Lekker bier drinken en kut roepenquote:
Sowieso. En IRL is de selectieprocedure een stuk leuker. Daar hoef je allereerst al geen vlees te keuren wat je niet wilt, daar kijk je tenslotte gewoon niet naar. Iedere keer dat je naar links moet swipen... In die tijd kan je ook naar de bar lopen. Win-win.quote:
Dat is inderdaad een voorwaarde ja. Ik denk dat ik daardoor al heel wat leuke dates heb laten wegglippen omdat ik gewoon mijn interesse verlies bij mensen die 1 keer per dag iets sturen. Hoe leuk of lekker ze ook zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 23:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan moet je wel beide een app-persoon ervoor zijn. Ik gebruik de App écht alleen puur om af te spreken. Heb er voor de rest best een hekel aan en gebruik het alleen maar functioneel. Genoeg leuke dates meegemaakt waar het op op de app een beetje geforceerd koetjes-en kalfjes was maar waar het vervolgens op de date een lange nacht is geworden.
Ergens krijg ik dan toch het gevoel dat ze even wilde polsen of je interesse zou houden als je moest wachtenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 23:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Update: ze komt morgen. Van 14 dagen naar 48 uur. Uiteraard kan er ook na de tweede date iets veranderen, maar ze vond het dus leuk en blijft interesse houden.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 18:05 schreef dop het volgende:
[..]
Vast en zeker.
Maar serieus, de grond houding ik ben okay en mag zijn wie ik ben, is wat mij betreft heel belangrijk. (Natuurlijk lukt dat niet overal en altijd, maar dan altijd het signaal om terug naar jezelf te gaan)
Ik zie hier toch regelmatig dingen voor bij komen dat ik denk blijf bij jezelf, en je eigen verlangens.
Als een ander daar niet bij past of aan voldoet kun je gewoon allebei okay zijn met jezelf, en de conclusie trekken dat de ander niet past.
Verschillende ideeën en verlangens betekent, niet compatibel. Het betekent niet dat er iemand dan niet okay is.
Het hoeft dus niet afgereageert te worden of veroordeeld.
En @:uhmmie, was ik vrijgezel zou ik je daten, ondanks die kleine tattoo.
Volgens mij ben je een fijne dame 😘.Mee eens hoor @dopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel met dat ik denk dat je een leuke vent bent.
(Niet perse als date maar gewoon over het grote geheel wat ik hier van je zie)
Als met dat de basis toch moet zijn dat je er zelf ook mag zijn. Anders komt dat relatietechnisch ook niet goed denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 08:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
N.a.v. Happn app, morgen avond weer een dateSuper leuke meid. Erg spontaan en toont op een leuke wijze interesse. Ben benieuwd
Dan heb ik het goed gedaan. Mijn date van morgen had anderhalf week de 10e geopperd. Ik vond wachten niet erg. Misschien dat ik daarom beloond word met leuke berichtjes op Happnquote:Op woensdag 9 oktober 2019 09:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ergens krijg ik dan toch het gevoel dat ze even wilde polsen of je interesse zou houden als je moest wachten.
Inderdaad, ben nu dagelijks aan het appen met mijn date voor komend weekend, en dat loopt echt soepel. Je merkt gewoon dat je het contact allebei heel leuk vindt. Zo leuk dat je bijna bang wordt dat de date alleen maar tegen kan vallen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 23:40 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de persoon. Heb veel dates gehad waarbij het appcontact een beetje geforceerd was maar als je echt een wauw-gevoel hebt bij een persoon dan gaat het bijna vanzelf.
Nou lekker weer.. hoe je het ook wendt of keert, dat zijn gewoon geen leuke berichten. Ik snap dat soort mensen ook niet. Alsof je dat in real life ook zou zeggen... Je mist er in elk geval niks aan!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben net voor feministische kut uitgemaakt en moest maar vooral niet denken dat wij gelijk zijn aan hem omdat ik voor de grap vroeg of die de manflu had nadat die zei dat hij zich ziek voelde.
Damn dude was ziek in zijn hoofd
Vroeg of die op tinder zat om ruzie te makenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou lekker weer.. hoe je het ook wendt of keert, dat zijn gewoon geen leuke berichten. Ik snap dat soort mensen ook niet. Alsof je dat in real life ook zou zeggen... Je mist er in elk geval niks aan!
Dus dat. Het zal je maar gebeuren dat iemand online normaal faked te zijn en dan op zon date ineens zijn ware aard laat zien.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:44 schreef Allures het volgende:
Ik had er laatst een die echt super super onbeschoft was omdat er een mini stukje van mijn boezem te zien is op 1 van mijn foto's. En dan heb ik expres al alleen maar selfies waar ik precies mijn hoofd uit knip maar er was toch nog een stukje te zien
Ik vroeg er dus om
Ga weg joh
Nou ja beter dat het meteen boven komt ipv op date en dat ie vind dat ie er aan mag zitten of zo
zou hem toch een klets verkopen danquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:44 schreef Allures het volgende:
Ik had er laatst een die echt super super onbeschoft was omdat er een mini stukje van mijn boezem te zien is op 1 van mijn foto's. En dan heb ik expres al alleen maar selfies waar ik precies mijn hoofd uit knip maar er was toch nog een stukje te zien
Ik vroeg er dus om
Ga weg joh
Nou ja beter dat het meteen boven komt ipv op date en dat ie vind dat ie er aan mag zitten of zo
Nah hier was ik echt verbaast. Het gesprek begon nog vriendelijk totdat ik vroeg of die de manflu hadquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:48 schreef S95Sedan het volgende:
Hee ze zeggen in iedergeval iets terug, hier alleen maar die een eeuw over een reactie doen en dan hooguit 3 woorden.
Vrij lastig via Tinderquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:49 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
zou hem toch een klets verkopen dan
Dat je ook nog verder in gesprek blijft, toch zonde van je energie zulk uitschot?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah hier was ik echt verbaast. Het gesprek begon nog vriendelijk totdat ik vroeg of die de manflu hadZei die al dat ik mijn bek moest houden
Dus dacht nou goed misschien is dit zijn humor maar maar toen kwam er een hele rant
Ja puur uit verbazing en denkend dat iemand misschien dan niet serieus isquote:Op woensdag 9 oktober 2019 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je ook nog verder in gesprek blijft, toch zonde van je energie zulk uitschot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |