Als shelly weet dat ze de door de camera gevolgd wordt vindt ze ze zelfs in een hoop stront roeren leuk...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ow wat leuk doet ze , en ik hoorde haar vanmorgen echt zeggen dat ze niet van voetbal hield ?
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat de G Teams nog willen komen
het schelden op/naar Mongolen is eerder regelmaat dan uitzondering
. snap niet dat een organisatie daarmee in zee gaat
Zou niet durven.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Niet meppen , ik heb het haar echt horen zeggen
Bij mij wel ? sukade lapjes gebraden en suddert nuquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed excuus.![]()
(sorry, spoiler doet het niet)
Jouw spoiler doet het prima hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Bij mij wel ? sukade lapjes gebraden en suddert nu![]()
![]()
Lijkt wel kinderspeelgoed.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:47 schreef Schakeltopia het volgende:
sukkels, steek eerst die buizen door het net dan...
oooh zitten gewoon klippies bij.
Het is wel weer uitkijken hier met al die Shelley-fans ...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar wordt Shelley gepest?......Ik zie het niet hoor.....
Als je een bal in het doel schiet dan valt het doel om denk ik.quote:
sjuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:50 schreef PTLe het volgende:
Genoeg Cos voor vandaag , fijne stream dag verder allemaal![]()
Er komen nog 2 teams als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Oké een voetbaltoernooi?? Dat is onderling tegen een balletje aantrappen? Leuk
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Het is wel weer uitkijken hier met al die Shelley-fans ...
Groot gelijk, fijne dag verder.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:50 schreef PTLe het volgende:
Genoeg Cos voor vandaag , fijne stream dag verder allemaal![]()
Die doen gewoon mee met het toernooi hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:38 schreef Lelie68 het volgende:
Er komen toch ook 2 elftallen naar dat voetbaltoernooi. Ook hiervoor zet je je 'vetes' even opzij.. Team zuur zet zich zelf echt voor joker..
Is het uiteindelijk ook .. stel je bent fan van Merel en wilt alles van haar hebben ... koop je het magazine ... staat ze er niet eens in ...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
mariska fluisteren, ze heb het eraf gehaald he.
jessie zegt dat het misleiding is, want er staat de utopianen.
Er zijn er maar een paar die zo doen tegen haar , en heel toevallig heeft ze het daar ook zelf naar gemaakt. De rest is helemaal niet 'tegen'haarquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nope.. het gaat de hele dag door.
De Familia de Mol en de Talpa Trappers? Ik zet mijn centen op De Familia de Mol, de manager van dat team Big Sjon schijnt zo'n beetje alle spelers in zijn zak te hebben ......quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er komen nog 2 teams als ik het goed begrepen heb.
twee G-voetbal teams morgen geloof ikquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:52 schreef BloesBloes het volgende:
Oké een voetbaltoernooi?? Dat is onderling tegen een balletje aantrappen? Leuk
Goed zo. BETER NAAR MAMMIE GAAN MEREL!quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: ik ben een oempaloempa.
Ze lezen hier mee.
Ah ze hebben vrijdag dus veel info gekregenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel zegt net van zichzelf - Ik ben Oempa Loempa.
Franny - Ja, een wortel.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:57 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De Familia de Mol en de Talpa Trappers? Ik zet mijn centen op De Familia de Mol, de manager van dat team Big Sjon schijnt zo'n beetje alle spelers in zijn zak te hebben ......
Mylene moet dan wel eerst naar Shelley toekomen om te vragen hé ...quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ze hebben vrijdag dus veel info gekregen
ik had niet anders verwacht. Post en bezoek mogen niet meer, maar wel honderden mensen met allerlei info nog naar binnen laten, met de markten en evenementenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ze hebben vrijdag dus veel info gekregen
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed zo. BETER NAAR MAMMIE GAAN MEREL!![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad voornamelijk de andere groep......maar heb het idee dat het afgesproken werk is....Jordy heeft Mylene als hoofddoel met een klein beetje bijstand van Merel. Mariska heeft Shelley als hoofddoel met hulp van Merel. Jessie moppert op haar maar daar blijft het bij...want die moet vriendjes houden. Gerrit gaat vol op Andrea met de rest van het groepje over het niks doen. En bij Merel lijkt het dan of zo over iedereen wat aan te merken heeft. En Jessie gaat op Jens en durft dat aan want Jens en Mylene willen toch naar huis en is dan een grote rivaal kwijt die het hem nog moeilijk kan maken. Niet wat winnen betreft maar wel om balletjes op te gooien.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, ik hoor andere inwoners toch al regelmatig zeggen hoezeer ze klaar zijn met Shelly.
Als ik 'Fame' hoor blijft het hangenquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken naar de YT zelf..
nauwelijks lijkt me....quote:
Ohquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken naar de YT zelf..
Ik snap dat ook niet, al is het maar aan een lang touw of zo zodat ze even lekker op het gras kunnen lopen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:06 schreef puzziepie het volgende:
Laat die geitjes daar ook lekker grazen![]()
[ afbeelding ]
Kan heel goed, maar ook anders om.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Is het uiteindelijk ook .. stel je bent fan van Merel en wilt alles van haar hebben ... koop je het magazine ... staat ze er niet eens in ...
Dat dus ... ik begrijp daar niks vanquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, al is het maar aan een lang touw of zo zodat ze even lekker op het gras kunnen lopen.
Ik ook niet. Zo veel mogelijkheden, is toch genieten als die beestjes even lekker kunnen dollen en eten in het gras.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus ... ik begrijp daar niks van
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zo veel mogelijkheden, is toch genieten als die beestjes even lekker kunnen dollen en eten in het gras.
Alle ballen op iemand, is nooit als zodanig bedoeld. Het gaat erom dat het evenredig veel personen zijn die iemand te grazen nemen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar die zo doen tegen haar , en heel toevallig heeft ze het daar ook zelf naar gemaakt. De rest is helemaal niet 'tegen'haar
Dus alle ballen op Shell klopt al niet
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:19 schreef mcspicy het volgende:
Als ik die Jessie zie in die clip van fame dan zal hij straks wel de aanvoerder zijn van het G team.
Daar heeft ze wel tijd voor ...quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:26 schreef Angelique61 het volgende:
Huh, zit Shel nu weer te eten of nog steeds?
Na maanden lang tegengewerkt te zijn is de reaktie die ze nu geeft ook wel een beetje normaal.quote:
Waarin tegengewerkt? Ze heeft tot nu toe overal haar zin nog ingekregen in de dingen die zij wulT ...quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Na maanden lang tegengewerkt te zijn is de reaktie die ze nu geeft ook wel een beetje normaal.
Ik zou ook nergens meer een boodschap aan hebben. Ze is wel een van de enige die het 3/4/5 tal durft tegen te spreken.
beetje allebijquote:Op maandag 7 oktober 2019 15:49 schreef FOKoffieleut het volgende:
twijfel, slechte actrice of slechte interviewster
Nou verplaats de lopende discussie dan even of is dat te veel moeite!quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[warning]Klimaat discussie gemeuk is wel heel erg offtopic, mag wel in de SC graag.[/warning]
Ja was heel veel, anders dan had ik dat wel gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou verplaats de lopende discussie dan even of is dat te veel moeite!
Zal ik je helpen herinneren bij elk zijweggetje dat ik vanaf nu tegenkom!quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja was heel veel.
Kleine moeite om daar verder te gaan het hoort niet in de COS thuis.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:51 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit zijn grootste fout in utopia:
[ afbeelding ]
Dit was geen zijweggetje, dit ging compleet nergens over waren niet een paar posten en hoort hier niet thuis.quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zal ik je helpen herinneren bij elk zijweggetje dat ik vanaf nu tegenkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |