abonnement Unibet Coolblue
pi_189358935
Het is een kusje. Dat wat al jaren geforceerd door ouderen op verjaardagen
pi_189359248
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:17 schreef Tailless het volgende:
Het is een kusje. Dat wat al jaren geforceerd door ouderen op verjaardagen
De clip bevat ook een jongen en een meisje die elkaar een kusje geven. Maar daar hoor je niemand over.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 08:53:44 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_189359300
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:52 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Waarom bestaan er zoveel homo's de laatste decennia in vergelijking met de jaren daarvoor? Het komt omdat o.a kinderen een duwtje in de rug krijgen en vanaf jongs af aan voorgeschoteld krijgen dat het normaal en acceptabel is. Het kind zal zijn geaardheid ook niet ten twijfel trekken, en snel accepteren dat hij/zij een homo is,
Tot hier had je gelijk, de rest is bagger en het geratel van een zwakzinnige.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:05:49 #79
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189359401
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 08:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Tot hier had je gelijk, de rest is bagger en het geratel van een zwakzinnige.
Verwacht je wat anders van een nationalistische Erdoturk dan? :')
pi_189359439
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:52 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Waarom bestaan er zoveel homo's de laatste decennia in vergelijking met de jaren daarvoor? Het komt omdat o.a kinderen een duwtje in de rug krijgen en vanaf jongs af aan voorgeschoteld krijgen dat het normaal en acceptabel is. Het kind zal zijn geaardheid ook niet ten twijfel trekken, en snel accepteren dat hij/zij een homo is, en groeit op in deze waan.

Terwijl hij/zij in een ander geval wellicht nooit homo zou zijn geweest, omdat het allemaal tussen zijn/haar oren zit. Maar dan krijg je het ongegronde argument dat homoseksualiteit aangeboren is, wat biologisch nooit bewezen is, maar ondanks dat herhaald blijft worden alsof het de waarheid is. Dan val je weer in de stelling, is homoseksualiteit aangeboren of aangeleerd. Ik zeg aangeleerd!

Homosexualiteit. Moeders zijn vaak beslissend over de toekomst van de kinderen en hun sexuele voorkeur naar het andere geslacht toe. Een goede borstvoeding (2 volle jaren) en een comfortabele en lekkere grote borst is in dit proces van uitermate belang. Het is toch wel logisch dat homofielen een afkeer hebben tegen tieten als zij een traumatische verleden er op na houden?

Zie de 1001 ex-homo's. hetero word je niet, hetero ben je, dat is de natuurlijke en normale staat. ik gebruik dan ook liever niet de term hetero, ik prefereer "normaal mens". ze zijn normale mensen die gekozen hebben om homoseksuele daden te verrichten, toen ze erachter kwamen hoe ziek ze bezig waren, hielden ze op met die daden.
60 jaar terug zei men hetzelfde over linkshandigen.
Had men daar ook gelijk over ?
pi_189359449
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:35 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik ben blij dat ik geen opgroeiend kind ben in deze tijd met dat constante transgender/homoseksualiteit/racisme geouwehoer.

De mensheid wordt echt steeds stompzinniger. |:(
Tijd voor weer een echte goeie oorlog als dit soort flauwekul weer de kop opsteekt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_189359450
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:05 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Verwacht je wat anders van een nationalistische Erdoturk dan? :')
Wat nederigheid, gezien de invloed die de homo Alexander de Grote heeft gehad op die regio ;) ?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:10:50 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_189359483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Tijd voor weer een echte goeie oorlog als dit soort flauwekul weer de kop opsteekt.
Inderdaad, als jij nou even in een musket loopt, dan kunnen homo's en transgenders gewoon zichzelf zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:11:34 #84
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189359487
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:08 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wat nederigheid, gezien de invloed die de homo Alexander de Grote heeft gehad op die regio ;) ?
Ondertussen idd stiekem in het turkse badhuis met de snorretjes tegen elkaar aan drukken _O- :D
pi_189359493
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:10 schreef speknek het volgende:

[..]

Inderdaad, als jij nou even in een musket loopt, dan kunnen homo's en transgenders gewoon zichzelf zijn.
Ja, dat je maden in je harses hebt en niet goed kan lezen, dat wisten we al. Ga nu maar weer ergens anders de troll uithangen, zolderkamerautist.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:16:25 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_189359549
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja, dat je maden in je harses hebt en niet goed kan lezen, dat wisten we al. Ga nu maar weer ergens anders de troll uithangen, zolderkamerautist.
Sohee jij wordt boos over twee meisjes die elkaar een kusje geven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Tettenkoning donderdag 10 oktober 2019 @ 09:19:44 #87
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189359589
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mannen die liever naar een stijve pik kijken :') !
@de_boswachter
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189359638
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:52 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Waarom bestaan er zoveel homo's de laatste decennia in vergelijking met de jaren daarvoor? Het komt omdat o.a kinderen een duwtje in de rug krijgen en vanaf jongs af aan voorgeschoteld krijgen dat het normaal en acceptabel is. Het kind zal zijn geaardheid ook niet ten twijfel trekken, en snel accepteren dat hij/zij een homo is, en groeit op in deze waan.

Terwijl hij/zij in een ander geval wellicht nooit homo zou zijn geweest, omdat het allemaal tussen zijn/haar oren zit. Maar dan krijg je het ongegronde argument dat homoseksualiteit aangeboren is, wat biologisch nooit bewezen is, maar ondanks dat herhaald blijft worden alsof het de waarheid is. Dan val je weer in de stelling, is homoseksualiteit aangeboren of aangeleerd. Ik zeg aangeleerd!

Homosexualiteit. Moeders zijn vaak beslissend over de toekomst van de kinderen en hun sexuele voorkeur naar het andere geslacht toe. Een goede borstvoeding (2 volle jaren) en een comfortabele en lekkere grote borst is in dit proces van uitermate belang. Het is toch wel logisch dat homofielen een afkeer hebben tegen tieten als zij een traumatische verleden er op na houden?

Zie de 1001 ex-homo's. hetero word je niet, hetero ben je, dat is de natuurlijke en normale staat. ik gebruik dan ook liever niet de term hetero, ik prefereer "normaal mens". ze zijn normale mensen die gekozen hebben om homoseksuele daden te verrichten, toen ze erachter kwamen hoe ziek ze bezig waren, hielden ze op met die daden.
begin de dag met een gigantische onzin...
ga je eens inlezen over homosexualiteit
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:26:42 #89
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_189359670
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 14:36 schreef TomStall het volgende:
Edit: als je dit in een clip doet in deze tijd, WEET je gewoon dat er mensen geschokt gaan reageren. Doe je dit NIET in een clip, hoor je denk ik veel minder geschokte mensen. Waarom dan toch er voor kiezen? Beetje irritant allemaal.
Haha ja jezus, weg met die zon want het sneeuwvlokje smelt nog eens.
Ik ga naar huis.
pi_189359961
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:26 schreef nietzman het volgende:

[..]

Haha ja jezus, weg met die zon want het sneeuwvlokje smelt nog eens.
Gaat om kinderen hier die het onder ogen krijgen.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:56:51 #91
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_189359976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:55 schreef TomStall het volgende:
Gaat om kinderen hier die het onder ogen krijgen.
Ik ga naar huis.
pi_189360006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:55 schreef TomStall het volgende:

[..]

Gaat om kinderen hier die het onder ogen krijgen.
Kinderen zien twee vrouwen elkaar een kus geven, dat is waar je over valt?
pi_189360010
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:56 schreef nietzman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach ja. De meningen zijn blijkbaar verdeeld. Toch vervelend heh dat niet iedereen er zonder blikken of blozen mee in stemt altijd en nog zijn mond open durft te trekken ook.
  Beste debater 2022 donderdag 10 oktober 2019 @ 10:00:43 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189360018
quote:
10s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 07:52 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Waarom bestaan er zoveel homo's de laatste decennia in vergelijking met de jaren daarvoor? Het komt omdat o.a kinderen een duwtje in de rug krijgen en vanaf jongs af aan voorgeschoteld krijgen dat het normaal en acceptabel is. Het kind zal zijn geaardheid ook niet ten twijfel trekken, en snel accepteren dat hij/zij een homo is, en groeit op in deze waan.

Terwijl hij/zij in een ander geval wellicht nooit homo zou zijn geweest, omdat het allemaal tussen zijn/haar oren zit. Maar dan krijg je het ongegronde argument dat homoseksualiteit aangeboren is, wat biologisch nooit bewezen is, maar ondanks dat herhaald blijft worden alsof het de waarheid is. Dan val je weer in de stelling, is homoseksualiteit aangeboren of aangeleerd. Ik zeg aangeleerd!

Homosexualiteit. Moeders zijn vaak beslissend over de toekomst van de kinderen en hun sexuele voorkeur naar het andere geslacht toe. Een goede borstvoeding (2 volle jaren) en een comfortabele en lekkere grote borst is in dit proces van uitermate belang. Het is toch wel logisch dat homofielen een afkeer hebben tegen tieten als zij een traumatische verleden er op na houden?

Zie de 1001 ex-homo's. hetero word je niet, hetero ben je, dat is de natuurlijke en normale staat. ik gebruik dan ook liever niet de term hetero, ik prefereer "normaal mens". ze zijn normale mensen die gekozen hebben om homoseksuele daden te verrichten, toen ze erachter kwamen hoe ziek ze bezig waren, hielden ze op met die daden.
Hier past maar 1 reactie:

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189360019
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 09:59 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Kinderen zien twee vrouwen elkaar een kus geven, dat is waar je over valt?
Ehm, hmm... volgens mij is dat waar dit hele topic al pagina's lang over gaat hoor.
pi_189360035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:00 schreef TomStall het volgende:

[..]

Ehm, hmm... volgens mij is dat waar dit hele topic al pagina's lang over gaat hoor.
Nja. Heb toch behoorlijk wat argumenten voorbij zien komen die niets met twee vrouwen die elkaar een kus geven te maken hebben.
pi_189360073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:02 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nja. Heb toch behoorlijk wat argumenten voorbij zien komen die niets met twee vrouwen die elkaar een kus geven te maken hebben.
Nja, misschien is dat ook wel omdat het niet "alleen" deze kus is waar "mensen over vallen", maar weer het zoveelste irritante dingetje wat weer erbij MOET komen want "is progressief en vrij". Dat je dat NU nog niet door hebt nja, wat moet ik daar verder nog op zeggen?
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:09:00 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_189360114
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:05 schreef TomStall het volgende:

[..]

Nja, misschien is dat ook wel omdat het niet "alleen" deze kus is waar "mensen over vallen", maar weer het zoveelste irritante dingetje wat weer erbij MOET komen want "is progressief en vrij". Dat je dat NU nog niet door hebt nja, wat moet ik daar verder nog op zeggen?
Maar je vindt niet dat lesbiennes mogen bestaan? Of vind je dat ze niet op tv mogen komen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:11:46 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_189360142
Ronduit bizar dat anno dominum 2019 twee kussende vrouwen "progressief" genoemd worden. Uit welke atoombunker in de grond zijn jullie nou weer getrokken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 10:11:58 #100
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189360146
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 10:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar je vindt niet dat lesbiennes mogen bestaan? Of vind je dat ze niet op tv mogen komen?
Waar haal je dat in godsnaam nou ineens vandaan? Echt een hele rare gedachtensprong die je daar maakt.

Is het nou echt zo moeilijk te zien dat dat gedram op allerlei media om maar "geaccepteerd" te moeten worden een beetje te veel aan het worden is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')