Haha en net lees ik dat shel wel alles in orde heeftquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:43 schreef danaqui het volgende:
Hiske leest een mailtje voor: Iemand wacht al vanaf Juni op een jack van Sjel
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha en net lees ik dat shel wel alles in orde heeft
ze heeft toch heel de avond staan werken?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha en net lees ik dat shel wel alles in orde heeft
Niet de heren maar Hiske las het voor en Sjel heeft niks op orde, survivor jacks moeten nog steeds verzonden worden dus hoezo op ordequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft toch heel de avond staan werken?
wel heel erg opvallend dat nu juist een mailtje over een jack van shel voorgelezen moet worden door de heren
terwijl shel dus op het moment grootverdiener is met haar jacks
maar ja, het zal wel weer dag zoveel op shel gaan worden. iets beters weten ze niet meer te verzinnen
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:56 schreef formule het volgende:
Team rood en team blauw, nu al weer problemen
ach, weet je, ik probeerde er gewoon een beetje positieve draai aan te geven, dat er gisteravond dus wel door een groepje was doorgewerkt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:55 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niet de heren maar Hiske las het voor en Sjel heeft niks op orde, survivor jacks moeten nog steeds verzonden worden dus hoezo op orde
En Merels wil is wet dat weten we inmiddels alquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:00 schreef formule het volgende:
Merel wil niet in team rood, en Franny moet nodig poepen
Hahahahaha positief ?? Ben je gek. Lees hier al tijden alleen maar dat het teringlui zijn, die van alles en nog wat moeten krijgen en alcoholist of drugsgebruikers zijn. Programma is totaal op en de COS dus ook. Fijne dag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, weet je, ik probeerde er gewoon een beetje positieve draai aan te geven, dat er gisteravond dus wel door een groepje was doorgewerkt.
maar positief is een vies woord geworden.
er is gewoon door een groepje nog best wel gewerkt om van dit voetballen nog iets leuks te maken.
Dat is al
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Er komen twee G teams voetballen. Er zullen ook wel Utopianen moeten meevoetballen
Er komt 'n voetbaltoernooi met verschillende teams, toernooi zal denk ik 'n uurtje durenquote:
Leuk, lekker positiefquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:05 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha positief ?? Ben je gek. Lees hier al tijden alleen maar dat het teringlui zijn, die van alles en nog wat moeten krijgen en alcoholist of drugsgebruikers zijn. Programma is totaal op en de COS dus ook. Fijne dag.
die merel is echt nog een kind met haar "ik wil niet in team rood"quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merels wil is wet dat weten we inmiddels al
Die doet de laatste tijd erg kinderlijk vind ikquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Hiske kap eens met dat hysterische (nep)gegil
quote:
Als ik mocht kiezen, dan kies ik ook voor team blauwquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:13 schreef goldback het volgende:
[..]
die merel is echt nog een kind met haar "ik wil niet in team rood"
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:16 schreef formule het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen, dan kies ik ook voor team blauwgewoon omdat het kan, zittend achter mijn computer
Vraag me af waar dat ineens vandaan komtquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die doet de laatste tijd erg kinderlijk vind ik
De inwoners weten ook niet wanneer het begintquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
Voetbal gedoei ieand enig idee hoelaat
of is het raadzaam vorige Cos door te spitten?
owkequote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:23 schreef formule het volgende:
[..]
De inwoners weten ook niet wanneer het begint
Ze weten het niet.... maar denken ergens vanmiddag 2 uur, 4 uur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
Voetbal gedoei ieand enig idee hoelaat
of is het raadzaam vorige Cos door te spitten?
Goedemorgen, Goedemorgen, Goedemorgen, Goedemorgen, Goedemorgen, Goedemorgen, Goedemorgen, Goedemorgen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:26 schreef Angelique61 het volgende:
Vreselijk wat een drukke zooi die 2.........
Linkerhand is waar de duim rechts zit denkt ze danquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:19 schreef formule het volgende:
Lex heeft 2 verschillende handen, ja 1 linker en 1 rechterhand, maar daar is Lex nog niet achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |