abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189344284
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:55 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja gelukkig kom ik daar niet
Maar lijkt me logisch ja dat als iemand ongevraagd aan je zit dat je dan een mep geeft
Tinder is toch niet te vertrouwen, of wel?
pi_189344297
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:00 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

Tinder is toch niet te vertrouwen, of wel?
?
pi_189344335
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:01 schreef Allures het volgende:

[..]

?
Hoeveel creeps zitten daar niet? Moest ik een vrouw zijn, ik zou daar toch wegblijven.
pi_189344451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:04 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

Hoeveel creeps zitten daar niet? Moest ik een vrouw zijn, ik zou daar toch wegblijven.
creeps zitten overal. En leuke mannen ook. Dat ligt niet aan Tinder, dat ligt helaas aan de creeps
pi_189344470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:16 schreef Allures het volgende:

[..]

creeps zitten overal. En leuke mannen ook. Dat ligt niet aan Tinder, dat ligt helaas aan de creeps
ok, veel succes
pi_189344515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 12:17 schreef The_answer_is_within_you het volgende:

[..]

ok, veel succes
:D
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:01:56 #207
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_189345017
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja puur uit verbazing en denkend dat iemand misschien dan niet serieus is :D Denkend dat de volgende zin misschien aangeeft dat die persoon toch niet zo gestoord is ...

Maar uiteindelijk heb ik zijn advies opgevolgd. Dat ik hem maar moest unmatchen :P
Hoezo, lijkt mij toch niet dat een normaal iemand zegt dat je je bek moet houden :+
Helemaal als het tegen een onbekende is zeg je dat toch niet (als grapje)
pi_189345221
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoezo, lijkt mij toch niet dat een normaal iemand zegt dat je je bek moet houden :+
Helemaal als het tegen een onbekende is zeg je dat toch niet (als grapje)
Nee toen ik dat las dacht ik ook wel van :? Maar goed je kent iemand niet:P

Maar deze jongen had geloof ik wel wat frustraties :P
pi_189345286
Dan was het vast een fokker
pi_189345338
Net kreeg ik veel aandacht van een dame tijdens het sporten.. maar dan toch uit het niets een gesprek beginnen is best akward ook omdat in het verleden het niet altijd betekende dat ze daadwerkelijk interesse had en kreeg ik zo'n boos arrogant antwoord terug haha. Kan alleen hopen dat ze er volgende keer weer is rond zelfde tijdstip.

Vanavond overigens weer samen eten en tv-kijken... Ik verwacht stiekem wel dat we gaan zoenen en voor de rest is het afwachten.
pi_189345414
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Net kreeg ik veel aandacht van een dame tijdens het sporten.. maar dan toch uit het niets een gesprek beginnen is best akward ook omdat in het verleden het niet altijd betekende dat ze daadwerkelijk interesse had en kreeg ik zo'n boos arrogant antwoord terug haha. Kan alleen hopen dat ze er volgende keer weer is rond zelfde tijdstip.

Vanavond overigens weer samen eten en tv-kijken... Ik verwacht stiekem wel dat we gaan zoenen en voor de rest is het afwachten.
Dat gebeurt nou altijd, zodra je een beetje leuk aan het daten bent word je ineens onweerstaanbaar voor vrouwen. Wil iedereen ineens wat van je :P Iets met een stofje wat je uitstoot.
pi_189345504
Iemand ideeen hoe je kan kijken of een persoon daadwerkelijk oprecht geïnteresseerd is en misschien wat sociaal onhandig is in chatgesprekken?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:30:19 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189345513
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand ideeen hoe je kan kijken of een persoon daadwerkelijk oprecht geïnteresseerd is en misschien wat sociaal onhandig is in chatgesprekken?
Vragen?
pi_189345541
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vragen?
Ja dat kan idd. Heb ik ook wel eens gedaan geloof ik. Maar geloof dat er hier ook fokkers zijn die niet perse heel veel waarde hechten aan het gesprek online toch? Denk soms dat ik er misschien teveel op bepaal hoe iemand dan ook is in real life.
pi_189345548
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou hem uitnodigen voor iets, kijken hoe hij hapt.
pi_189345562
Ik denk dat als je het gesprek online al niet aan de gang kunt houden je daar in real life ook wel moeite mee zou hebben, toch?
Het is wat.......
pi_189345591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:32 schreef gooddaddy het volgende:
Ik denk dat als je het gesprek online al niet aan de gang kunt houden je daar in real life ook wel moeite mee zou hebben, toch?
Ja dat denk ik dus ook:P

Nou goed dat gesprek zou gaande blijven als ik vragen blijf stellen maar het geeft mij sterk het gevoel dat er dan geen wederzijdse interesse is.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:34:28 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189345594
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja dat kan idd. Heb ik ook wel eens gedaan geloof ik. Maar geloof dat er hier ook fokkers zijn die niet perse heel veel waarde hechten aan het gesprek online toch? Denk soms dat ik er misschien teveel op bepaal hoe iemand dan ook is in real life.
Het gaat er vooral om dat jij uiteindelijk zin hebt in een date. Dus als het gesprek niet zo soepel loopt en voor jou is dat een dealbreaker, then so be it. Kan het voor een ander dat wel niet zijn, maar schiet jij daar wat mee op?
En enkel jij weet hoe het gesprek is gelopen. Wat jij als "niet soepel verloopt" beschouwd, kan voor een ander weer niet zo zijn. Etc

Mbt interesse, ik zie dat vooral in vragen stellen en doorvragen.
Doet iemand dat niet, ook al is het via de app. dan zou ik het laten bij wat het is, want dan komt er gewoon te weinig uit.
Zou iemand vooral van de wat kortere antwoorden zijn, hoeft dit perse erg te zijn, want dat kan puur aan het middel liggen bv.
pi_189345600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:32 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik zou hem uitnodigen voor iets, kijken hoe hij hapt.
Zou jij dat bij een vrouw doen als het gesprek zo loopt?
pi_189345608
quote:

Vraag aan haar of ze je wil spotten bij het bankdrukken, kun je haar gelijk imponeren.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:35:14 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189345610
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou goed dat gesprek zou gaande blijven als ik vragen blijf stellen
Als in, dat er dan continue geappt wordt, of ook na een dag stilte bv?
Want iedereen is ook weer anders qua frequentie van appen.
pi_189345612
quote:
Gemiste kans ;) Gewoon doen en schijt hebben aan haar reactie.
quote:
Leuk :)
pi_189345639
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als in, dat er dan continue geappt wordt, of ook na een dag stilte bv?
Want iedereen is ook weer anders qua frequentie van appen.
Nou ben nu sinds gister avond maar gestopt met het vragen stellen :P En hij heeft daar opzich best uitgebreid op geantwoord. Maar ik geef eigenlijk altijd wel antwoord en dan vraag ik in de meeste gevallen ook wat terug. Dat doet hij niet.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:43:50 #224
467475 Dranakyuek
Destroyer of worlds
pi_189345790
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Gemiste kans ;) Gewoon doen en schijt hebben aan haar reactie.
[..]

Leuk :)
Heb je toch helemaal geen zin in als je aan het sporten bent?
  woensdag 9 oktober 2019 @ 13:44:01 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189345793
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ben nu sinds gister avond maar gestopt met het vragen stellen :P En hij heeft daar opzich best uitgebreid op geantwoord. Maar ik geef eigenlijk altijd wel antwoord en dan vraag ik in de meeste gevallen ook wat terug. Dat doet hij niet.
Tja kan meerdere oorzaken hebben
Of door het uitgebreid antwoord geven, dat hij het vergeet
Of dat hij het niet nodig /relaxed vindt om altijd een vraag terug te moeten stellen
Of gewoon niet geintresseerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')