knappe jonge vrouwen zijn geen maagd meerquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je me wil bekeren door me bloot te stellen aan een partij takkeherrie kun je het op voorhand wel vergeten, als je me een paar knappe jonge maagden aanbiedt, valt er te onderhandelen.
Als het vliesje met een chirurgische ingreep weer hersteld is neem ik daar ook genoegen mee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
knappe jonge vrouwen zijn geen maagd meer
Mooi!quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 12:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als we dit op straat gaan horen moeten we toch echt wakker worden !
Die (groeiende) islamitische zuil is er allang.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:48 schreef RealistAtheist het volgende:
'Dit besluit hebben wij genomen omdat we denken dat we hiermee een bijdrage kunnen leveren aan het normaliseren van de islam in de mooie prachtige wereldstad Amsterdam'.
Dit is behoorlijk zorgwekkend. Ik ben al blij dat we de ontzuiling gehad hebben en uitgezonderd een aantal stadjes in de biblebelt eindelijk normaal kunnen doen hier in Nederland. En dan zouden we nu doodleuk weer een nieuwe zuil oprichten met de zogenaamde "normalisering" van de islam? Doe maar lekker niet. Wie denkt die mongool wel niet dat hij is.
Hadden we hier maar iets meer van het laïcisme zoals in Frankrijk. Ik ben wel een beetje klaar met geloofsuitingen in de openbare ruimte. Doe dat lekker thuis of in de kerk/tempel/moskee.![]()
Dat is inderdaad helaas al het geval. En stukje bij beetje proberen ze zich steeds meer in het openbare leven er tussen te wringen tot het punt dat men anderen dingen gaat verbieden. Zo ver is het nog niet, maar als je alles maar accepteert gaat het wel zover komen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 14:04 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Die (groeiende) islamitische zuil is er allang.
We leven niet in een repressief communistisch land waar gelovigen ondergronds hun religie moeten beleven. Als de Nederlandse wet het toelaat mogen ze daar gebruik van maken. Als het alleen op een vrijdagmiddag is, en het duurt niet langer dan 5 minuutjes, zie ik het probleem niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 12:10 schreef julius123 het volgende:
Religie hoort niet op straat, houdt deze shit lekker achter gesloten deuren.
Kom je daar een keer een blanke tegen....is het een Oostblokker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 14:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
In Utrecht zijn er al meerdere die dat doen. Zo invasief. Zeker in de Kanaalstraat waan je je in Turkije.
Mooi man, hoef je niet op vakantie naar Turkije. Lekker doner eten tijdens de gebedsoproep om de ervaring extra echt te maken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 14:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
In Utrecht zijn er al meerdere die dat doen. Zo invasief. Zeker in de Kanaalstraat waan je je in Turkije.
Vervolgens komt er een aanvraag om het elke dag te mogen doen. Aangezien ze al geïnvesteerd hebben in de installatie.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 14:51 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
We leven niet in een repressief communistisch land waar gelovigen ondergronds hun religie moeten beleven. Als de Nederlandse wet het toelaat mogen ze daar gebruik van maken. Als het alleen op een vrijdagmiddag is, en het duurt niet langer dan 5 minuutjes, zie ik het probleem niet.
Huh? Wie heeft het over ondergronds hun religie bedrijven. Thuis en in de kerk/tempel/moskee mag dat gewoon prima. Niemand zal er om vervolgd worden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 14:51 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
We leven niet in een repressief communistisch land waar gelovigen ondergronds hun religie moeten beleven. Als de Nederlandse wet het toelaat mogen ze daar gebruik van maken. Als het alleen op een vrijdagmiddag is, en het duurt niet langer dan 5 minuutjes, zie ik het probleem niet.
En vervolgens om de kerkklokken stil te krijgen omdat de islam de enige ware religie is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vervolgens komt er een aanvraag om het elke dag te mogen doen. Aangezien ze al geïnvesteerd hebben in de installatie.
Welke moskee in Nederland doet dit iedere dag?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vervolgens komt er een aanvraag om het elke dag te mogen doen. Aangezien ze al geïnvesteerd hebben in de installatie.
https://www.metronieuws.n(...)proep-doen-tot-gebedquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Welke moskee in Nederland doet dit iedere dag?
En als dat van de wet niet mag, dan mag het niet. Ik denk dat ze ook wel weten dat elke dag de oproep laten horen zorgt voor geluidsoverlast. Daarom willen ze het ook houden bij de vrijdagmiddag (wanneer ze een preek houden).quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Elke dag een oproep zorgt voor geluidsoverlast maar alleen op vrijdag niet?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:27 schreef JongenZonderNaam het volgende:
[..]
En als dat van de wet niet mag, dan mag het niet. Ik denk dat ze ook wel weten dat elke dag de oproep laten horen zorgt voor geluidsoverlast. Daarom willen ze het ook houden bij de vrijdagmiddag (wanneer ze een preek houden).
Sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:48 schreef totalvamp het volgende:
islam moet je juist compleet verwijderen uit het straatbeeld.
Beste als ze allemaal oprotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |