abonnement Unibet Coolblue
pi_189357677
quote:
3s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 01:42 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Dus kan het prima zonder foon.
:|W
pi_189357688
Bankzaken regelen met de PC werkt ook veel handiger.
Een normale monitor is stuk overzichtelijker dan zo'n klein schermpje.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2019 01:58:04 ]
pi_189358970
Een bank app heeft niets te maken met bedrijven toegang geven tot je gegevens, dat gebeurt niet in de app maar in de systemen van de bank. Maar die toegang is alleen mogelijk wanneer je een bedrijf hier expliciet toegang toe geeft.

Daarnaast wil je ook geen toestel van Samsung als je data en privacy je lief is, lees voor de grap eens door waar je Samsung allemaal toegang toe geeft als je een nieuw toestel in gebruik neemt. Daar kunnen Google en Facebook nog een puntje aan zuigen, en dan heb ik het niet over de permissies op je toestel, maar over de dataverzameling waar ze aan doen.
Powered by Janetje®
pi_189363494
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
Een bank app heeft niets te maken met bedrijven toegang geven tot je gegevens, dat gebeurt niet in de app maar in de systemen van de bank. Maar die toegang is alleen mogelijk wanneer je een bedrijf hier expliciet toegang toe geeft.

Daarnaast wil je ook geen toestel van Samsung als je data en privacy je lief is, lees voor de grap eens door waar je Samsung allemaal toegang toe geeft als je een nieuw toestel in gebruik neemt. Daar kunnen Google en Facebook nog een puntje aan zuigen, en dan heb ik het niet over de permissies op je toestel, maar over de dataverzameling waar ze aan doen.
Bankapp is misschien om de mense langzaam klaar te stomen voor een en ander bedoel ik.
Zal vast wel; Samsung sucks :P
pi_189383478
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 01:31 schreef gepromoveerT het volgende:
Toen ter tijd ja. Nog meer vragen?
Huawei was in 2014 ook al een Chinees staatsbedrijf. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zijn privacy zo belangrijk vindt als jij nu schetst a) dat merk koopt of b) die telefoon blijft gebruiken, mocht hij het toestel uit ontwetendheid hebben gekocht en later achter is gekomen wat voor merk het is.
So we just called him Fred too
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:51:50 #56
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_189402140
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:48:24 #57
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189404036
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
Een bank app heeft niets te maken met bedrijven toegang geven tot je gegevens, dat gebeurt niet in de app maar in de systemen van de bank. Maar die toegang is alleen mogelijk wanneer je een bedrijf hier expliciet toegang toe geeft.

Daarnaast wil je ook geen toestel van Samsung als je data en privacy je lief is, lees voor de grap eens door waar je Samsung allemaal toegang toe geeft als je een nieuw toestel in gebruik neemt. Daar kunnen Google en Facebook nog een puntje aan zuigen, en dan heb ik het niet over de permissies op je toestel, maar over de dataverzameling waar ze aan doen.
Om in te loggen heb je soms wel iets van een app nodig. Ik zou trouwens ook voor een een stock (kale) Android versie gaan scheelt een hoop rotzooi.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 13 oktober 2019 @ 06:42:53 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189406485
Misschien nog een leuk artikel voor de TS?
https://www.ad.nl/tech/di(...)verhouding~a4f275b9/
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')