Kunstboter werd het in die tijd ook genoemd dacht ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:27 schreef Weltschmerz het volgende:
'Valse boter' had ik wel goedgerekend.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Detolkvanaad kijkt dit ook @:zipportal
KeesGod. @JR-Style-93twitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 09-10-2019 om 20:03:50Wil de @TolkvanAad zich even melden in de studio van Het Mes op Tafel. Dank u https://t.co/rulp92RbY0 reageer retweet
Het is ook maar een mild vergif, maar de overheid had een dubieuze rol in het promoten van margarine ten bate van Unilever en ten koste van boeren en bedrijven buiten het Westen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kunstboter werd het in die tijd ook genoemd dacht ik.
eens!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 20:22 schreef derLudolf het volgende:
En dan bij Attingbrough of hoe je het ook schrijft wel op de spelling gaan letten
Gister was fonetisch goed genoeg.
Je bent te goed denk ikquote:Op donderdag 10 oktober 2019 19:54 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb me opgegeven hiervoor, maar word helemaal niet uitgenodigd
quote:
Ik kende de truc nietquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
2+0+1+9=12
Dus 2019 is deelbaar door 3
quote:
Kenmerken van deelbaarheid, door de cijfers op te tellen en te kijken of je dan een drievoud( of een9-voud) krijgt, herken je getallen deelbaar door 3 (of 9).quote:
Heeft weinig zin in de laatste ronde natuurlijkquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:06 schreef EP3 het volgende:
Je gaat mee met 1 goed in positie om vervolgens niet te bluffen wanneer de ander er maar 2 goed heeft... ?
PAS DAN METEEN.
Ik wist geen van die 4 netquote:Op maandag 14 oktober 2019 20:08 schreef Tagliano het volgende:
Best wel een niveautje vragen vanavond
In dat geval moet ze juist bluffen.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft weinig zin in de laatste ronde natuurlijk
Die weet natuurlijk ook dat dat niks uit gaat halen omdat die ander evengoed mee moetquote:
Ja, voor mijn part is dat 99,99% zeker. Niet bluffen is per definitie een slechtere strategie.quote:Op maandag 14 oktober 2019 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die weet natuurlijk ook dat dat niks uit gaat halen omdat die ander evengoed mee moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |