Klopt, en dan boeken maatschappijen het liefst over naar maatschappijen waar ze mee samenwerken, maar als dat niet (meer) kan, dan boeken zo om naar andere maatschappijen. En dat kan dus ook easyjet zijn. Is voor KLM uiteindelijk goedkoper dan een dikke vergoeding wegens vertraging betalen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:38 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Dit. Anders is het weer gejank dat het allemaal te lang duurt en voor de luchtvaartmaatschappij is het ook hoe langer een vertraging duurt hoe meer er betaald moet worden natuurlijk.
Inderdaad. Ben net weer aan het kijken voor een trip. Krijg je die 'KLM bestaat 100 jaar, klik hier voor fikse kortingen' banners.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ook zoiets idd, binnen Europa nog iets voor te zeggen maar ook een naaistreek gezien hun tarieven maar intercontinentaal dok je tegenwoordig ¤80 extra voor ruimbagage maar komen ze wel goedkoop uit bij de vergelijkingssites.
Bedrijven willen interesse wekken. Verrassend. Doen ze anders nooit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:41 schreef Innisdemon het volgende:
Inderdaad. Ben net weer aan het kijken voor een trip. Krijg je die 'KLM bestaat 100 jaar, klik hier voor fikse kortingen' banners.
Nou dat ziet er goed uit op het eerste gezicht..............totdat je besluit dat je graag meer dan 2 onderbroeken en een tandenborstel mee wilt nemen naar Azië. Dan zijn de ticketprijzen zo ongeveer gelijk aan vorig jaar (+ inflatie)
Dit wekt alleen maar ergernis en aversie op.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedrijven willen interesse wekken. Verrassend. Doen ze anders nooit.
Als ik kon programmeren zou ik een vergelijkingswebsites maken waarbij je ook je bagagevoorkeuren kon opgeven.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 14:41 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben net weer aan het kijken voor een trip. Krijg je die 'KLM bestaat 100 jaar, klik hier voor fikse kortingen' banners.
Nou dat ziet er goed uit op het eerste gezicht..............totdat je besluit dat je graag meer dan 2 onderbroeken en een tandenborstel mee wilt nemen naar Azië. Dan zijn de ticketprijzen zo ongeveer gelijk aan vorig jaar (+ inflatie)
En dit, ik bekeek ook de aanbiedingen en toen ik dat doorhad dacht ik flikker maar op.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:44 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dit wekt alleen maar ergernis en aversie op.
Dat kan via Google flights geloof ikquote:Op woensdag 9 oktober 2019 16:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als ik kon programmeren zou ik een vergelijkingswebsites maken waarbij je ook je bagagevoorkeuren kon opgeven.
[..]
En dit, ik bekeek ook de aanbiedingen en toen ik dat doorhad dacht ik flikker maar op.
Met dien gevolg dat ik ook geen KLM meer boek of bekijk tenzij ze echt goedkoop zijn.
Nee alleen handbagage.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 17:15 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Dat kan via Google flights geloof ik
Gaaf! Welke gebieden?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat heb ik vroeger voor m'n werk wel redelijk vaak gedaan, maar van die ouwe sikorsky's wordt je ook niet echt blij.
nederlands continentale plat (voor een gasproductiemaatshappij, vrij groot)quote:
Ben laatst nog geweest met de AW139 maar dat zijn ook al ouwe rammelbakkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 08:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
nederlands continentale plat (voor een gasproductiemaatshappij, vrij groot)
das al een stuk beter dan de S61 of S76quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 12:07 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Ben laatst nog geweest met de AW139 maar dat zijn ook al ouwe rammelbakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |