abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189352666
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Als dit geen 100/100 gaat worden.
Als vrouw gaat het wel aardig die kant op als ze opschrijft "alleen voor seks". Moet dan ook voor mij zo werken toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189352678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:11 schreef zoem het volgende:
Sommige dames hebben ook echt geen humor he :') Donkere dame heeft in haar profiel "black queen". Beetje omhooggevallen opmerking, dus ik vroeg of ze dan ook een keukenprinses is.

Weer genoeg Tinder voor vanavond :W
:D :D
pi_189352704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:08 schreef ludovico het volgende:
Heb in mijn profiel gezet "geen relatie materiaal"
Ben benieuwd hoe dit mijn matches gaat beïnvloeden.
Zou links swipen.
pi_189352792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou links swipen.
Das de verkeerde kant hè? :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189352916
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:08 schreef ludovico het volgende:
Heb in mijn profiel gezet "geen relatie materiaal"
Ben benieuwd hoe dit mijn matches gaat beïnvloeden.
Veelste edgy man.

De fuckboy uithangen werkt niet op die manier.
pi_189353049
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Veelste edgy man.

De fuckboy uithangen werkt niet op die manier.
Nou, ik heb dit dilemma... Als je zoiets niet in je profiel zet, kan je dan nog wel ethisch daten?
pi_189353075
Je kunt het toch gewoon later duidelijk maken?
pi_189353077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als vrouw gaat het wel aardig die kant op als ze opschrijft "alleen voor seks". Moet dan ook voor mij zo werken toch.
Precies, wat voor een vrouw werkt, werkt zeker omgekeerd ook voor jou.
pi_189353108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:31 schreef Allures het volgende:
Je kunt het toch gewoon later duidelijk maken?
Wanneer is dat later dan? Na de seks?
pi_189353132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wanneer is dat later dan? Na de seks?
Nee er voor. Gewoon in een gesprek
pi_189353142
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou, ik heb dit dilemma... Als je zoiets niet in je profiel zet, kan je dan nog wel ethisch daten?
Ja natuurlijk.
pi_189353143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:33 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee er voor. Gewoon in een gesprek
Das beter dan in het profiel?
Maar dan investeer je beetje in een gesprekje en dan word je door 90% dan verwijderd
pi_189353160
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja maar zo mis je misschien dates die tijdens de chat of date van mening kunnen veranderen.
pi_189353165
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk.
Dus door aan te geven voordat je op date gaat?
pi_189353176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus door aan te geven voordat je op date gaat?
Je kan het er toch niet over hebben :P Als de ander niets vraagt staat toch alles open?
pi_189353178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar zo mis je misschien dates die tijdens de chat of date van mening kunnen veranderen.
Tijdens de date?
pi_189353188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan het er toch niet over hebben :P Als de ander niets vraagt staat toch alles open?
Ja naja, voel me daar niet prettig bij als een vrouw alleen voor iets serieus wilt gaan.
pi_189353189
quote:
11s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tijdens de date?
Ja waarom niet?
pi_189353203
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja waarom niet?
Omdat 99% van de vrouwen daar niet op wacht?
pi_189353206
Wat is het algoritme van tinder kut zeg. Of ik krijg meiden compleet out of my league of mensen die niet mijn type zijn.
pi_189353208
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja naja, voel me daar niet prettig bij als een vrouw alleen voor iets serieus wilt gaan.
Denk als ze puur gericht is op serieus ze er wel naar zal vragen hoe jij er in staat. Als je het echt niet wilt zul je idd de profielen die dat melden weg moeten swipen.
pi_189353234
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar dan investeer je beetje in een gesprekje en dan word je door 90% dan verwijderd
weinig vrouwen gaan er op naar rechts swipen denk ik, terwijl er misschien wel een aantal voor open staan als je het niet zo met een botte bijl brengt

Maar goed, dat moet je ook in het gesprekje kunnen natuurlijk
pi_189353242
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk als ze puur gericht is op serieus ze er wel naar zal vragen hoe jij er in staat. Als je het echt niet wilt zul je idd de profielen die dat melden weg moeten swipen.
Die swipe ik sowieso al weg maar kvoel me er niet prettig bij om te daten met iemand terwijl ik al weet dat ik niks serieus wil.
pi_189353246
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:35 schreef Tailless het volgende:
Wat is het algoritme van tinder kut zeg. Of ik krijg meiden compleet out of my league of mensen die niet mijn type zijn.
Ik krijg allemaal instagram-modellen, met 300 selfies.
pi_189353258
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:36 schreef Allures het volgende:

[..]

weinig vrouwen gaan er op naar rechts swipen denk ik, terwijl er misschien wel een aantal voor open staan als je het niet zo met een botte bijl brengt

Maar goed, dat moet je ook in het gesprekje kunnen natuurlijk
Dus concreet? Wat is handig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')