker overigens.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_189377931
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:58 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Gooi de verdediging weg.
Ake speelt echt wel heel erg lekker hoor. Sokratis nu 2 potjes nog maar mee gespeeld.. Veel beter kan ik hier toch niet voor krijgen. Dan zou ik Thiago Silva o.i.d. erin moeten knikkeren. Dumfries maakt de meters wel, sterk en snel. Alleen Angelino is niet perse fantastisch...

welke verdedigen moet ik dan. VVD - De ligt is onbetaalbaar
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189378179
je zou links een france defence kunne nzetten met kimpembe en bijv mendy.
pi_189378309
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:27 schreef Roypsv het volgende:
je zou links een france defence kunne nzetten met kimpembe en bijv mendy.
Dan zou ik Allison moeten ruilen voor Lloris.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189378355
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:12 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Ake speelt echt wel heel erg lekker hoor. Sokratis nu 2 potjes nog maar mee gespeeld.. Veel beter kan ik hier toch niet voor krijgen. Dan zou ik Thiago Silva o.i.d. erin moeten knikkeren. Dumfries maakt de meters wel, sterk en snel. Alleen Angelino is niet perse fantastisch...

welke verdedigen moet ik dan. VVD - De ligt is onbetaalbaar
Angelino kan je nog vervangen door Zinchenko. Kost niet veel en speelt wel lekker.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_189378419
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:35 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Dan zou ik Allison moeten ruilen voor Lloris.
heb je al een betere linkerkant..
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:50:42 #118
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_189378507
Je kan ook Eder Militao halen die weer linkt met Mendy. Ik heb hem en vind het echt een goede speler.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_189378540
Mijn eerste aankoop was Depay voor ongeveer 20k, die gaat nu voor 8k _O-

En ik vind 'm zo heerlijk spelen. Bijzonder dat ie zo weinig waard is.

Hopelijk krijgt ie een IF, instabuy.
pi_189378578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mijn eerste aankoop was Depay voor ongeveer 20k, die gaat nu voor 8k _O-

En ik vind 'm zo heerlijk spelen. Bijzonder dat ie zo weinig waard is.

Hopelijk krijgt ie een IF, instabuy.
Ik zit letterlijk nu dit te kijken. Ik zeg hem zelfs voor 6k gaan. bij mij scoort die of geen, of 2+ goals per wedstrijd :') elke 19k meer dan waard geweest
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189378766
Heb al meerdere spitsen geprobeerd in mn Premier League team, maar niet eentje die ik echt lekker vind spelen. Nu Vardy gekocht. Eens kijken of hij het gaat doen.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_189378920
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja al 10 jaar
Kom ik nu pas achter :')
pi_189378983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:07 schreef dezomervoorbij het volgende:
Heb al meerdere spitsen geprobeerd in mn Premier League team, maar niet eentje die ik echt lekker vind spelen. Nu Vardy gekocht. Eens kijken of hij het gaat doen.
Ik zou voor son gaan
pi_189379080
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 11:23 schreef Rock92 het volgende:

[..]

Ik zou voor son gaan
Nog geen coins voor.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:53:13 #125
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_189379390
Inaki Williams is echt een fraude speler, knalt aller erin die vent. Ik heb nu 115K, doorsparen voor Bale of Dembele halen?
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')