abonnement Unibet Coolblue
pi_189318228
Het is toch niet te geloven.
Als boeren de snelwegen blokkeren, uit eigen belang, wordt dat toegejuicht. En als er dan vervolgens mensen zijn die de weg blokkeren voor algemeen belang, wordt dat veroordeeld. :{

Niet alleen hypocriet, maar ook érg dom.
Ik weet niet of fok representatief is voor Nederland, maar ik word hier wel verdrietig van. ;(
  maandag 7 oktober 2019 @ 18:36:30 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189318273
Je bent best wel dom als je denkt dat boeren geen algemeen belang dienen. Meer dan die bende van vandaag in ieder geval.
And so is the past
pi_189318347
quote:
6s.gif Op maandag 7 oktober 2019 18:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je bent best wel dom als je denkt dat boeren geen algemeen belang dienen. Meer dan die bende van vandaag in ieder geval.
Goed lezen. Ze protesteren niet om voedselvoorziening van Nederland te garanderen, maar om eigen gewin. Aardig wat boeren die sowieso primair voor de export produceren, maar dat terzijde. Niemand vraagt boeren om te stoppen met voedselvoorziening, wel om hun methodes aan te passen zodat deze beter voldoen aan huidige maatstaven m.b.t. uitstoot van schadelijke elementen.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 7 oktober 2019 @ 18:59:47 #4
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189318638
Dat van die boeren gaat ergens over. Iets concreets, iets grijpbaar, iets verdedigbaars. Het gaat over banen, behoud van een sector, het gaat over eten.

Dat van die luie klootzakken bij het Rijksmuseum gaat nergens over. Het is schreeuwen om het schreeuwen, drammen omdat het kan, een dagje lekker rellen om het de hardwerkende belastingbetaler zo moeilijk mogelijk te maken.

Ik zeg, oppakken en neerknuppelen en een weekje op water en brood in een werkkamp.
Om een een eventuele vervolgdemonstratie van dat luie terroristen krakerstuig snel op te ruimen heb ik nog wel wat Chinees gelieerde ideeën.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 7 oktober 2019 @ 19:01:45 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_189318677
Boeren zijn nu eenmaal de edele wilden van de 21e eeuw.
pi_189318728
Zoals gewoonlijk weer een achterlijke vergelijking van deze TS.

We zouden mensen met een IQ lager dan 50 echt moeten weren van FOK.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 7 oktober 2019 @ 19:04:17 #7
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189318736
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 18:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Goed lezen. Ze protesteren niet om voedselvoorziening van Nederland te garanderen, maar om eigen gewin.
Volgens mij gaat dat hand in hand. Zonder enig gewin kan en gaat geen boer voedsel produceren. Ik heb althans nog nooit een boer meegemaakt die graag geld toelegde op de groei van bloemkolen.

quote:
Aardig wat boeren die sowieso primair voor de export produceren, maar dat terzijde. Niemand vraagt boeren om te stoppen met voedselvoorziening, wel om hun methodes aan te passen zodat deze beter voldoen aan huidige maatstaven m.b.t. uitstoot van schadelijke elementen.
Volgens mij werd er toch echt geroepen dat de helft van de veestapel weg moest.

En daarbij doen boeren allang al het mogelijke om uitstoot te beperken. Meer dan bv een Shell of een Schiphol in ieder geval.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189318760
Hamzoef topic = trol = niet op ingaan mensen
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189320773
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:05 schreef vouwdeurtje het volgende:
Hamzoef topic = trol = niet op ingaan mensen
Zijn mensen nou echt zo oppervlakkig hier? Ik vind hamzoef nog wel één van de gematigdere personen op dit vlak en niet bepaald een troll (of een slechte). Maar omdat hij niet op de knietjes gaat voor 'de boeren' is het gelijk een troll :')

Ik vind beide achterlijk, daar niet van, maar het ene geweldig vinden en het andere walgelijk is wel het andere uiterste ja.
pi_189320941
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Zijn mensen nou echt zo oppervlakkig hier? Ik vind hamzoef nog wel één van de gematigdere personen op dit vlak en niet bepaald een troll (of een slechte). Maar omdat hij niet op de knietjes gaat voor 'de boeren' is het gelijk een troll :')

Ik vind beide achterlijk, daar niet van, maar het ene geweldig vinden en het andere walgelijk is wel het andere uiterste ja.
Is een overduidelijke troll die altijd wil provoceren.
pi_189320971
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:43 schreef Mariocassius het volgende:

[..]

Is een overduidelijke troll die altijd wil provoceren.
Nja bij Turkye topics wel. Maar dit vind ik niet eens zo'n gek standpunt _O-
pi_189321665
Nog een agent voor z'n bek geslagen afgelopen weekend vanuit je gehuurde Mercedes @Hamzoef?
  Grootste baggeraar 2022 maandag 7 oktober 2019 @ 21:37:19 #13
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189322193
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:11 schreef Linkse_krijger het volgende:
Nog een agent voor z'n bek geslagen afgelopen weekend vanuit je gehuurde Mercedes @:hamzoef?
_O-
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189335292
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:03 schreef Hippocratos het volgende:
Zoals gewoonlijk weer een achterlijke vergelijking van deze TS.

We zouden mensen met een IQ lager dan 50 echt moeten weren van FOK.
Prima hoor. Recent nog getest voor een assesment, daar kwam 128 uit. Maar in eerdere testen scoorde ik hoger, een dergelijke lat vormt voor mij geen belemmering dus.

quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zonder enig gewin kan en gaat geen boer voedsel produceren. Ik heb althans nog nooit een boer meegemaakt die graag geld toelegde op de groei van bloemkolen.
.
Dat lijkt me evident. Er zit echter nog heel wat verschil tussen geld toeleggen op iets, en onnodig veel schadelijke stof uitstoten om winsten verder te optimaliseren. En ik kan het alleen maar toejuichen dat daar nu eens kritisch naar gekeken wordt.

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 19:05 schreef vouwdeurtje het volgende:
Hamzoef topic = trol = niet op ingaan mensen
Wie ben jij nou weer? :')

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik vind hamzoef nog wel één van de gematigdere personen op dit vlak en niet bepaald een troll (of een slechte). Maar omdat hij niet op de knietjes gaat voor 'de boeren' is het gelijk een troll :')
Dank je wel.

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

Ik vind beide achterlijk, daar niet van, maar het ene geweldig vinden en het andere walgelijk is wel het andere uiterste ja.
Ik vind beide overigens niet achterlijk. Dat de boeren opkomen voor hun eigen belang begrijp ik best. Per definitie kan ik ook meer waardering opbrengen voor mensen die in actie komen dan voor mensen die zich al te lethargisch opstellen. Mijn klacht gaat dan ook niet over de boeren, maar over de dubbele standaard die velen er op nahouden.

quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:43 schreef Mariocassius het volgende:

[..]

Is een overduidelijke troll die altijd wil provoceren.
Volgens mij verwar je me met iemand anders.
pi_189335379
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 19:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Prima hoor. Recent nog getest voor een assesment, daar kwam 128 uit. Maar in eerdere testen scoorde ik hoger, een dergelijke lat vormt voor mij geen belemmering dus.
[..]

.
Dat lijkt me evident. Er zit echter nog heel wat verschil tussen geld toeleggen op iets, en onnodig veel schadelijke stof uitstoten om winsten verder te optimaliseren. En ik kan het alleen maar toejuichen dat daar nu eens kritisch naar gekeken wordt.
[..]

Wie ben jij nou weer? :')
[..]

Dank je wel.
[..]

Ik vind beide overigens niet achterlijk. Dat de boeren opkomen voor hun eigen belang begrijp ik best. Per definitie kan ik ook meer waardering opbrengen voor mensen die in actie komen dan voor mensen die zich al te lethargisch opstellen. Mijn klacht gaat dan ook niet over de boeren, maar over de dubbele standaard die velen er op nahouden.
[..]

Volgens mij verwar je me met iemand anders.
Nee, Hamza. Ik weet precies wie ik voor me heb.

Gr. Mariocash
pi_189335494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 19:54 schreef Mariocassius het volgende:

[..]

Nee, Hamza. Ik weet precies wie ik voor me heb.

Gr. Mariocash
Oh hoi. Iets met de ketel die de pot verwijt dat hij zwart ziet. Maar vertel dan eens. Wat is er provocerend aan het plaatsen van kanttekening wanneer een bepaalde groep wegblokkeerders als helden afgedaan wordt, en een andere groep gecriminaliseerd wordt?
pi_189335960
klimaatgekkies. :')

Alleen al naar die onverzorgde mensen kijken zou al genoeg moeten zijn om ze niet serieus te nemen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_189432485
En zijn we nog steeds massaal voor de boeren die nu ook de politie belagen en spullen vernielen?
  Grootste baggeraar 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 18:41:05 #19
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189432941
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:12 schreef Hamzoef het volgende:
En zijn we nog steeds massaal voor de boeren die nu ook de politie belagen en spullen vernielen?
Ja tuurlijk. Zij doen tenminste wat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 14 oktober 2019 @ 20:40:39 #20
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189435146
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Zijn mensen nou echt zo oppervlakkig hier? Ik vind hamzoef nog wel één van de gematigdere personen op dit vlak en niet bepaald een troll (of een slechte). Maar omdat hij niet op de knietjes gaat voor 'de boeren' is het gelijk een troll :')

Ik vind beide achterlijk, daar niet van, maar het ene geweldig vinden en het andere walgelijk is wel het andere uiterste ja.
Als je niet van het extreemrechtse kamp bent ben je gelijk een troll hier inderdaad. Geenstijl 2.0
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189435179
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 20:40 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Als je niet van het extreemrechtse kamp bent ben je gelijk een troll hier inderdaad. Geenstijl 2.0
Ik zou op veel vlakken als rechts bestempeld kunnen worden, maar het ironische is dat noodlijdende bedrijven met staatssteun in leven houden en beschermen nou precies het tegenovergestelde is van rechts. En maar zeiken op links want communisten!!. :') Durf dan de hand ook in eigen boezem te steken.
pi_189436505
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 18:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Zij doen tenminste wat.
Die fucker in zijn tractor die een ME-paard aanreed vind je ook prima?
  Grootste baggeraar 2022 maandag 14 oktober 2019 @ 23:37:10 #23
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_189439191
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 21:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Die fucker in zijn tractor die een ME-paard aanreed vind je ook prima?
Misschien had hij paardenvlees nodig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189457755
Hamzoef heeft zowaar gewoon gelijk.

Tweede vergelijking: op die trekker die de hekken waar direct achter mensen aan het fietsen waren omver reed zat een van de organisatoren van het protest. Hoewel hij erkende dat dit te ver ging verdomde hij het wel om de naam van de bestuurder bekend te maken.

Als je bij een trouwstoet weigert te vertellen wie zich misdroeg valt half Nederland over je heen.
Hier ? Hier vindt men het prima.
  woensdag 16 oktober 2019 @ 07:48:13 #25
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189458152
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 18:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Goed lezen. Ze protesteren niet om voedselvoorziening van Nederland te garanderen, maar om eigen gewin. Aardig wat boeren die sowieso primair voor de export produceren, maar dat terzijde. Niemand vraagt boeren om te stoppen met voedselvoorziening, wel om hun methodes aan te passen zodat deze beter voldoen aan huidige maatstaven m.b.t. uitstoot van schadelijke elementen.
Dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')