Wat een lariequote:Op maandag 7 oktober 2019 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is vandaag Nationale Shelley pestdag.![]()
Waar wordt Shelley gepest?......Ik zie het niet hoor.....quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is vandaag Nationale Shelley pestdag.![]()
Hoho, iedereen pest een Shel, terwijl ze altijd voor iedereen klaarstaat, lief is, vriendelijk is, heel beschaafd ook. Dit heeft die arme meid niet verdiend.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:21 schreef puzziepie het volgende:
Hoezo is Shell de Sjaak? Ik zie het niet ?
Klinkt behoorlijk offtopic allemaal
Ja vooral geschaafdquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoho, iedereen pest een Shel, terwijl ze altijd voor iedereen klaarstaat, lief is, vriendelijk is, heel beschaafd ook. Dit heeft die arme meid niet verdiend.
Oh wacht...
Doeltjes voor het voetballen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:23 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen bij elkaar sjellie heb wat geregeld![]()
Ik dacht ff dat je het meendequote:Op maandag 7 oktober 2019 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoho, iedereen pest een Shel, terwijl ze altijd voor iedereen klaarstaat, lief is, vriendelijk is, heel beschaafd ook. Dit heeft die arme meid niet verdiend.
Oh wacht...
Goh, ik hoor andere inwoners toch al regelmatig zeggen hoezeer ze klaar zijn met Shelly.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:23 schreef mcspicy het volgende:
Jessie,Merel en Mariska tegen Shelly,en ze proberen zoveel mogelijk medestanders te krijgen.Iedereen moet het van hun horen hoe slecht Shelly wel niet is.
Dit is een bullshit TTquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:24 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Thunder en goede TT.![]()
Welcome!quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:24 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Thunder en goede TT.![]()
Kijken hoe anderen gaan reageren....quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie is echt goed! doeltjes, voetballen alles gewoon
Dan hebben die 3 hun medestanders al gevonden.Zoals een Franny!quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh, ik hoor andere inwoners toch al regelmatig zeggen hoezeer ze klaar zijn met Shelly.
nou toevallig had ze dat op het evenement lekker geregeldquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:26 schreef mootie het volgende:
Alsof een Shel uit zichzelf iets zou regelen voor het voetbaltoernooi
En zo snel geregeld allemaal...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:26 schreef mootie het volgende:
Shelly houd niet eens van voetballen , haar woorden vanmorgenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:26 schreef mootie het volgende:
Ligt eraan hoeveel personen.......quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Alle ballen op Shelly.
Het zijn er maar 2.
Ze is al te beroerd om dingen voor haar eigen evenementen te ritselen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou toevallig had ze dat op het evenement lekker geregeld
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is al te beroerd om dingen voor haar eigen evenementen te ritselen.
Not buying it.
Het is maar goed dat de febo alles heeft voorgekauwd en geregeld voor madame ,want normaliter vergeet ze alles, of het boeit haar geen ene flikkerquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:26 schreef mootie het volgende:
Da's een goeie een bal kan ook weer teug stuiteren dan kan je hem hergebruiken.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel personen.......
Wat missen we nog uit Uto 1, golfsimulator en?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:29 schreef FOKoffieleut het volgende:
alle scriptjes worden er doorheen gejaagd, gister maikel cocktails, nu jessie voetbalveldje
gras moet nog wel gemaaid worden voor de lijnen
Slaat toch op het feit dat er bepaalde types daar zijn die niets met het magazine te maken willen hebben en waar het de hele ochtend al over ging? Shelley wordt de laatste maanden vreselijk getreiterd, net zoals regelmatig Mylene wordt aangepakt. Is nergens voor nodig. Maar ik houd er nu maar over op aangezien ik anders de lul ga worden hier. Niet dat ik bang ben maar kan mijn energie wel voor belangrijker dingen gebruiken. Ieder zijn/haar mening weten jullie nog wel?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is een bullshit TT
En zo offtopic als de neten
Maar goed
Vanmorgen had ze zgn. een mailtje gestuurd, maar geen respons gehad. 2 uur later is alles er, zelfs met bekers er bij.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de febo alles heeft voorgekauwd en geregeld voor madame ,want normaliter vergeet ze alles, of het boeit haar geen ene flikker
Ja, begin er nog een keer over.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Slaat toch op het feit dat er bepaalde types daar zijn die niets met het magazine te maken willen hebben en waar het de hele ochtend al over ging? Shelley wordt de laatste maanden vreselijk getreiterd, net zoals regelmatig Mylene wordt aangepakt. Is nergens voor nodig. Maar ik houd er nu maar over op aangezien ik anders de lul ga worden hier. Niet dat ik bang ben maar kan mijn energie wel voor belangrijker dingen gebruiken. Ieder zijn/haar mening weten jullie nog wel?
Geldt voor álle ideeën die daar opeens uit de lucht komen vallen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:26 schreef mootie het volgende:
Ik blijf dat raar vinden, maar je kan het ook geen hechte groep noemen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:32 schreef PTLe het volgende:
Waarom komen mensen niet als de bel gaat , Shelly omdat mensen egoïstisch zijn .
Nah, sommige mensen daar zijn wel goed in dingen regelen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geldt voor álle ideeën die daar opeens uit de lucht komen vallen.
Ik had het niet over Mylene maar over de TT die wat achterhaald (oftewel offtopic) isquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Slaat toch op het feit dat er bepaalde types daar zijn die niets met het magazine te maken willen hebben en waar het de hele ochtend al over ging? Shelley wordt de laatste maanden vreselijk getreiterd, net zoals regelmatig Mylene wordt aangepakt. Is nergens voor nodig. Maar ik houd er nu maar over op aangezien ik anders de lul ga worden hier. Niet dat ik bang ben maar kan mijn energie wel voor belangrijker dingen gebruiken. Ieder zijn/haar mening weten jullie nog wel?
Net als Manon die ineens een webshop had gemaaktquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geldt voor álle ideeën die daar opeens uit de lucht komen vallen.
Hoe krijgt ze het ook uit haar strotjequote:Op maandag 7 oktober 2019 14:31 schreef FOKoffieleut het volgende:
dre: en waarom komt er niemand als er aan de bel wordt gerinkeld?
shel: omdat sommige mensen egoistisch zijn
Absoluut niet , helemaal mee eensquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik blijf dat raar vinden, maar je kan het ook geen hechte groep noemen.
Ik beantwoordde een vraag dus alles lezen als je wilt en niet steeds mij er alleen maar uitpikken. Kinderachtig gedrag hier soms.quote:
... and the beat goes on.................quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die trut schrikt echt niet zo gouw , houd wel van roddelenquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
smoel van Maris tegen Helly
manier van kijken en praten
ANdrea verteld aan Myloon
tot Maris vals regeurde
ANdrea was dr van geschrokken
Had het over hetzelfde als jij maar lamaar…………...quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het niet over Mylene maar over de TT die wat achterhaald (oftewel offtopic) is
Mariska laat zich weer heerlijk kennen. Vrouw van 37.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
smoel van Maris tegen Helly
manier van kijken en praten
ANdrea verteld aan Myloon
tot Maris vals regeurde
ANdrea was dr van geschrokken
Ze zei ook dat ze iemand had gesproken die ze wou helpen.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Vanmorgen had ze zgn. een mailtje gestuurd, maar geen respons gehad. 2 uur later is alles er, zelfs met bekers er bij.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze iemand had gesproken die ze wou helpen.
Wat ben ik toch blij dat ik gewoon kan genieten van jonge meiden..quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mariska laat zich weer heerlijk kennen. Vrouw van 37.
schrik .. maakte ik dr vanquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:37 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die trut schrikt echt niet zo gouw , houd wel van roddelen
De hele ochtend al. Waar was je dan?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:36 schreef PTLe het volgende:
Ow ik hoor hoe Mariska tegen Shelly doet en kijkt
, dat zit dus ook al fout .
Saamhorigheid.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:33 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik blijf dat raar vinden, maar je kan het ook geen hechte groep noemen.
Nope.. het gaat de hele dag door.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het niet over Mylene maar over de TT die wat achterhaald (oftewel offtopic) is
walgelijkquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
mariska fluisteren, ze heb het eraf gehaald he.
jessie zegt dat het misleiding is, want er staat de utopianen.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:39 schreef DKUp het volgende:
Oh ja de doeltjes opzetten om Brandoff en Clowntje nooit genoeg weer populairder te maken.
Dus dat.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:38 schreef Lelie68 het volgende:
Er komen toch ook 2 elftallen naar dat voetbaltoernooi. Ook hiervoor zet je je 'vetes' even opzij.. Team zuur zet zich zelf echt voor joker..
die zetten zichzelf dr prima opquote:Op maandag 7 oktober 2019 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
Oja, en Merel zat ook bij de Nagels met een hoop commentaar.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:35 schreef mootie het volgende:
Lex en Fran zijn bezig met nagels zetten.
Ik zag Brandon, Andrea en Hiske beneden. Jens in de keuken. Mylene op de bank.
Mariska en Gerrit achter de pc.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De hele ochtend al. Waar was je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
O, daar wil meneer Jessie dus niet bij horen? Ik snap er steeds minder van.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
Precies.quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Op het evenement, die man zou het in orde maken.
Ze kan ook echt niks goed doen hè?quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ow wat leuk doet ze , en ik hoorde haar vanmorgen echt zeggen dat ze niet van voetbal hield ?
quote:Op maandag 7 oktober 2019 14:42 schreef PTLe het volgende:
[..]Goed excuus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(sorry, spoiler doet het niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |