abonnement Unibet Coolblue
pi_189331598
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Frauderen is iets wat je willens en wetens doet. Lijkt mij in zijn geval niet van toepassing. Ook omdat hij gewoonweg niet op de hoogte was. Andere gevallen eens hoor.
Onzin. Maar dat het een goede ervaren advocaat is weet ik wel zeker.

Ook neem ik het hem niet persoonlijk kwalijk. Lekker cashen op je oude dag.
pi_189331605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je stelt bijzonder domme vragen. Ik zou zeggen YouTube gebruiken, dan wordt alles duidelijk.
Mad
pi_189332022
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als diverse mensen altijd zo op jou reageren TS, ligt het dan aan die mensen of aan jou?
En als datzelfde groepje "diverse" mensen ook zo op mij reageren, en eigenlijk iedereen die een andere mening dan hun heeft om een topic later wederom van dat groepje "diverse" mensen te lezen hoe hypocriet ze wel niet kunnen zijn aan wie ligt dat dan?
pi_189334305
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:19 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En als datzelfde groepje "diverse" mensen ook zo op mij reageren, en eigenlijk iedereen die een andere mening dan hun heeft om een topic later wederom van dat groepje "diverse" mensen te lezen hoe hypocriet ze wel niet kunnen zijn aan wie ligt dat dan?
Dat komt door de sfeer op dit forum. Een deel van dit forum, zowel linkse als rechtse mensen, zijn gewoon niet meer in staat om normaal te reageren. De rest heeft dan gewoon geen zin meer om in discussie te gaan. Want waarom zouden ze? Bijna niemand is nog geïnteresseerd in andere meningen. Vooral bij NWS zie je veel uitingen van frustratie. Een soort van LiveJournal, maar dan anders.
ROBODEMONS..................|:(
pi_189334773
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 18:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat komt door de sfeer op dit forum. Een deel van dit forum, zowel linkse als rechtse mensen, zijn gewoon niet meer in staat om normaal te reageren. De rest heeft dan gewoon geen zin meer om in discussie te gaan. Want waarom zouden ze? Bijna niemand is nog geïnteresseerd in andere meningen. Vooral bij NWS zie je veel uitingen van frustratie. Een soort van LiveJournal, maar dan anders.
Gelukkig zijn er de begripvolle admins om naar de feedback van anderen te luisteren.

Oh nee. Alles wat kritiek heeft, niet bij een sc hoort, niet Danny/Yvonnegod _O_ aanbidt of een opbouwende relatief goede post is wordt ontmod, gebanned of gaat op anoniemed.

Sfeervolle users die om de haverklap getagged worden zoals @Samuel24, worden gebanned door Yvonne. Maar VBL mag als geheel elkaar 200 keer taggen per post. Je mag als geheel een regel breken die niet eens bestaat, maar als iemand een regel breekt die niet bestaat en jou tagt, ben jij de lul.

Snappen jullie het nog? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')