Ben niet corpulent, niet ongelukkig en pap niet aan met studentes. Dus nee.quote:
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben niet corpulent, niet ongelukkig en pap niet aan met studentes. Dus nee.
Met zo'n TT laat je je in elk geval wel kennen.quote:
Dan klopt het toch wat ik zeg.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.
Moest je bij die Colombiaanse studente ook zo lachen om je eigen grapjes?quote:
Jij snapt dat gewoon niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zat gister nog tot je elleboog in Cali. Net geen studente meer.
Ik moet lachen. Zie voor me hoe hij daar zit te gnorken om zijn eigen grappenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest je bij die Colombiaanse studente ook zo lachen om je eigen grapjes?
Gnorkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet lachen. Zie voor me hoe hij daar zit te gnorken om zijn eigen grappen
En achteraf met die maat een beetje patsen hoe ze haar hadden kunnen sandwichen maar dat zij niet het type mannen zijn dat vrouwen misbruikt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
Preciesquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En achteraf met die maat een beetje patsen hoe ze haar hadden kunnen sandwichen maar dat zij niet het type mannen zijn dat vrouwen misbruikt.
Hahahaha bevestigd hetquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk achteraf dat het een hoertje was.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen gaan we naar de Brabanthallen.
Gnorkenquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij nietquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen gaan we naar de Brabanthallen.
Die dr eigen drankjes betaalt ja?quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk achteraf dat het een hoertje was.
En de mijnequote:Op maandag 7 oktober 2019 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dr eigen drankjes betaalt ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |