[edit]
[Dit bericht is gewijzigd door chocolatemoeze op 10-01-2003 20:11]
quote:Dat snap ik nou niet. Dat is toch de bedoeling, de essentie van de tatoeage?? Dat maakt het juist zo mooi.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:12 schreef Haanibal het volgende:
voor 'eeuwig' is een beetje zonde
eentje bij de kut zou wel zijn
quote:Thanks, semmie.. hoef ik niet zoveel te typen
Op vrijdag 10 januari 2003 20:15 schreef SEMTEX het volgende:
Als ze klein en subtiel zijn wel, of een mooie strakke tribal, maar alles met kleur vind ik niet zo denderend en als het een nogal geijkte afbeelding is zoals een hartje of een naakte vrouw oid kan ik daarop afknappen ja.
Al vind ik die van mijn lief wel weer mooi. Gewoon omdat-ie bij hem hoort denk ik. Ik denk dat je bij one-night stands of korte flirts daar kritischer in bent: een lelijke tattoo bij je lief accepteer je veel sneller, denk ik.
Enige verschil is dat Jerome geen tattoo heeft, zou ook niet bij hem passen denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door jerney op 10-01-2003 20:25]
quote:Ik weet iets leuks voor hem: een tattoo van een aansteker
Op vrijdag 10 januari 2003 20:18 schreef jerney het volgende:[..]
Thanks, semmie.. hoef ik niet zoveel te typen
Enige verschil is dat Jerome geen tottaa heeft, zou ook niet bij hem passen denk ik.
mij meisje heeft er 2 op haar schouders, Ik heb er 1 maar mijn 2e en zelfs derde staan al geplant voor heel snel.
quote:Enorme afknapper, evenals piercings.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:09 schreef xman het volgende:
..of denken julliehmm daar zou ik weleens een (grondig potje mee willen neuken) beschuitje mee willen eten?
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:21 schreef xman het volgende:
Maar haal je niet iets weg van de maagdelijkheid van je lichaam.
Ik vindt het minder puur!
quote:Volgens mij verlies je je maagdelijkheid op een andere manier (komt ook prikken bij aan te pas)
Maar: nee. Juist een mooi, naakt lichaam met een kleine, sierlijke tatoo op de juiste plaats, is het mooiste wat er is. IMHO
quote:Ja Bleh
Op vrijdag 10 januari 2003 20:23 schreef Vibromass het volgende:
Van die suffe tribals wel. En tattoos op de onderrug, net boven kont. Eeuwig zonde
(en daarom hekel ik ook de hedendaagse mode onder het uitgaanspubliek om maar zo'n dikke tribal boven je ster te zetten.. het ziet er niet uit en het gaat er nooit meer vanaf, als je geen dikke knaken wilt dokken. bovendien maak je op je oude dag nog eens kans op lymfkliervergiftiging ook. helemaal als je ze laat bijkleuren)
quote:Jaaa een homoaanstekertattoo
Op vrijdag 10 januari 2003 20:19 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik weet iets leuks voor hem: een tattoo van een aansteker
quote:een oppervlakkigen, bekrompen en middeleeuwse denkwijze = exit
Op vrijdag 10 januari 2003 20:24 schreef -ScuL- het volgende:
het is ranzig en ontsiert een lichaam.
een tattoo op een lichaam = exit.
quote:Je kan nog laserchirurgie overwegen
Op vrijdag 10 januari 2003 20:26 schreef HAL9000S het volgende:[..]
een oppervlakkigen, bekrompen en middeleeuwse denkwijze = exit
quote:of zelfmoord
Op vrijdag 10 januari 2003 20:28 schreef Vibromass het volgende:[..]
Je kan nog laserchirurgie overwegen
toen ik op de HAVO zat liepen ze er volop
tegenwoordig zie je alleen nog maar 3e rangs sletten
topic = exit.
quote:Wat heeft een tattoo nou met sletten te maken
Op vrijdag 10 januari 2003 20:29 schreef -ScuL- het volgende:
waar is de tijd van de nette schone meisjes zonder tattoo's en piercings?toen ik op de HAVO zat liepen ze er volop
quote:ja, dus elke vrouw met tatoeage is een slet. Jij bewijst je domheid ook keer op keer.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:29 schreef -ScuL- het volgende:tegenwoordig zie je alleen nog maar 3e rangs sletten
quote:meneer bewijst weer wat voor een bekrompen denkwijze ie heeft.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:29 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Wat heeft een tattoo nou met sletten te maken
[Dit bericht is gewijzigd door Navelpluisje op 10-01-2003 20:36]
quote:Waar ik me het meest aan stoor zijn die grietjes die ereen nemen omdat al hun andere 'slet'vriendinnetjes er al een hebben!
waar is de tijd van de nette schone meisjes zonder tattoo's en piercings?toen ik op de HAVO zat liepen ze er volop
topic = exit.
quote:Jah, ik ook. Een goedgeplaatste piercing natuurlijk niet, maar wat tattoo's met seks te maken hebben zie ik ook niet helemaal. Daarom interesseert het me ook weinig of ze er wel of geen heeft; je voelt er niks van namelijk.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:28 schreef chocolatemoeze het volgende:
'k vind er overigens weinig sexueel aan...
quote:Dat moet ik je nageven. Dat is inderdaad dom. Maar dat staat los van de vraag of tatoeages mooi zijn of niet.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:31 schreef xman het volgende:[..]
Waar ik me het meest aan stoor zijn die grietjes die ereen nemen omdat al hun andere 'slet'vriendinnetjes er al een hebben!
quote:weer zoeen die tatoeages associeert met sletten, zijn jullie moeders getatoeeerd ofzo dat jullie er zo over denken??
Waar ik me het meest aan stoor zijn die grietjes die ereen nemen omdat al hun andere 'slet'vriendinnetjes er al een hebben!
quote:oho
Op vrijdag 10 januari 2003 20:32 schreef HAL9000S het volgende:[..]
weer zoeen die tatoeages associeert met sletten, zijn jullie moeders getatoeeerd ofzo dat jullie er zo over denken??
quote:M'n oma..op haar gezicht
Op vrijdag 10 januari 2003 20:32 schreef HAL9000S het volgende:[..]
weer zoeen die tatoeages associeert met sletten, zijn jullie moeders getatoeeerd ofzo dat jullie er zo over denken??
[Dit bericht is gewijzigd door xman op 10-01-2003 20:34]
quote:maori???
Op vrijdag 10 januari 2003 20:33 schreef xman het volgende:[..]
M'n oma..op haar gezicht
( Dat brengt je aan het denken!
Bij sommige dames staat een sierlijke tribal op de onderrug wel degelijk.
Tribals vind ik nog wel mooi en daar blijft het verder bij. Piercings kunnen ook best mooi zijn.
En iedereen maar lopen roepen dat ze ruim denkend zijn en modern. Maar ondertussen blijven ze bekrompen en ouderwets.
[Dit bericht is gewijzigd door AMADEUZ op 10-01-2003 20:36]
quote:Nee zo'n kenteken dat ze niet wegloopt uit het gekkenhuis.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:34 schreef HAL9000S het volgende:[..]
maori???
Tribals vind ik trouwens erg smerig en cliche.
(nix tegen tattoo's, wil er zelf dolgraag 1 volgend jaar)
quote:Je doet net alsof dat een eeuwigheid geleden is terwijl je 21 bent?
waar is de tijd van de nette schone meisjes zonder tattoo's en piercings?
toen ik op de HAVO zat liepen ze er volop
quote:in mijn obtiek heeft dit niks met nuchterheid te maken. Als je nuchter bent besef je wel dat je een persoon niet kunt beoordelen aan de hoeveelheid inkt die hij/zij in zijn/haar lijf heeft zitten.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:36 schreef -ScuL- het volgende:
ik ben te nuchter voor dit land
quote:au naturel zijn ze het lekkerst.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:22 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Enorme afknapper, evenals piercings.
quote:True, dat moet ik wel toegeven dat tatoeages steeds meer een modetrend word en dat het (te) vaakt tribals zijn die gezet worden.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:36 schreef ParanoidEv het volgende:Tribals vind ik trouwens erg cliche.
(
quote:oh jawel; die zonder tattoo's zijn gemiddeld rustiger en knapper dan die mét tattoo's, die gemiddeld was losbandiger en minder knap zijn... en da's persoonlijke ervaring.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:37 schreef HAL9000S het volgende:[..]
in mijn obtiek optiek heeft dit niks met nuchterheid te maken. Als je nuchter bent besef je wel dat je een persoon niet kunt beoordelen aan de hoeveelheid inkt die hij/zij in zijn/haar lijf heeft zitten.
Blij dat ik niet tot zo'n groepje behoor, maar als iemand denkt dat hij/zij er een beter/mooier mens door wordt... Veel plezier, ik hou je niet tegen.
Vind tatoeage's fasinerend en vaak zeer geil staan(ligt aan de tatoeage natuurlijk).
Heb zelf ook een tatoeage(1 nog maar, worden er meer, het liefste een die over mijn hele rug gaat, maar dat vind mijn man niet zo leuk.....) en natuurlijk piercings(moeten er ook nog meer worden, tong en nog 1 extra in het oor).
quote:Ja, en dan generaliseer je meteen ik weet niet hoeveel vrouwen met tatoeages. Sorry hoor maar je moet wel erg dom zijn om jezelf te geloven dat je mensen kunt beoordelen op hun tatoeages.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:40 schreef dr.dunno het volgende:[..]
oh jawel; die zonder tattoo's zijn gemiddeld rustiger en knapper dan die mét tattoo's, die gemiddeld was losbandiger en minder knap zijn... en da's persoonlijke ervaring.
ik stoor me er zo aan omdat ik er ieder weekend mee wordt geconfronteerd. fokking iedere meid die ik op de dansvloer in de discotheek of in de feesthal zie is identiek..allemaal piercing in de buik en tribal boven de kont. alsof ze er anders niet bij horen ofzo
ik zei gewoon sletterig omdat ik zin had om te flamen dan bijten jullie ook zo lekker.. afgezien van dat vind ik het er gewoon niet erg netjes uit zien hoe miniem dan ook.
onvoorwaardelijk wat voor ontwerp het is; het is een storend element op een schoon lichaam en dat vind ik gewoon lelijk..
als je nou een vent bent zeg je dat je m'n mening respecteert in plaats van dat je gaat zitten afzeiken.
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:41 schreef oheng het volgende:Blij dat ik niet tot zo'n groepje behoor, maar als iemand denkt dat hij/zij er een beter/mooier mens door wordt... Veel plezier, ik hou je niet tegen.
quote:Misschien moet je niet gelijk het woord slet(of wat was het) gebruiken?
Op vrijdag 10 januari 2003 20:44 schreef -ScuL- het volgende:als je nou een vent bent zeg je dat je m'n mening respecteert in plaats van dat je gaat zitten afzeiken.
quote:Je kunt het ook gewoon niet mooi vinden natuurlijk
Op vrijdag 10 januari 2003 20:34 schreef AMADEUZ het volgende:
En iedereen maar lopen roepen dat ze ruim denkend zijn en modern. Maar ondertussen blijven ze bekrompen en ouderwets.
quote:*kuche*
Op vrijdag 10 januari 2003 20:43 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ja, en dan generaliseer je meteen ik weet niet hoeveel vrouwen met tatoeages. Sorry hoor maar je moet wel erg dom zijn om jezelf te geloven dat je mensen kunt beoordelen op hun tatoeages.
erg naïef om te denken dat het totaal irrelevant is; iemand anders haalde al een voorbeeld aan van iets dat mijn mening ondersteunt:
quote:
quote:
een tattoo op een lichaam = exit.(en daarom hekel ik ook de hedendaagse mode onder het uitgaanspubliek om maar zo'n dikke tribal boven je ster te zetten.. het ziet er niet uit en het gaat er nooit meer vanaf, als je geen dikke knaken wilt dokken. bovendien maak je op je oude dag nog eens kans op lymfkliervergiftiging ook. helemaal als je ze laat bijkleuren)
quote:
topic = exit.
quote:
quote:ben niet de enige die er zo over denkt dus, maar dit is echt een topic waar tattoo-haters (zoals ik) tegenover tattoo wannabe's (zoals jij) komen te staan; hoeveel heb je er zelf?
Op vrijdag 10 januari 2003 20:39 schreef HAL9000S het volgende:[..]
True, dat moet ik wel toegeven dat tatoeages steeds meer een modetrend word en dat het (te) vaakt tribals zijn die gezet worden.
quote:Zeggen dat je iets niet mooi vind en dit:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:44 schreef -ScuL- het volgende:
het valt me trouwens op dat voorstanders er hier op fok! altijd als de kippen bij zijn om te flamen op mensen die zeggen dat ze het niet mooi vinden...
quote:zijn 2 totaal verschillende dingen.
quote:En dat is ook een reden om iedereen met een tattoo gelijk te generaliseren en slet te noemen
ik stoor me er zo aan omdat ik er ieder weekend mee wordt geconfronteerd. fokking iedere meid die ik op de dansvloer in de discotheek of in de feesthal zie is identiek..allemaal piercing in de buik en tribal boven de kont. alsof ze er anders niet bij horen ofzo
quote:Je moet niet zo gaan praten als je zelf begint met flamen. Dat is gewoon bullshit.
ik zei gewoon sletterig omdat ik zin had om te flamendan bijten jullie ook zo lekker.. afgezien van dat vind ik het er gewoon niet erg netjes uit zien hoe miniem dan ook.
quote:Een niet generaliserende mening kan ik best respecteren ja, dat geflame van jou totaal niet.
als je nou een vent bent zeg je dat je m'n mening respecteert in plaats van dat je gaat zitten afzeiken.
quote:je denkt misschien wel dat je heel slim bent, maar álle beweegredenen van ál die mensen ken jij echt niet
Op vrijdag 10 januari 2003 20:44 schreef HAL9000S het volgende:[..]
wat een onwetendheid, alsof dat er ook maar iets mee te maken heeft.
quote:Hangt denk ik wel een beetje van de tattoo af. Ik vind dat ieder moet weten wat ie met zijn (haar) lichaam doet. Ik vindt tattoos persoonlijk erg mooi, maar ik hou van (en heb) traditionele tattoos: een herkenbaar plaatje wat iets zegt (prijsgeeft) over wie je bent. Om die reden, nofi, ben ik geen liefhebber van tribals, en ook niet van chinese tekens.... ook een beetje uit angst dat iemand "2 haivinnensoep en één loempia speciaal" op jij lijf tattooeert
Ik vind ze dus mooi, geen afknapper, maar ik vind het beduidend minder als iemand een tattoo heeft laten zetten omdat het wel stoer is, mode is of iets dergelijks.
Zelf heb ik 4 tattoeages, elk ervan markeert een bijzondere gebeurtenis, verbintenis (ja... ik ben zo'n hopeloos figuur die de naam van dr man heeft laten tattooeren ... nooit spijt van gehad ) of drempel in mij leven, dus ik zou ze voor geen goud willen missen.
En wat dat ouder worden betreft: als je een tattoo zet om iets van je persoonlijkheid uit te drukken, dan boeit het toch totaal niet of daar wat rimpels zitten later?
quote:Nou dat is dan een meningsverschil tussen ons, generaliseer maar lekker verder.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:48 schreef dr.dunno het volgende:
*kuche*erg naïef om te denken dat het totaal irrelevant is; iemand anders haalde al een voorbeeld aan van iets dat mijn mening ondersteunt:
quote:Hier ga je weer. Ik kan je moeilijk serieus nemen als jij al een oordeel over mij velt zonder dat je ook maar iets over mij weet, weer dat generaliseren. Jij noemt mij een tattoo wannabee zonder dat je weet of ik uberhaupt wel een tattoo heb.
ben niet de enige die er zo over denkt dus, maar dit is echt een topic waar tattoo-haters (zoals ik) tegenover tattoo wannabe's (zoals jij) komen te staan; hoeveel heb je er zelf?
quote:Nee, jij wel wou je zeggen
Op vrijdag 10 januari 2003 20:49 schreef dr.dunno het volgende:[..]
je denkt misschien wel dat je heel slim bent, maar álle beweegredenen van ál die mensen ken jij echt niet
quote:1 ding
Op vrijdag 10 januari 2003 20:50 schreef Nijntjuh het volgende:[..]
Hangt denk ik wel een beetje van de tattoo af. Ik vind dat ieder moet weten wat ie met zijn (haar) lichaam doet. Ik vindt tattoos persoonlijk erg mooi, maar ik hou van (en heb) traditionele tattoos: een herkenbaar plaatje wat iets zegt (prijsgeeft) over wie je bent. Om die reden, nofi, ben ik geen liefhebber van tribals, en ook niet van chinese tekens.... ook een beetje uit angst dat iemand "2 haivinnensoep en één loempia speciaal" op jij lijf tattooeert
Ik vind ze dus mooi, geen afknapper, maar ik vind het beduidend minder als iemand een tattoo heeft laten zetten omdat het wel stoer is, mode is of iets dergelijks.
Zelf heb ik 4 tattoeages, elk ervan markeert een bijzondere gebeurtenis, verbintenis (ja... ik ben zo'n hopeloos figuur die de naam van dr man heeft laten tattooeren ... nooit spijt van gehad) of drempel in mij leven, dus ik zou ze voor geen goud willen missen.
En wat dat ouder worden betreft: als je een tattoo zet om iets van je persoonlijkheid uit te drukken, dan boeit het toch totaal niet of daar wat rimpels zitten later?
quote:vind jij, omdat jou een andere mening is toegedaan; het is gewoon mijn mening, opgedaan uit 'praktijkervaring'
Op vrijdag 10 januari 2003 20:51 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Nou dat is dan een meningsverschil tussen ons, generaliseer maar lekker verder.
[..]
quote:I don't care, dat is mijn mening en daar werd naar gevraagd in dit topic, niet naar jouw mening over mijn mening.
Hier ga je weer. Ik kan je moeilijk serieus nemen als jij al een oordeel over mij velt zonder dat je ook maar iets over mij weet, weer dat generaliseren. Jij noemt mij een tattoo wannabee zonder dat je weet of ik uberhaupt wel een tattoo heb.
maar vertel, indulge us, heb je tattoo's en zo ja, hoeveel tattoo's heb je er?
quote:nee hoor, dat heb ik niet gezegd; je hoeft me trouwens geen woorden in de mond te leggen hoor, ik kom wel voor mijn eigen mening uit
Op vrijdag 10 januari 2003 20:53 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Nee, jij wel wou je zeggen
quote:Je snapt het niet he
Op vrijdag 10 januari 2003 20:54 schreef dr.dunno het volgende:[..]
vind jij, omdat jou een andere mening is toegedaan; het is gewoon mijn mening, opgedaan uit 'praktijkervaring'
quote:ik heb er 4
I don't care, dat is mijn mening en daar werd naar gevraagd in dit topic, niet naar jouw mening over mijn mening.maar vertel, indulge us, heb je tattoo's en zo ja, hoeveel tattoo's heb je er?
quote:dat wist ik, al gokte ik zelf op 3; zie je nou wel dat ik gelijk had
Op vrijdag 10 januari 2003 20:56 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Je snapt het niet he
jij hebt de arrogantie om na wat praktijkervaring meer dan jij iedereen met een tatoeage over een kant te scheren nee hoor, dat doe jij; ik heb er alleen maar een bepaalde indruk van die alleen bevestigd wordt door die mensen daadwerkelijk te zien, en dus iemand kan beoordelen op z'n tatoeages, dat getuigt naar mijn mening van pure domheid.vind jij, omdat jij van tattoo's houdt en ik niet
[quote]
[..][quote]
ik heb er 4
quote:met zo'n lelijke tattoo kan ik me voorstellen dat je je zo gefrustreerd voelt
Op vrijdag 10 januari 2003 20:59 schreef HAL9000S het volgende:
Dit is mijn meest recente aan de binnenkant van mijn bovenarm, sorry voor de slechte kwaliteit (voor de liefhebbers dan he) maar als jpg was ie te groot om te uploaden.
quote:LOL, je hebt wel meer nodig om me een minderwaardigheidscomplex aan te praten schat
Op vrijdag 10 januari 2003 21:02 schreef dr.dunno het volgende:[..]
met zo'n lelijke tattoo kan ik me voorstellen dat je je zo gefrustreerd voelt
![]()
quote:Vooral makkelijk om zoiets pas achteraf te zeggen, nietwaar.
Op vrijdag 10 januari 2003 21:01 schreef dr.dunno het volgende:[..]
dat wist ik, al gokte ik zelf op 3; zie je nou wel dat ik gelijk had
psychologie... ik ben er zo fuckin' goed in
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 10-01-2003 21:18]
quote:ik doe een constatering, als ik je de grond in had willen boren (lees: die moeite had willen doen), dan was me dat echt wel gelukt hoor
Op vrijdag 10 januari 2003 21:03 schreef HAL9000S het volgende:[..]
LOL, je hebt wel meer nodig om me een minderwaardigheidscomplex aan te praten schat
[..]
quote:wat jij wilt honnepon
Vooral makkelijk om zoiets pas achteraf te zeggen, nietwaar.
ik ga LOTR2 kijken, veel plezier met je tattoo's
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 10-01-2003 21:06]
quote:Omdat jij net ongevraagd jouw mening gaf op mijn reactie, is hier mijn ongevraagde mening over jouw tattoo:
Dit is mijn meest recente aan de binnenkant van mijn bovenarm, sorry voor de slechte kwaliteit (voor de liefhebbers dan he) maar als jpg was ie te groot om te uploaden.
Wat een lelijk ding, zelfbedacht?
[..]
meer dan jij
In je natte dromen
nee hoor, dat doe jij; ik heb er alleen maar een bepaalde indruk van die alleen bevestigd wordt door die mensen daadwerkelijk te zien
Of je ziet alleen maar wat je wilt zien
,
sub]vind jij, omdat jij van tattoo's houdt en ik niet[/sub]
[quote]
Nog steeds heb jij het niet door dat het daar niet om gaat, maar om de arrogantie en oppervlakkigheid die jij bezit, trouwens psychologie? Laat me raden 1e jaars SPW
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:06 schreef oheng het volgende:[..]
Omdat jij net ongevraagd jouw mening gaf op mijn reactie, is hier mijn ongevraagde mening over jouw tattoo:
Wat een lelijk ding, zelfbedacht?
Allerlei verschillende soorten mensen hebben tatoeage's, van dure zakenmannen tot pubertjes die in een opwelling een of ander plaatje op zich laten zetten.
Beweegredenen verschillen dus ook van mens tot mens, de een zal het "stoer" vinden, de ander heeft een reden achter de tatoeage enz. enz. enz.
Ik wilde al vanaf mijn 11de een tatoeage, mocht natuurlijk niet van mijn moeder, ze zei me, wacht maar tot je 18 bent, als je het dan nog wilt, dan weet je iig zeker dat je er geen spijt van krijgt.
En daar had ze gelijk in.
Ik heb gewacht, tot mijn 24ste....
Mijn tatoeage heeft voor mij een diepere betekenis, ik heb de wolf op mij gezet omdat de wolf in mijn hart leeft, mijn hele leven lang heeft de wolf een belangerijke plaats ingenomen in mijn leven.
Ik heb een stukje van mijn ziel in een tekening op mijn lichaam voor eeuwig weergegeven.
Zo wil ik een slang die van mijn kot af naar mijn nek loopt, als symbool voor zowel de kundalini(een energiebaan in het lichaam die al door de eeuwen heen als slang word gesymboliseert, dit is oa sexuele energie) als mijn vuurslang zijn(chinese astrologie).
Maar daarvoor moet ik mijn husbie nog wat meer bewerken
quote:in je natte dromen
Op vrijdag 10 januari 2003 21:06 schreef HAL9000S het volgende:
Laat me raden 1e jaars SPW
aap! SPW heeft met moeilijk-lerende kinderen te maken, of ben jij er ook zoeen?
quote:nee, ik heb al een baan en dat soort dingen.
Op vrijdag 10 januari 2003 21:08 schreef dr.dunno het volgende:[..]
in je natte dromen
aap! SPW heeft met moeilijk-lerende kinderen te maken, of ben jij er ook zoeen?
quote:tja, tis toch wat he, dat er zomaar iemand reageert op je mening, en dat op een forum nog wel!!!!
Op vrijdag 10 januari 2003 21:06 schreef oheng het volgende:[..]
Omdat jij net ongevraagd jouw mening gaf op mijn reactie, is hier mijn ongevraagde mening over jouw tattoo:
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 10-01-2003 21:11]
quote:zegt de man met deze pic in z'n fotoboek
Op vrijdag 10 januari 2003 21:08 schreef dr.dunno het volgende:
aap!
quote:lelijk fotootje, maar de tattoo is cool!
quote:praatjes vullen geen gaatjes...zeggen ze.
Op vrijdag 10 januari 2003 21:05 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ik doe een constatering, als ik je de grond in had willen boren (lees: die moeite had willen doen), dan was me dat echt wel gelukt hoor
![]()
quote:en jij me LOTR
ik ga LOTR2 kijken, veel plezier met je tattoo's
quote:Eindelijk iemand die niet die niet te trots is om het toe te geven
Op vrijdag 10 januari 2003 21:13 schreef Smots het volgende:[..]
lelijk fotootje, maar de tattoo is cool!
Dit soort tattoos houdt ik niet van, net als doodskoppen, naakte vrouwen en dergelijke.. Dat is dus weer absoluut mijn smaak niet.
Bij een vrouw vind ik het persoonlijk wel ontzettend als ze hem op de onderrug heeft (mits het goede figuur).
Maar je moet het wel bij 1,2 of 3 laten en niet je hele lichaam onder, dat vind ik helemaal nix.
Een tattoo is een versiering in mijn ogen, maar hij is wel blijvend. Denk er daarom goed over na, heb je iets leuks gevonden hang het op en kijk r elke dag naar, vind je m paar maanden later nog mooi. Gewoon doen, het is echt een kick
Geef mij maar een mooi puur meisje.
quote:Met zo'n blik van:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:17 schreef Miwe het volgende:
Mijn vriendin heeft een klein alien-hoofdje op der kont.
Op zich wel mooi, maar hij kijkt me altijd zo indringend aan als we....![]()
I know something you don't know!
quote:jaaa... laatst staarde hij ookal zo naar mij!!
Op zaterdag 11 januari 2003 17:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Met zo'n blik van:
I know something you don't know!
![]()
quote:Wenkbrauwen.
Op vrijdag 10 januari 2003 20:33 schreef xman het volgende:[..]
M'n oma..op haar gezicht
(Hmm..dat brengt je aan het denken!
)
Ik heb er zelf 2, komt er misschien nog 1 bij maar daar blijft het ook echt bij, mijn vriendin zou er ook graag 1 willen, ze weet al wat en waar, alleen heeft ze 1 klein probleempje... Ouders die het onnodig vinden zolang ze nog bij hen woont
quote:Zich aangevallen voelt.
Op zaterdag 11 januari 2003 15:07 schreef Gunsmoke het volgende:
Ja, maar piercings zijn nog erger. en nep tieten, en als een meisje té veel make-up op heeft.Geef mij maar een mooi puur meisje.
Piercing zijn b.t.w. tijdelijk, en je kan ze uit doen, dus dan heb je nog steeds je mooie pure meisje
Wat piercings betreft: heb zelf afgelopen zaterdag een navelpiercing gekregen. was nog een verlaat X-mas cadeau van m'n vriend. Het veranderd niet veel aan je lichaam en je kunt hem eruit halen wanneer je wil (o.k., natuurlijk na de genezingsperiode van ca. 22 weken) en het staat best leuk, vind m'n vriend ook. En hij is nu aan het nadenken over een eventuele tongpiercing...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |