Of ze flikkeren (haha) gewoon lekker op met hun gedram en gaan hun kat ermee lastig vallen ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 12:58 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
misschien wen je er aan, dan. heb je er niet zoveel last meer van als je het ziet.
Ik wist niet dat je gedwongen werd om de clip te kijken?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee gnoom, ik heb het over de tendens dat we alle opgedrongen diversiteitsgedram maar moeten slikken.
Nee, het was een beschrijving van een situatie. Had iemand me wel stiekem apart genomen en met een samenzweerderderig vingertje uitgelicht dat "dat ook normaal is en die mensen er ook mogen zijn", dan had ik van die aanvullende informatie wel raar opgekeken. Er was op dat moment helemaal geen probleem. Dat zou pas ontstaan zijn zodra een klapzool erover was begonnen.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:01 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
vond jij dan ook dat die lesbische moeders je opgedrongen werden? Of gaat het echt om dat ze nu op tv zijn?
Dan kun je eigenlijk iedere film of muziekclip wel afkeuren (alsook mensen die op straat lopen). Want over het algemeen is elkaar een kus geven in het openbaar niet iets waar mensen weerstand voor voelenquote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Buiten het zicht van andere mensen.
Maar dat gebeurt hier ook niet. Dus de kus in de clip is eigenlijk hetzelfde als jouw anekdote metvde twee moeders. Het filmpje is daarmee ok volgens jou?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, het was een beschrijving van een situatie. Had iemand me wel stiekem apart genomen en met een samenzweerderderig vingertje uitgelicht dat "dat ook normaal is en die mensen er ook mogen zijn", dan had ik van die aanvullende informatie wel raar opgekeken. Er was op dat moment helemaal geen probleem. Dat zou pas ontstaan zijn zodra een klapzool erover was begonnen.
Het is nog steeds 95% van de samenleving dacht ik. Dan is het niet gek als dat ook het meest voorkomt in alle dagelijkse verkeer en narratief.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
waarom moet er nog de nadruk op gelegd worden dat mensen hetero zijn?
of nietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of ze flikkeren (haha) gewoon lekker op met hun gedram en gaan hun kat ermee lastig vallen ofzo.
Nogmaals, ik heb het niet over die clip. Ik zeg al drie pagina's ofzo dat ik alleen de maatschappelijke door de strot druk trend veroordeel.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:49 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt hier ook niet. Dus de kus in de clip is eigenlijk hetzelfde als jouw anekdote metvde twee moeders. Het filmpje is daarmee ok volgens jou?
Een ander zijn vrijheid om steeds opnieuw te scanderen dat hij homo is, houdt op bij mijn vrijheid om daar niet steeds mee geconfronteerd te willen worden. Ben lekker wat je wilt, maar val de rest van de wereld niet lastig met je diversiteitsgedram.quote:
Nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:49 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
vind je het ook vervelend dat een stelletje een zwarte man met een witte vrouw is?
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is nog steeds 95% van de samenleving dacht ik. Dan is het niet gek als dat ook het meest voorkomt in alle dagelijkse verkeer en narratief.
En toch noem je de hele tijd deze clip onderdeel van dit 'gedram', maar dat begrijp ik dus niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het niet over die clip. Ik zeg al drie pagina's ofzo dat ik alleen de maatschappelijke door de strot druk trend veroordeel.
probleem lijkt meer, dat jij het niet normaal vind, en dat ook niet wil vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een ander zijn vrijheid om steeds opnieuw te scanderen dat hij homo is, houdt op bij mijn vrijheid om daar niet steeds mee geconfronteerd te willen worden. Ben lekker wat je wilt, maar val de rest van de wereld niet lastig met je diversiteitsgedram.
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:59 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
probleem lijkt meer, dat jij het niet normaal vind, en dat ook niet wil vinden.
100 jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:00 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
was toch ook ooit zeer controversieel...
Nee, waar dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:55 schreef Degodvader het volgende:
[..]
[..]
En toch noem je de hele tijd deze clip onderdeel van dit 'gedram', maar dat begrijp ik dus niet.
Ik vind het prima, maar dan moet het ook prima zijn dat ik niet met andermans geaardheid geconfronteerd wil worden. Net zoals ik niks met reclame te maken wil hebben. Ze mogen lekker zijn wat je willen, al waren ze paars, maar dat hoef je mij niet voortdurend op te dringen. Dat er hommos en pottos zijn weet ik namelijk al een tijdje.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:59 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Lijkt meer op dat jij vindt wat anderen moeten vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 13:59 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
“Mensen die dit normaal vinden voor heel jonge fans, weten niet wat ze zeggen!”, schrijft iemand. “Zo indoctrineer je dus kinderen. Hier hoeven kinderen niet mee bezig te zijn.” De heftigste tegenstanders nemen termen als ‘walgelijk’ en ‘schande’ in de mond.
En die vrijheid heb je. Zij mogen flikkergayen, jij mag daar wat van vinden.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lekker je kind van alles opdringen zonder dat die überhaupt snapt waar het over gaat.
Wat is het volgende? Een homo een gangbang laten organiseren in de kinderkamer tijdens het oppassen?
Lekker tolerant en divers.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 19:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hoeft het helemaal niet op te dringen aan kinderen die daar nog helemaal niet mee bezig zijn.
Eerste twee waren een reactie op de clip. Derde quote was een rwactie op mijn vraag wat je met de clip nu precies aan het opdringen was.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Iets waar ze nog helemaal niet mee bezig zijn.
Je mag jouw mening hebben, maar die mensen ook.quote:
WAAR ZEG IK DAT HET OVER DIE CLIP GAAT?quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:15 schreef Degodvader het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste twee waren een reactie op de clip. Derde quote was een rwactie op mijn vraag wat je met de clip nu precies aan het opdringen was.
Dus ja, je plaatste de clip wel degelijk als opdringen/gedram.
Dit is reactie op de OP (De videoclip dus). Aangezien je reageert op de videoclip, neem ik aan dat je reageert op de videoclip ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
WAAR ZEG IK DAT HET OVER DIE CLIP GAAT?
Maar vooruit. Punt is dan: als het jou om de maatschappelijke trend van opdringen gaat, hoort dit filmpje daar dan toe volgens jou?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lekker je kind van alles opdringen zonder dat die überhaupt snapt waar het over gaat.
Wat is het volgende? Een homo een gangbang laten organiseren in de kinderkamer tijdens het oppassen?
Lekker tolerant en divers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |