abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 november 2019 @ 13:12:35 #126
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_189922697
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Misschien lees ik al langer mee dan jij. Er zijn echt voorbeelden waaruit blijkt dat TS adviezen van hier ter harte heeft genomen.
Wellicht, wellicht ook niet :P Maargoed maakt ook niet echt uit.
pi_189922819
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:55 schreef Lienekien het volgende:
Wat nou narcisme. Ik zie een man die heus zijn tekortkomingen wel kent, vaker niet de beste beslissingen neemt en dagelijks moet dealen met de shit.

Hij schiet er inderdaad geen reet mee op dat jullie weer allemaal roepen dat het zijn eigen schuld is.
Niemand zegt dat het alleen zijn schuld is, maar de gedachte ‘het is allemaal de schuld van mijn vrouw/haar ziekte’ is wat de reacties hier triggert.

Met de beste wil van de wereld kun je coke- en drankverslaving niet zien als ‘geen eigen schuld’. Sterker nog, als de instanties dat te weten komen is de kans dat zijn kinderen elders worden ondergebracht levensgroot.

Waar het om gaat is dat TS zijn verantwoordelijkheid neemt. Tuurlijk zit hij in een lastige situatie, maar dat is eens temeer een reden om ervoor te zorgen dat hij de situatie niet lastiger maakt.
  woensdag 13 november 2019 @ 13:23:08 #128
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189922907
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat je serieus op een rij moet zetten wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn, op korte en lange termijn, om dan je afweging te maken.
Ja dat ga ik wel doen, dat lijkt mij zelf ook wel handig. En ook eerlijker tegenover haar want zij weet nog van niks. Maar daar ging mijn vraag eigenlijk niet over, ik wilde alleen maar weten hoe ik het beste met haar om kan gaan, en dat wil ik nog steeds aangezien we straks twee jong samen hebben en ik toch met haar door een deur moet kunnen. Ook als we niet meer samen zijn.
Overigens heb ik hier nooit gezegd dat ik zo'n fantastische kerel ben die nooit iets fout doet. Dan had ik het stuk over drank en drugs wel weggelaten.
Dank u voor het advies.
Houd van poesjes
  woensdag 13 november 2019 @ 13:24:19 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189922927
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niemand zegt dat het alleen zijn schuld is, maar de gedachte ‘het is allemaal de schuld van mijn vrouw/haar ziekte’ is wat de reacties hier triggert.

Met de beste wil van de wereld kun je coke- en drankverslaving niet zien als ‘geen eigen schuld’. Sterker nog, als de instanties dat te weten komen is de kans dat zijn kinderen elders worden ondergebracht levensgroot.

Waar het om gaat is dat TS zijn verantwoordelijkheid neemt. Tuurlijk zit hij in een lastige situatie, maar dat is eens temeer een reden om ervoor te zorgen dat hij de situatie niet lastiger maakt.
Hij zit met de vraag wat hij moet met een echtgenote met deze psychische problematiek. Dat hij niet zijn leven lang op zijn tenen wil lopen.

Ik snap dat wel. Wat ik niet snap zijn de reacties die hem nog eens gaan aanwrijven wat hij zelf allemaal fout heeft gedaan.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 november 2019 @ 13:24:24 #130
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189922931
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niemand zegt dat het alleen zijn schuld is, maar de gedachte ‘het is allemaal de schuld van mijn vrouw/haar ziekte’ is wat de reacties hier triggert.

Met de beste wil van de wereld kun je coke- en drankverslaving niet zien als ‘geen eigen schuld’. Sterker nog, als de instanties dat te weten komen is de kans dat zijn kinderen elders worden ondergebracht levensgroot.

Waar het om gaat is dat TS zijn verantwoordelijkheid neemt. Tuurlijk zit hij in een lastige situatie, maar dat is eens temeer een reden om ervoor te zorgen dat hij de situatie niet lastiger maakt.
Je dacht dat de instanties daar niet van op de hoogte zijn?
Dat dacht je dan fout.
Houd van poesjes
  woensdag 13 november 2019 @ 13:28:08 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189923000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:05 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Uiteraard zou het ook wel prettig zijn als ik gewoon antwoord op mijn vraag kreeg,ipv van een volledige analyse van mijn psyche want ik ben nu nog geen steek verder.
Ik heb je advies gegeven hoor. Na jouw antwoord op mijn vraag.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 13 november 2019 @ 13:32:13 #132
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189923055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:23 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ja dat ga ik wel doen, dat lijkt mij zelf ook wel handig. En ook eerlijker tegenover haar want zij weet nog van niks. Maar daar ging mijn vraag eigenlijk niet over, ik wilde alleen maar weten hoe ik het beste met haar om kan gaan, en dat wil ik nog steeds aangezien we straks twee jong samen hebben en ik toch met haar door een deur moet kunnen. Ook als we niet meer samen zijn.
Overigens heb ik hier nooit gezegd dat ik zo'n fantastische kerel ben die nooit iets fout doet. Dan had ik het stuk over drank en drugs wel weggelaten.
Dank u voor het advies.
Mijn advies is om niet eerlijker tegen haar te zijn op dit moment en te wachten tot na de bevalling haar hormonen weer enigszins te rust zijn gekomen en ze weer wat stabieler is. Dit omdat die hormonen invloed hebben op haar ziektebeeld.

In de tussentijd zou je eens met de huisarts kunnen praten over hoe om te gaan met iemand met borderline. Die kan je ongetwijfeld vertellen wat je moet doen of waar je moet zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189923061
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij zit met de vraag wat hij moet met een echtgenote met deze psychische problematiek. Dat hij niet zijn leven lang op zijn tenen wil lopen.

Ik snap dat wel. Wat ik niet snap zijn de reacties die hem nog eens gaan aanwrijven wat hij zelf allemaal fout heeft gedaan.
Als jij in een relatiecrisis zit ga je ook op een forum vragen om tips over hoe je met jouw geestelijk gestoorde partner om moet gaan? En dan lekker selectief informeren waardoor hij/zij er als een stoute boef op staat en jij het slachtoffer? Deze man weet heus wel waar hij mee bezig is, en echte hulp voor zichzelf zal hij nooit zoeken.

Het is allemaal manipulatie shit, bedoeld om niet naar zichzelf te hoeven kijken. Mensen ageren niet voor niets zo hard op hem.

Iedereen die zich een beetje in de materie verdiept herkent hier een patroon.

Hij is de redder die het meisje onder zijn hoede neemt. Samen meteen volle bak de diepte in, kinderen verwekken, alles. Maar de relatie is een kaartenhuis want beiden zijn van binnen leeg en ze hebben elkaar nodig om hun zelfbeeld in stand te houden. De relatie is een machtstrijd, met ruzies, manipulatie, vluchtgedrag, verwijten, escalaties, zelfmoord, geweld, vreemdgaan, etc. etc. Het lijkt wel een film.

De borderliner krijgt de schuld en stigma's want zij is openlijk labiel en hysterisch/psychotisch. Narcist hoeft alleen maar te wijzen en men kan zelf oordelen hier: tjonge wat een gestoord wijf, toch niet normaal? Wat moet ik nu doen, help mij? Lekker makkelijk. Er zijn namelijk ongeveer 1000 andere keuzes die je had kunnen maken voordat alle shit escaleerde, maar dat laten we dan maar buiten beschouwing want ach, hij wist niet beter. Tuurlijk weet hij wel beter, hij vindt het gewoon wel lekker al die aandacht voor zijn persoon.

Zulke patronen blijven N.B. in stand bij gratie van omstanders en hulpverleners die zich in de luren laten leggen door de schijnbare redelijkheid van dit soort mensen. Maar de feiten liegen er niet om, hij kan mooi alles rechtpraten wat krom is maar deze kinderen hebben 0 kans op een normaal leven en TS is daar net zo hard debet aan.
What's the name of the game?
  woensdag 13 november 2019 @ 13:33:04 #134
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189923077
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb je advies gegeven hoor. Na jouw antwoord op mijn vraag.
Dat heb ik gelezen en nee, ik vertel haar uiteraard niks tot ik het voor mezelf duidelijk heb. Dus ik ga uiteraard eerst even de voors en tegens naast elkaar zetten voor ik naar een advocaat ga voor een ori๋nterend gesprek.
Houd van poesjes
  woensdag 13 november 2019 @ 13:36:27 #135
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189923126
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:32 schreef -marz- het volgende:

[..]

Als jij in een relatiecrisis zit ga je ook op een forum vragen om tips over hoe je met jouw geestelijk gestoorde partner om moet gaan? En dan lekker selectief informeren waardoor hij/zij er als een stoute boef op staat en jij het slachtoffer? Deze man weet heus wel waar hij mee bezig is, en echte hulp voor zichzelf zal hij nooit zoeken.

Het is allemaal manipulatie shit, bedoeld om niet naar zichzelf te hoeven kijken. Mensen ageren niet voor niets zo hard op hem.

Iedereen die zich een beetje in de materie verdiept herkent hier een patroon.

Hij is de redder die het meisje onder zijn hoede neemt. Samen meteen volle bak de diepte in, kinderen verwekken, alles. Maar de relatie is een kaartenhuis want beiden zijn van binnen leeg en ze hebben elkaar nodig om hun zelfbeeld in stand te houden. De relatie is een machtstrijd, met ruzies, manipulatie, vluchtgedrag, verwijten, escalaties, zelfmoord, geweld, vreemdgaan, etc. etc. Het lijkt wel een film.

De borderliner krijgt de schuld en stigma's want zij is openlijk labiel en hysterisch/psychotisch. Narcist hoeft alleen maar te wijzen en men kan zelf oordelen hier: tjonge wat een gestoord wijf, toch niet normaal? Wat moet ik nu doen, help mij? Lekker makkelijk. Er zijn namelijk ongeveer 1000 andere keuzes die je had kunnen maken voordat alle shit escaleerde, maar dat laten we dan maar buiten beschouwing want ach, hij wist niet beter. Tuurlijk weet hij wel beter, hij vindt het gewoon wel lekker al die aandacht voor zijn persoon.

Zulke patronen blijven N.B. in stand bij gratie van omstanders en hulpverleners die zich in de luren laten leggen door de schijnbare redelijkheid van dit soort mensen. Maar de feiten liegen er niet om, hij kan mooi alles rechtpraten wat krom is maar deze kinderen hebben 0 kans op een normaal leven en TS is daar net zo hard debet aan.
Geweld, vreemdgaan? Waar heb jij het over? Ik heb haar nooit geslagen en ik ben ook niet vreemdgegaan. Mijn kinderen hebben alle kansen op een normaal leven. En nee, ze had zichzelf al gered voor ik iets met haar kreeg.
Houd van poesjes
pi_189923173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:37 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik vraag jou wat ik dan precies fout doe, je komt met een paar dooddoeners aanzetten die werkelijk nergens op slaan, om iets fout te doen moet er iemand benadeeld zijn anders kun je het moeilijk een fout noemen. Daarop zeg ik tegen jou dat mijn vrouw zelf ook na kan denken, al deze al wist en geaccepteerd heeft. Verder ken jij mij niet en snap ik sowieso niet waar je jezelf mee bemoeit. Ervaringen met borderliners heb je kennelijk niet dus je begrijpt niet waar het over gaat. Uiteraard makkelijker om alle schuld bij mij neer te leggen. In welke zin denk je dat jouw reacties mij helpen? Ze helpen geen fuck maar je vindt het blijkbaar prettig om tegen iemand aan te schoppen.
Ik heb ervaring met mensen die een borderline persoonlijkheids stoornis hebben en ervaring met coke snuivers die ook een alcohol verslaving hebben . Voor die laatste ren ik hard weg.


Ik ga trouwens liever om met iemand die een borderline persoonlijkheids stoornis heeft dan met iemand die snuift en zuipt.
Verdiep je eens goed in borderline. Daar zitten verschillende gradaties in. ( is hier al eerder geschreven)
En zo'n diagnose aan iemand geven terwijl ze zwanger is, kan niet.
pi_189923195
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij zit met de vraag wat hij moet met een echtgenote met deze psychische problematiek. Dat hij niet zijn leven lang op zijn tenen wil lopen.

Ik snap dat wel. Wat ik niet snap zijn de reacties die hem nog eens gaan aanwrijven wat hij zelf allemaal fout heeft gedaan.
Het blijft internet. En feitelijk is er weinig goed advies op dat gebied. Borderliners hebben hun positieve en negatieve kenmerken. En daar kun je mee dealen, of niet.

(Overigens is de ene borderliner de andere niet)
pi_189923211
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Je dacht dat de instanties daar niet van op de hoogte zijn?
Dat dacht je dan fout.
En niemand die dan gezegd heeft dat je die verslaving dient te overwinnen?
pi_189923275
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij zit met de vraag wat hij moet met een echtgenote met deze psychische problematiek. Dat hij niet zijn leven lang op zijn tenen wil lopen.


Wat hij nu doet is een van de domste dingen die je maar kan doen en dat is alcohol en drugs gaan gebruiken.
Een kind is bij hem dan ( ook ) niet veilig.
  woensdag 13 november 2019 @ 13:46:18 #140
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189923289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En niemand die dan gezegd heeft dat je die verslaving dient te overwinnen?
Nee, zolang je het niet te bont maakt maakt niemand zich druk.
Houd van poesjes
  woensdag 13 november 2019 @ 13:49:43 #141
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189923338
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:45 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Wat hij nu doet is een van de domste dingen die je maar kan doen en dat is alcohol en drugs gaan gebruiken.
Een kind is bij hem dan ( ook ) niet veilig.
Dat deed ik al voor ik haar kende, en ik heb trouwens twee kinderen waarvan de oudste 15 is, en geen zorgen,ze leeft nog steeds in goede gezondheid.
Wat denk jij nou helemaal? Dat ik de hele dag van de rambam af ben ofzo? Jij spoort duidelijk ook niet helemaal.
Houd van poesjes
pi_189923390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dat deed ik al voor ik haar kende, en ik heb trouwens twee kinderen waarvan de oudste 15 is, en geen zorgen,ze leeft nog steeds in goede gezondheid.
Wat denk jij nou helemaal? Dat ik de hele dag van de rambam af ben ofzo? Jij spoort duidelijk ook niet helemaal.
De waarheid is niet leuk om te lezen he.
Wees er trots op dat je dat al langer doet :N
  woensdag 13 november 2019 @ 13:56:50 #143
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189923442
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:53 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

De waarheid is niet leuk om te lezen he.
Wees er trots op dat je dat al langer doet :N
Jij projecteert je eigen problemen die je blijkbaar met alcoholisten en drugsgebruikers hebt gehad in jouw eigen leven nu op mij. Zoek hulp.
Houd van poesjes
pi_189923571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:56 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Jij projecteert je eigen problemen die je blijkbaar met alcoholisten en drugsgebruikers hebt gehad in jouw eigen leven nu op mij. Zoek hulp.
Jij kan gewoon echt niet naar jezelf kijken.
Alles is de schuld van een ander.
Als ik had geschreven dat ik weg zou rennen voor mensen met een borderline persoonlijkheidssstoornis dan had ik geen hulp hoeven zoeken toch?
Alles zoek jij extern.
Een goede psycholoog zou in jou geval heel goed zijn. Maar ik vermoed dat je daar ook gelijk weg ben als ze vragen wat jouw aandeel in dit verhaal is. :{
  woensdag 13 november 2019 @ 14:09:58 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189923599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:32 schreef -marz- het volgende:

[..]

Als jij in een relatiecrisis zit ga je ook op een forum vragen om tips over hoe je met jouw geestelijk gestoorde partner om moet gaan? En dan lekker selectief informeren waardoor hij/zij er als een stoute boef op staat en jij het slachtoffer? Deze man weet heus wel waar hij mee bezig is, en echte hulp voor zichzelf zal hij nooit zoeken.

Het is allemaal manipulatie shit, bedoeld om niet naar zichzelf te hoeven kijken. Mensen ageren niet voor niets zo hard op hem.

Iedereen die zich een beetje in de materie verdiept herkent hier een patroon.

Hij is de redder die het meisje onder zijn hoede neemt. Samen meteen volle bak de diepte in, kinderen verwekken, alles. Maar de relatie is een kaartenhuis want beiden zijn van binnen leeg en ze hebben elkaar nodig om hun zelfbeeld in stand te houden. De relatie is een machtstrijd, met ruzies, manipulatie, vluchtgedrag, verwijten, escalaties, zelfmoord, geweld, vreemdgaan, etc. etc. Het lijkt wel een film.

De borderliner krijgt de schuld en stigma's want zij is openlijk labiel en hysterisch/psychotisch. Narcist hoeft alleen maar te wijzen en men kan zelf oordelen hier: tjonge wat een gestoord wijf, toch niet normaal? Wat moet ik nu doen, help mij? Lekker makkelijk. Er zijn namelijk ongeveer 1000 andere keuzes die je had kunnen maken voordat alle shit escaleerde, maar dat laten we dan maar buiten beschouwing want ach, hij wist niet beter. Tuurlijk weet hij wel beter, hij vindt het gewoon wel lekker al die aandacht voor zijn persoon.

Zulke patronen blijven N.B. in stand bij gratie van omstanders en hulpverleners die zich in de luren laten leggen door de schijnbare redelijkheid van dit soort mensen. Maar de feiten liegen er niet om, hij kan mooi alles rechtpraten wat krom is maar deze kinderen hebben 0 kans op een normaal leven en TS is daar net zo hard debet aan.
Ik herken hierin zo duidelijk elementen die komen uit wat je hebt verteld over jouw eigen verleden en ontwikkeling. Je kijkt imo daardoor met een gekleurde bril naar dit hele verhaal.

Ik zie echt geen narcist in TS. Een partner met dit soort problematiek is voor niemand makkelijk.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 november 2019 @ 14:12:37 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189923622
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Je dacht dat de instanties daar niet van op de hoogte zijn?
Dat dacht je dan fout.
Luister eens. Je klaagt over de reacties die je krijgt. Ik snap dat je er geen zin in hebt dat mensen dit aangrijpen je weer eens de oren te wassen. Maar als je dan vervolgens ook niet reageert op mensen die wel serieus met je willen meedenken, dan schiet het natuurlijk niet op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189923645
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik herken hierin zo duidelijk elementen die komen uit wat je hebt verteld over jouw eigen verleden en ontwikkeling. Je kijkt imo daardoor met een gekleurde bril naar dit hele verhaal.

Ik zie echt geen narcist in TS. Een partner met dit soort problematiek is voor niemand makkelijk.
Ik ken het verleden van deze Fokker niet maar ik vind wel dat hij een groot punt heeft.
Of TS een narcist is, weet ik niet. Maar het is alleen maar vingertje wijzen.
pi_189923762
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat je niemand benadeelt he?

Waarom was je vrouw deze week ook alweer boos? Omdat je met kerst met een voormalige scharrel/schoonzus afsprak voor een etentje?
Of je dochter die tot 14 jaar niet in haar eigen bed durfde slapen, alleen bij jou, maar toen wel moest omdat jij opeens besloot dat je (nu je vrouw, toen nog vriendin) waar je kort een relatie mee had in huis kwam wonen?
Je ongeboren kind wat jij in je vrouw hebt gestopt omdat je seks wilde terwijl zij er geen behoefte aan had, en geen condoom wilde gebruiken en dus maar op de pil vertrouwde? Terwijl zij nog middenin een postnatale depressie zat?
Je coke- en alcoholverslaving.
Reken maar dat je zoontje ook wat meekrijgt van alle drama bij jullie in huis.

En daarvan ligt zeker een stuk bij de psychische onstabiliteit van je vrouw. Maar ook een heel stuk bij jou, beste TS.

Niet leuk om te horen, maar ik herpost slechts wat jij hier onder diverse accounts en in diverse topics etaleert.
Dit TS.
Ik hoop echt dat je eens met een psycholoog gaat praten.
Dat zeg ik niet om je de grond in te stampen maar wel in belang van jezelf en je kinderen.
Sterkte verder.
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 14:28:49 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_189923845
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Luister eens. Je klaagt over de reacties die je krijgt. Ik snap dat je er geen zin in hebt dat mensen dit aangrijpen je weer eens de oren te wassen. Maar als je dan vervolgens ook niet reageert op mensen die wel serieus met je willen meedenken, dan schiet het natuurlijk niet op.
Ja, dit. Dat eerste is inderdaad vervelend, maar als je de mensen die wel serieus met je proberen mee te denken negeert gaat dit topic gewoon op slot TS, want dan lijkt je insteek te zijn dat je gewoon heads on wil met de mensen die het niet met je eens zijn, en dat gaan we niet doen.

@Poesje_Mauw77
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 13 november 2019 @ 14:29:15 #150
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_189923851
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Luister eens. Je klaagt over de reacties die je krijgt. Ik snap dat je er geen zin in hebt dat mensen dit aangrijpen je weer eens de oren te wassen. Maar als je dan vervolgens ook niet reageert op mensen die wel serieus met je willen meedenken, dan schiet het natuurlijk niet op.
Ik heb toch erop gereageerd?
Het waren de enige adviezen waar ik ook iets mee kan. Lijst maken met voors en tegens. Niks tegen de vrouw zeggen tot de kleine er is en ze hopelijk wat stabieler is. En ja, ik zou niet op adviezen waar ik niks mee kan moeten reageren, ik weet het.
Houd van poesjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')