abonnement Unibet Coolblue
pi_189340087
BOMMEN ZIJN HET!!!

Al dat levensgevaarlijke knalvuurwerk dat in Nederland mag worden verkocht moet verboden worden!!!

Typisch Nederlands categorie F2 kinderknalvuurwerk:

Klacht: VVD'ers die zelf nog niet eens een rotje aan durven te steken :')
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 00:40:54 #2
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189340126
VVD en CDA waren tegen het verbod volgens mij en het is er nog niet door.
pi_189340135
Een verbod op de VVD lijkt mij veel gezonder
metal up your ass
pi_189340153
Ik wil een verbod op verboden.
pi_189340156
1 keer per jaar met zijn allen midden in de nacht naar buiten gaan, je buren gelukkig nieuwjaar wensen, herrie maken, 1 keer per jaar, een unieke mooie traditie. Ook dat moet kapot volgens dat smerige laffe deugende staatsapparaat. . :r
pi_189340184
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:40 schreef Stray_cat het volgende:
VVD en CDA waren tegen het verbod volgens mij en het is er nog niet door.
Binnen de VVD fractie hebben ze geen meerderheid voor verbod op F2:

https://www.ad.nl/politie(...)vuurpijlen~ae64e145/

Maar verbod op F3 (Chinese rollen) gaat wel komen :') 8)7

https://www.rtlnieuws.nl/(...)binet-zwaar-vuurwerk
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 00:51:22 #7
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189340195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:45 schreef Braindead2000 het volgende:
1 keer per jaar met zijn allen midden in de nacht naar buiten gaan, je buren gelukkig nieuwjaar wensen, herrie maken, 1 keer per jaar, een unieke mooie traditie. Ook dat moet kapot volgens dat smerige laffe deugende staatsapparaat. . :r
  woensdag 9 oktober 2019 @ 00:54:28 #8
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189340212
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:50 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Binnen de VVD fractie hebben ze geen meerderheid voor verbod op F2:

https://www.ad.nl/politie(...)vuurpijlen~ae64e145/

Maar verbod op F3 (Chinese rollen) gaat wel komen :') 8)7

https://www.rtlnieuws.nl/(...)binet-zwaar-vuurwerk
Totaalverbod staat om de hoek, lijkt me al jaren duidelijk. Dus een verbod op verboden lijkt mij een goeie stap vooruit.
pi_189340228
quote:
Leo Groeneveld van de Belangenvereniging Pyrotechniek Nederland vindt het verbod in de vorm die het kabinet voorstelt onnodig. "Als je het letsel wilt terugdringen, zijn er betere voorstellen." Hij noemt met name de single shot als gevaar, een buisje waar een lichtkogel uitkomt die 15 meter verder een flinke knal geeft.
Lariekoek. Single shot heeft een voet waarmee je het stabiel op een vlakke ondergrond (e.g. straatstenen) kunt neerzetten. Daarnaast is het lont vrij lang.

Dan kunnen ze beter sommige rotjes met korte lonten verbieden.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 01:06:24 #10
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189340272
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:56 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Lariekoek. Single shot heeft een voet waarmee je het stabiel op een vlakke ondergrond (e.g. straatstenen) kunt neerzetten. Daarnaast is het lont vrij lang.

Dan kunnen ze beter sommige rotjes met korte lonten verbieden.
Strikers bijv, bijna mijn halve hand eraf geblazen jaren geleden :D Ow, foei, ik was gewoon een dombo :7

Niet doen kinderen O-)
pi_189340290
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:06 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Strikers bijv, bijna mijn halve hand eraf geblazen jaren geleden :D Ow, foei, ik was gewoon een dombo :7

Niet doen kinderen O-)
Ik had afgelopen jaar een doosje bazooka's gekocht. Sommige daarvan hadden een heel kort lontje, terwijl het gewoon legaal F2 is. Ze kunnen beter de kwaliteitscontrole in de fabriek aanscherpen dan alles zomaar verbieden.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 01:14:25 #12
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189340314
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 01:10 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ik had afgelopen jaar een doosje bazooka's gekocht. Sommige daarvan hadden een heel kort lontje, terwijl het gewoon legaal F2 is. Ze kunnen beter de kwaliteitscontrole in de fabriek aanscherpen dan alles zomaar verbieden.
Wat ik zo begrijp zijn de zones voor de politie niet te handhaven, het heeft niet met vuurwerk te maken maar met de handhaving van al deze verboden.
pi_189340672
In Nederland oud en nieuw vieren met dat gare kindervuurwerk :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 9 oktober 2019 @ 02:32:43 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189340702
Damn dat is toch leuk vuurwerk in dat filmpje in de OP.
Daar zou ik me met 14 jaar goed mee vermaakt hebben.

Ik maakte vroeger mijn eigen vuurwerkbommen, met zwavel en pvc.
Maar dat was niets vergeleken met wat je in dat filmpje ziet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189340718
Het is dat er zoiets smerigs als D66 bestaat maar als ik D66 buiten beschouwing laat is de VVD wel de grootste viespeuk van de politiek.
pi_189340774
Wat zal dat mooi zijn, misschien al over een jaartje *O* : Als de deugslierten hun wens krijgen gaan we allemaal om of op oudejaarsavond om 18.30 genieten van een konijnenvoer-diner. *O* Vanaf 19.30 uur tot 22.00 uur gaan we allemaal veren in elkaar kont steken: Jij bent een mooi mens, oke maar jij bent een mooier mens , maar jij bent nog mooier. 22.30 uur stelt het hele gezelschap zich achter een spiegel op en gezamenlijk spreken ze uit: Wij zijn mooie mensen. en dan om 23.00 uur naar bed *O*
pi_189340783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 00:42 schreef dokter.knakworst het volgende:
Een verbod op de VVD lijkt mij veel gezonder
Dat is een makkelijke, auto's verbieden zou het daar nog niet bij halen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 04:02:41 #18
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189340817
Vuurwerk in handen van particulieren dient geheel verboden te worden. Alleen gecontroleerd door enkele ambtenaren aangestoken vuurwerk van 15 minuten zou toegestaan kunnen zijn tijdens oud- en nieuw.

Er vinden veel ongelukken plaats en mensen raken voor het leven gehandicapt. Je kunt je extreem-rechtse onzin moeilijk uitkramen als al je vingers eraf zijn door een vuurwerkbom.

In veel landen steken particulieren geen vuurwerk af, maar slechts een stel gemeenteambtenaren. Gecontroleerd en zonder ongelukken.

Ga anders een keer naar een brandwondencentrum en vraag of zij je kunnen voorlichten over de pret van vuurwerk. Voor huisdieren is het ook elk jaar een kwelling. We zouden dit in overleg met de Vlaamse regering moeten doen, zij moeten hun vuurwerkbeleid ook flink aanscherpen.
pi_189340831
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 04:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vuurwerk in handen van particulieren dient geheel verboden te worden. Alleen gecontroleerd door enkele ambtenaren aangestoken vuurwerk van 15 minuten zou toegestaan kunnen zijn tijdens oud- en nieuw.

Er vinden veel ongelukken plaats en mensen raken voor het leven gehandicapt. Je kunt je extreem-rechtse onzin moeilijk uitkramen als al je vingers eraf zijn door een vuurwerkbom.

In veel landen steken particulieren geen vuurwerk af, maar slechts een stel gemeenteambtenaren. Gecontroleerd en zonder ongelukken.

Ga anders een keer naar een brandwondencentrum en vraag of zij je kunnen voorlichten over de pret van vuurwerk. Voor huisdieren is het ook elk jaar een kwelling. We zouden dit in overleg met de Vlaamse regering moeten doen, zij moeten hun vuurwerkbeleid ook flink aanscherpen.
High 5 bro, ik ben het helemaal met je eens. Dat klussen in je eigen huis moet ook verboden worden, walgelijk dat de burger dat nog toegestaan is. :r Daar vallen zoveel gewonden bij. Onbegrijpelijk dat de burger nog mag klussen in eigen huis. Ambtenaren moeten dat overnemen. :(
pi_189340837
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 04:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vuurwerk in handen van particulieren dient geheel verboden te worden. Alleen gecontroleerd door enkele ambtenaren aangestoken vuurwerk van 15 minuten zou toegestaan kunnen zijn tijdens oud- en nieuw.

Er vinden veel ongelukken plaats en mensen raken voor het leven gehandicapt. Je kunt je extreem-rechtse onzin moeilijk uitkramen als al je vingers eraf zijn door een vuurwerkbom.

In veel landen steken particulieren geen vuurwerk af, maar slechts een stel gemeenteambtenaren. Gecontroleerd en zonder ongelukken.

Ga anders een keer naar een brandwondencentrum en vraag of zij je kunnen voorlichten over de pret van vuurwerk. Voor huisdieren is het ook elk jaar een kwelling. We zouden dit in overleg met de Vlaamse regering moeten doen, zij moeten hun vuurwerkbeleid ook flink aanscherpen.
En wat voor ongelukken gebeuren er wel niet door neuken? Beetje onzinnig om de burger te laten neuken.Zou beter zijn als ambtenaren die taak op zich namen.
pi_189340845
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 04:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Vuurwerk in handen van particulieren dient geheel verboden te worden. Alleen gecontroleerd door enkele ambtenaren aangestoken vuurwerk van 15 minuten zou toegestaan kunnen zijn tijdens oud- en nieuw.

Er vinden veel ongelukken plaats en mensen raken voor het leven gehandicapt. Je kunt je extreem-rechtse onzin moeilijk uitkramen als al je vingers eraf zijn door een vuurwerkbom.

In veel landen steken particulieren geen vuurwerk af, maar slechts een stel gemeenteambtenaren. Gecontroleerd en zonder ongelukken.

Ga anders een keer naar een brandwondencentrum en vraag of zij je kunnen voorlichten over de pret van vuurwerk. Voor huisdieren is het ook elk jaar een kwelling. We zouden dit in overleg met de Vlaamse regering moeten doen, zij moeten hun vuurwerkbeleid ook flink aanscherpen.
Ben je ook kritisch naar je zelf op dat onderwerp? Ik bedoel maar, zoveel vragen? Vind die boom het wel fijn als je je leuter er in steekt? Zou het niet beter zijn om dat aan ambtenaren over te laten?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 04:21:26 #22
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189340846
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

High 5 bro, ik ben het helemaal met je eens. Dat klussen in je eigen huis moet ook verboden worden, walgelijk dat de burger dat nog toegestaan is. :r Daar vallen zoveel gewonden bij. Onbegrijpelijk dat de burger nog mag klussen in eigen huis. Ambtenaren moeten dat overnemen. :(
Klussen in huis is een noodzakelijk iets en in de regel doet de woningbouw - ergo ambtenaren - dat ook en niet de particulier. Dus aan deze vraag wordt reeds voorzien.
Neuken doen Nederlanders niet meer sinds de verpreutsing en vertrutting van dit land, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Hoeven ambtenaren ook niet over te nemen, want dit is een activiteit die niet meer beoefend wordt, het is zoiets als kantklossen of gaslantaarnpalen aansteken of exploitatie van paardentrams geworden.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 04:24:08 #23
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189340853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 04:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ben je ook kritisch naar je zelf op dat onderwerp? Ik bedoel maar, zoveel vragen? Vind die boom het wel fijn als je je leuter er in steekt? Zou het niet beter zijn om dat aan ambtenaren over te laten?
Oke, je hebt wel humor dat moet ik je nageven. :P
pi_189340863
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 04:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Klussen in huis is een noodzakelijk iets en in de regel doet de woningbouw - ergo ambtenaren - dat ook en niet de particulier. Dus aan deze vraag wordt reeds voorzien.
Neuken doen Nederlanders niet meer sinds de verpreutsing en vertrutting van dit land, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Hoeven ambtenaren ook niet over te nemen, want dit is een activiteit die niet meer beoefend wordt, het is zoiets als kantklossen of gaslantaarnpalen aansteken of exploitatie van paardentrams geworden.
Oh dankje, ik zal de woningbouw morgen even bellen voor een reparatie aan mijn koophuis.

Neuken doe ik ook genoeg, maar betrek vooral alles op je eigen situatie.
pi_189340864
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 04:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Klussen in huis is een noodzakelijk iets en in de regel doet de woningbouw - ergo ambtenaren - dat ook en niet de particulier. Dus aan deze vraag wordt reeds voorzien.
Neuken doen Nederlanders niet meer sinds de verpreutsing en vertrutting van dit land, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Hoeven ambtenaren ook niet over te nemen, want dit is een activiteit die niet meer beoefend wordt, het is zoiets als kantklossen of gaslantaarnpalen aansteken of exploitatie van paardentrams geworden.
Dus noodzakelijke ietsen mogen de burgers nog wel doen maar vrijetijds-ietsen, moeten overgenomen door ambtenaren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')