Kan best, ik had geen problemen met ze.. maar zo vaak heb ik nog uberhaupt nog nooit gevlogen gok ik.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
Lufthansa is een arrogante dievenbende
Ik vlieg ze ongeveer 60x per jaar
Ik had vanmiddag een verhaaltje gelezen dat een passagier in een met kak besmeurde plek moest zitten op een Amerikaanse carrier.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:50 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Kan best, ik had geen problemen met ze.. maar zo vaak heb ik nog uberhaupt nog nooit gevlogen gok ik.
Over United hoor je ook vaak slechte dingen.. daar heb ik gelukkig ook nog nooit negatieve ervaringen meegehad
Heb ook goede ervaringen met ze, vroeg me meer af waarom niemand ze in hun lijst had.quote:Op maandag 7 oktober 2019 18:40 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Goede maatschappij, alleen jammer dat je in Doha wel erg vaak met een bus van/naar de terminal moet ipv via een slurf.
Turkish is prima voor luchtvracht.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:03 schreef gijsman het volgende:
[..]
Heb ook goede ervaringen met ze, vroeg me meer af waarom niemand ze in hun lijst had.
Tot nu toe nog geen enkele keer met de bus daar van/naar de terminal, Wel een flink stuk lopen naar de volgende gate.
Lees wel zeer gemengde ervaringen over Turkisch, ene keer horror andere keer perfect
Ik was bijna dood gegaan bij zo'n training...quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:34 schreef Nobu het volgende:
Helikopters op twee? Wat? Mijn meest comfortabele ervaring met die dingen was HUET, daar was de temperatuur tenminste nog aangenaam.
Ook een mooie airline.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:54 schreef Mylene het volgende:
Singapore Airlines met stip. De Airbus A350 is ook fijner om mee te vliegen dan de Dreamliner. Wij zijn ook 2 keer via Frankfurt (met de trein) met SA naar New York gevlogen, met een Airbus 380. Vroeger vloog SA nog met een stop in Schiphol door naar Newark, met een Boeing 747. Dan vertrok je om 8:15 en was je daar tegen de middag. Toen bood SA ook een dagvlucht aan, voor 349 guldens geloof ik nog. In de avond vertrok je dan vanuit Newark om 23:45. Dat was geloof ik ook best wel populair.
KLM die het nu met doen met Dreamliners i.p.v. de Airbus 350 die allemaal naar Air France gaan is ook jammer.
Wat is er mis met TAP? Behalve dan dat lissabon een kloteluchthaven is, maar goed daar kunnen zij ook weinig aan doen. Soms een half uur in de busquote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed/zo weer:
1. Cathay Pacific
2. Malaysian Airlines
3. KLM
4. BA
5. Avianca
Slecht/nooit meer:
1. TAP
2. United Airlines
Ooit een weekendje Porto gedaan met TAP.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:42 schreef sirdanilot het volgende:
Wat is er mis met TAP? Behalve dan dat lissabon een kloteluchthaven is, maar goed daar kunnen zij ook weinig aan doen. Soms een half uur in de bus
Ach bekijk het op een positieve manier: uiteindelijk heeft het je slechts een half uur van je vakantie gekost dusquote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ooit een weekendje Porto gedaan met TAP.
Heen 12 uur vertraging, terug 11,5 uur.
Nooit meer TAP dus.
Die 12 uur heen en 11,5 uur terug had ik liever op locatie doorgebracht dan op (klote)luchthavens. Verder bedankt voor je positieve visie.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 14:45 schreef sirdanilot het volgende:
Ach bekijk het op een positieve manier: uiteindelijk heeft het je slechts een half uur van je vakantie gekost dus
Helemaal mee eens. Zeker als het gaat om de zitplek, eten en service in de economy klasse. Ik vind het jammer dat KLM geen premium economy heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:24 schreef Scrapyard het volgende:
Zit er nou echt zo veel verschil tussen die Airlines die hier genoemd worden?
Ik bedoel er wordt al heel gauw Singapore/emirates etc. geroepen, maar ik merk eigenlijk niet echt verschil met dat soort maatschappijen en KLM in economy.
Of het moet gaan om nutteloze dingen zoals dat Emirates in het dak van de economy lichtjes heeft die op sterren lijken. Maar ik kan niet zeggen dat dit een Airline nou echt beter of slechter maakt.
Heb met Emirates, Qantas, Singapore, Cathay, KLM, Martinair en Lufthansa gevlogen (intercontinentaal dan) en vond het allemaal één pot nat (aka: merkte weinig verschil).
Ik ben het ook met je eens. Daar komt nog eens bij dat allerlei toevalligheden je persoonlijke ervaring bepalen. Je kunt bijvoorbeeld net in een nieuw toestel zitten van een slechte maatschappij. Of een urenlange vertraging meemaken bij een goed bekend staande maatschappij.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 15:24 schreef Scrapyard het volgende:
Zit er nou echt zo veel verschil tussen die Airlines die hier genoemd worden?
Ik bedoel er wordt al heel gauw Singapore/emirates etc. geroepen, maar ik merk eigenlijk niet echt verschil met dat soort maatschappijen en KLM in economy.
Of het moet gaan om nutteloze dingen zoals dat Emirates in het dak van de economy lichtjes heeft die op sterren lijken. Maar ik kan niet zeggen dat dit een Airline nou echt beter of slechter maakt.
Heb met Emirates, Qantas, Singapore, Cathay, KLM, Martinair en Lufthansa gevlogen (intercontinentaal dan) en vond het allemaal één pot nat (aka: merkte weinig verschil).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |