abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189310853


Line-Up:
Donderdag:
- Airbourne
- Alter Bridge
- Amaranthe
- Creeper
- Death To All
- Deez Nuts
- Exciter
- Fleddy Melculy
- Iron Maiden
- Mastodon
- Mercyful Fate
- Misþyrming
- My Dying Bride
- P.O.D.
- Phill Campbell And The Bastard Sons Plays Motörhead
- Silverstein
- Slapshot
- Stake
- Vltimas

Vrijdag:
- Alestorm
- Babymetal
- Battle Beast
- British Lion
- Cemetry Sun
- Chelsea Grin
- Crystal Lake
- Dool
- Enter Shikari
- Faith No More
- Field Of The Nephilim
- Gaahls Wyrd
- Heathen
- Heaven Shall Burn
- High On Fire
- John Garcia & The Band Of Gold
- Killing Joke
- M.O.D.
- Northlane
- Our Survival Depends On Us
- Paradise Lost
- Periphery
- Powerwolf
- Rival Sons
- Sacred Reich
- Steel Panther
- Suicide Silence
- Tempt
- The Hu
- Wage War
- Wednesday 13

Zaterdag:
- Alcest
- Anathema
- August Burns Red
- Beyond The Black
- Blues Pills
- Boston Manor
- Devin Townsend
- Disillusion
- Disturbed
- Down
- Dream State
- Dying Fetus
- Foreigner
- Good Riddance
- In Extremo
- Judas Priest
- Korn
- Lagwagon
- Majestica
- Michael Schekner's Temple Of Rock
- Motionless In White
- Obituary
- Of Mice & Men
- Opeth
- Powerflo
- SHVPES
- Sloper
- Soen
- Tribulation

Zondag:
- 3 Doors Down
- Aerosmith
- Amorphis
- Anti-Flag
- Black Veil Brides
- Bodycount feat. Ice-T
- Bury Tomorrow
- Deep Purple
- Deftones
- Dimmu Borgir
- Dog Eat Dog
- Fire From The Gods
- Fu Manchu
- Kadavar
- Killswitch Engage
- L7
- Mayhem
- Me And That Man
- Naglfar
- Sepultura
- Skillet
- The Dead Daisies
- The Great Old Ones
- The Offspring
- The Vintage Caravan
- Thy Art Is Murder
- Thunder
- Wayward Sons

[ Bericht 34% gewijzigd door indiaantje89 op 06-02-2020 16:57:29 ]
pi_189310863
Deze week de eerste namen zo te zien?
pi_189310880
Ook weer een nieuwe "fake poster" zo te zien



pi_189311410
SOAD, Volbeat, en? Verder vast wat usual suspects zoals al te vinden bij DLUK en RaR.

Kiss stond er vorig jaar nog, Maiden zou wel beetje zwaktebod zijn, stond er in 2018 en is nog steeds dezelfde tour
pi_189311478
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 10:49 schreef Cyanide- het volgende:
SOAD, Volbeat, en? Verder vast wat usual suspects zoals al te vinden bij DLUK en RaR.

Kiss stond er vorig jaar nog, Maiden zou wel beetje zwaktebod zijn, stond er in 2018 en is nog steeds dezelfde tour
Nightwish? Maar Maiden vind ik ook niet ongeloof waardig. Eens dat het een zwaktebod is (zeker als Volbeat er ook weer gaat staan), maar hoeveel andere opties zijn er nog?

[ Bericht 11% gewijzigd door indiaantje89 op 07-10-2019 12:01:00 ]
pi_189684407
Duurt toch langer dan verwacht.

Ik had wel verwacht dat ze SOAD zouden hebben, maar waarom zo lang nog wachten?
  zondag 3 november 2019 @ 16:18:30 #7
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_189763252
Als Opeth komt, word ik héél blij. Zie alleen geen Ghost, mag hopen dat die komen. Kijk daar zo naar uit!
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  maandag 4 november 2019 @ 00:09:25 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189774416
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2019 16:18 schreef Kopjechino het volgende:
Als Opeth komt, word ik héél blij. Zie alleen geen Ghost, mag hopen dat die komen. Kijk daar zo naar uit!
Ghost doet toch maar 1 show in 2020, in Mexico?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 4 november 2019 @ 05:07:45 #9
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_189775514
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2019 00:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ghost doet toch maar 1 show in 2020, in Mexico?
Had ik mij eerlijk gezegd nog niet erg in verdiept. Maar zou wel jammer zijn :{
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_189776026
The Mars Volta ^O^ _O_
pi_189782934
  maandag 4 november 2019 @ 17:12:13 #12
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189783077
Benieuwd of ze iets speciaals doen voor de 25e verjaardag. Metallica lijkt me onwaarschijnlijk, misschien opnieuw een semi-volwaardige 4e dag
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 4 november 2019 @ 17:23:54 #13
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_189783245
Ben benieuwd ja, ik hoop op een goede line-up sowieso. En misschien speciale merch :+
Draag mijn GMM vest nog steeds regelmatig.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_189783285
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2019 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd of ze iets speciaals doen voor de 25e verjaardag. Metallica lijkt me onwaarschijnlijk, misschien opnieuw een semi-volwaardige 4e dag
Rage Against The Machine. ? ;)

Ik verwacht stiekem System Of A Down toch wel. misschien Nightwish? En een herhaal headliner als Maiden/Volbeat (niet dat ik dat hoop).
  maandag 4 november 2019 @ 17:27:54 #15
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_189783301
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Rage Against The Machine. ? ;)

Ik verwacht stiekem System Of A Down toch wel. misschien Nightwish? En een herhaal headliner als Maiden/Volbeat (niet dat ik dat hoop).
_O_ _O_
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_189783318
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 17:27 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

_O_ _O_
Lijkt me niet hoor, ze komen wel bij elkaar in ieder geval voor Coachella. Mochten ze naar Europa komen denk ik niet dat Werchter die aan Graspop gunt vrees ik.
  maandag 4 november 2019 @ 17:31:44 #17
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_189783364
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Lijkt me niet hoor, ze komen wel bij elkaar in ieder geval voor Coachella. Mochten ze naar Europa komen denk ik niet dat Werchter die aan Graspop gunt vrees ik.
Zou jammer zijn, zou ze graag een keer live willen zien. Maar sowieso vind ik de hele sfeer geweldig op Graspop, dus het wordt hoe dan ook weer gezellig ^O^
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  maandag 4 november 2019 @ 20:06:31 #18
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189786057
Als RATM terug gaat touren omwille van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, dan lijkt het me toch waarschijnlijker dat ze in de VS blijven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189788980
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2019 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als RATM terug gaat touren omwille van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, dan lijkt het me toch waarschijnlijker dat ze in de VS blijven.
Stubru heeft blijkbaar al aangegeven dat ze naar België komen waarschijnlijk.
pi_189815707
Nou morgen gaat het eerst Iron Maiden worden in ieder geval. Die kan nu bijna niet meer missen.
pi_189816005
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2019 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als RATM terug gaat touren omwille van de Amerikaanse presidentsverkiezingen, dan lijkt het me toch waarschijnlijker dat ze in de VS blijven.
Ach dat blijft een beetje links lullen rechts vullen natuurlijk. Want ze zijn oh zo activistisch en doen dit omwille van de verkiezingen... Maar waarschijnlijk mag je wel even 800k+ voor een showtje aftikken en komen ze vast ook naar Europa.

Idem met Prophets of Rage, ook allemaal erg geïnspireerd door Trump, maar uiteraard wél twee lucratieve Europese festivaltourtjes

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2019 13:53:02 ]
  woensdag 6 november 2019 @ 13:58:48 #22
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189816104
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:52 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ach dat blijft een beetje links lullen rechts vullen natuurlijk. Want ze zijn oh zo activistisch en doen dit omwille van de verkiezingen... Maar waarschijnlijk mag je wel even 800k+ voor een showtje aftikken en komen ze vast ook naar Europa.
Ik zeg niet dat ze niet meer naar hier komen, ik vraag me af of 't volgende zomer al zou zijn. Elke bedrag dat ze in 2020 krijgen, krijgen ze in 2021 ook wel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189816125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou morgen gaat het eerst Iron Maiden worden in ieder geval. Die kan nu bijna niet meer missen.
Ja, die aankondiging komt sowieso morgen, maar GMM zal wel beetje zwaktebod zijn, zeker als die ook weer Volbeat hebben. Heb je twee dezelfde headliners als twee jaar terug.

Maar goed, Maiden heeft er ooit ook 2003-2005-2007-2008 gespeeld, dus ach 2016-2018-2020 valt dan nog mee :')
pi_189816204
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:58 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze niet meer naar hier komen, ik vraag me af of 't volgende zomer al zou zijn. Elke bedrag dat ze in 2020 krijgen, krijgen ze in 2021 ook wel.
Dat is waar, maar aldus Indiaan heeft Stubru gezegd dat ze komen.

Met alles wat tourt is wéér Maiden en Volbeat wel beetje armoedig, toch?
pi_189816235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 13:59 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, die aankondiging komt sowieso morgen, maar GMM zal wel beetje zwaktebod zijn, zeker als die ook weer Volbeat hebben. Heb je twee dezelfde headliners als twee jaar terug.

Maar goed, Maiden heeft er ooit ook 2003-2005-2007-2008 gespeeld, dus ach 2016-2018-2020 valt dan nog mee :')
Maiden is wel de huisband hoor :P.

Iron Maiden: 1996 / 2000 / 2003 / 2005 / 2007 / 2008 / 2013 / 2016 / 2018 / 2020
Slipknot: 2004 / 2005 / 2009 / 2011 / 2013 / 2015 / 2019
Volbeat: 2007 / 2009 / 2011 / 2014 / 2016 / 2018

Denk dat Volbeat dit jaar de commercieele festivals doet.. Werchter/Pinkpop.
pi_189816263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat is waar, maar aldus Indiaan heeft Stubru gezegd dat ze komen.

Met alles wat tourt is wéér Maiden en Volbeat wel beetje armoedig, toch?
Die quote haalde ik elders vandaan, zelf niet gehoord. FF lekker cashen zie ik wel gebeuren. Europa is best rendabel om in korte tijd veel te cashen.
  woensdag 6 november 2019 @ 14:35:05 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189816688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat is waar, maar aldus Indiaan heeft Stubru gezegd dat ze komen.

Met alles wat tourt is wéér Maiden en Volbeat wel beetje armoedig, toch?
Die StuBru uitlating lijkt me meer gebaseerd op wishful thinking dan echte geruchten.

Maar hoe dan ook ga ik zelden naar Graspop voor de headliners. Nu zou ik System of a Down of nog eens Maiden uiteraard wel tof vinden, maar Volbeat, Priest of Nightwish... tsja. Het contingent metal (sub)headliners is niet bijzonder groot en je hebt er elk jaar 6 nodig, dan ga je al snel terug dezelfde naam uit je hoge hoed moeten toveren. Telkens ze creatief proberen zijn door met een naam te komen die dan niet echt metal is (A Perfect Circle, Faith No More, Deep Purple, ...), kan je alleen maar vaststellen dat de wei veel voller staat bij de 25e passage van Volbeat, Sabaton en co.

Ik ben al blij dat Mercyful Fate komt (die kans lijkt 99,5%) en hoop verder op Deftones of Immortal of zoiets. Namen die er al even niet meer zijn geweest. Headliners mogen oude bekenden zijn, dan staat er toch meestal iets excentrieks tegenover geprogrammeerd in een tent en is 't ook geen moeilijke keuze.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189816778
Ja of een keer kleinere bands naar voren schuiven met een mooi spot in het donker. Of probeer meer de investeren in de show van een band.

Ik denk dat een Avatar show in het donker bijvoorbeeld geweldig goed kan uitpakken als late slot show.
  woensdag 6 november 2019 @ 15:00:34 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189816947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat een Avatar show in het donker bijvoorbeeld geweldig goed kan uitpakken als late slot show.
Was in ieder geval een succes op Alcatraz.

Ik vind dat Powerwolf ook eens omhoog moet worden geschopt, die vind ik op alle vlakken gelijkwaardig aan Sabaton: herkenbare gimmicks, vrij toegankelijke muziek, komen heel sympathiek over, live solide met het nodige spektakel en zelfs muzikaal lijken ze nogal op elkaar, tot en met de oneliners in 't latijn die ze in elk nummer lijken te wringen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189816997
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2019 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Was in ieder geval een succes op Alcatraz.

Ik vind dat Powerwolf ook eens omhoog moet worden geschopt, die vind ik op alle vlakken gelijkwaardig aan Sabaton: herkenbare gimmicks, vrij toegankelijke muziek, komen heel sympathiek over, live solide met het nodige spektakel en zelfs muzikaal lijken ze nogal op elkaar, tot en met de oneliners in 't latijn die ze in elk nummer lijken te wringen.
Hoewel ik erg fan ben van Sabaton (understatement) en Powerwolf zie ik dat bij Powerwolf om een of andere reden niet zo heel snel gebeuren. Voor de afwisseling luister ik graag naar Powerwolf maar het blijft voor mij nog steeds voelen als het kleine broertje van Sabaton.
pi_189827537
Hoop iig dat Volbeat wegblijft, of iig van een headliner spot. Ik snap op de één of andere manier nog steeds niet waarom die band nou zo groot is geworden dat ze headline-waardig zijn....

Gaat trouwens een stevig gerucht dat AC/DC gaat komen maar deze pas later aangekondigd gaat worden (ivm aankondiging van hun tour in 2020).

Zou trouwens ook wel mooi zijn als Blind Guardian gaat touren dat ze die na de headliner op een main stage neerzetten. Die band is live fenomenaal en verdient zo’n stage. Die beelden op Wacken zeggen wat dat betreft genoeg.

Gooi er even Nightwish, Opeth, Devin Townsend, Epica en nog wat andere zooi bij en het wordt voor mij de mooiste GMM ooit.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_189828386
Weer 4 dagen. Schijnbaar ook Maiden al bevestigd al zie ik dat bij geen van beiden terug
pi_189828464
quote:
Iron Maiden als eerste headliner op donderdag 18 juni 2020

Graspop Metal Meeting XL-editie met 4 volwaardige festivaldagen
Het is feest! Tijdens het derde weekend van juni vindt Graspop Metal Meeting voor de 25ste keer plaats in Dessel. Voor deze jubileumeditie trekken we alle registers open en gaan we net als in 2018 voor een XL-editie met 4 volwaardige festivaldagen! Ook deze keer brengen we de top van de hardrock- en metalwereld naar de Stenehei in Dessel. Te beginnen met de eerste headliner: IRON MAIDEN! De Britten zijn doorheen de jaren uitgegroeid tot ons huisorkest en kunnen dus niet ontbreken op onze 25ste verjaardag! Zij zullen main stage 1 afsluiten op donderdag 18 juni.
pi_189828590
Onnodig 4e dag toch? Maar volgens mij kan Graspop gewoon geen nee zeggen tegen deze band. Jammer dat ze niet wat meer bekend maken.
pi_189828734
Ach ja, als je straks AC/DC, Maiden, Nightwish en SOAD hebt staan heb je wel weer een van de sterkere lineups van Europa
pi_189829036
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:18 schreef Cyanide- het volgende:
Ach ja, als je straks AC/DC, Maiden, Nightwish en SOAD hebt staan heb je wel weer een van de sterkere lineups van Europa
Ja 2 jaar geleden lieten ze ook prima zien dat dit kan. Benieuwd of Pinkpop er nog hinder van gaat ondervinden. Is in het zelfde weekend.

Ik baal er van, want die vrijdag heb ik ook nog eens kaarten voor Eric Clapton. Allemaal in 1 weekend. Anders had ik een 4 daagse Graspop echt wel overwogen.

Nu denk ik dat ik dagje Bospop pak, en misschien 1 los dagje Graspop (afhankelijk van de namen die er in de breedte staan).
pi_189829332
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 08:21 schreef Keyos het volgende:
Hoop iig dat Volbeat wegblijft, of iig van een headliner spot. Ik snap op de één of andere manier nog steeds niet waarom die band nou zo groot is geworden dat ze headline-waardig zijn....
Dat heb ik nou met Ghost, ik snap echt niet wat men daar nou in ziet, en dan vaak ook nog de fans van de wat stevigere metal als Metallica en Maiden, aangezien ze daar voorprogramma voor deden.

Die hele act is toch niets nieuws meer, kom op Kiss, Alice Cooper, etc etc. En de muziek is gewoon pop met een paar extra riffjes. Nee, waarom dat nou de volgende 'metal' headliner moet worden, snap er niks van
pi_189830938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat heb ik nou met Ghost, ik snap echt niet wat men daar nou in ziet, en dan vaak ook nog de fans van de wat stevigere metal als Metallica en Maiden, aangezien ze daar voorprogramma voor deden.

Die hele act is toch niets nieuws meer, kom op Kiss, Alice Cooper, etc etc. En de muziek is gewoon pop met een paar extra riffjes. Nee, waarom dat nou de volgende 'metal' headliner moet worden, snap er niks van
Maar die zijn ook (nog) geen headliner natuurlijk, al is dat denk ik een kwestie van tijd tot het gaat gebeuren.

Maar als 3 van de headliners Maiden, AC/DC en Nightwish worden kun je mij wel oprapen deze editie; dat zou echt epic zijn. Nu hopelijk geen overlappingen, heb 2 jaar terug een deel van Maiden moeten missen voor Ayreon en een heel groot deel van Nightwish voor Gojira.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 7 november 2019 @ 12:44:44 #39
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189830984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:03 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat heb ik nou met Ghost, ik snap echt niet wat men daar nou in ziet, en dan vaak ook nog de fans van de wat stevigere metal als Metallica en Maiden, aangezien ze daar voorprogramma voor deden.
Tsja, dat heb ik met Nightwish. Ik heb niets tegen de groep of tegen hun nummers of tegen hun genre, ik vind ze alleen bijzonder oninteressant en generiek, alsof ze nietszeggendheid tot leven hebben gewekt en in een band hebben gestoken. Al mogen die van mij in principe wel headlinen, ze hebben ook niets wat me ergert, ik kan het alleen maar apathisch ondergaan (wat betekent dat ik vermoedelijk naar Devin Townsend of zo zal gaan kijken die staat te headlinen in een tent).

Al vind ik Nightwish qua status een subheadliner, geen headliner.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189830996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:42 schreef Keyos het volgende:

[..]

Maar die zijn ook (nog) geen headliner natuurlijk, al is dat denk ik een kwestie van tijd tot het gaat gebeuren.

Maar als 3 van de headliners Maiden, AC/DC en Nightwish worden kun je mij wel oprapen deze editie; dat zou echt epic zijn. Nu hopelijk geen overlappingen, heb 2 jaar terug een deel van Maiden moeten missen voor Ayreon en een heel groot deel van Nightwish voor Gojira.
Dat zijn gewoon alledrie MS1 headliners, dus die staan niet tegenover elkaar. Ayreon stond toen in de tent en inderdaad deels tegenover Maiden. Kan nu zomaar weer met wat anders natuurlijk, maar hier één van de drie acts die je noemt
pi_189832732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:45 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon alledrie MS1 headliners, dus die staan niet tegenover elkaar. Ayreon stond toen in de tent en inderdaad deels tegenover Maiden. Kan nu zomaar weer met wat anders natuurlijk, maar hier één van de drie acts die je noemt
Nighwish in België ook?

Ze heeft hier nu veel buzz door beste zangers van NL. Geen idee hoever dat doorpakt naar België.
  donderdag 7 november 2019 @ 14:32:34 #42
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189832801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nighwish in België ook?

Ze heeft hier nu veel buzz door beste zangers van NL. Geen idee hoever dat doorpakt naar België.
Nah. Graspop headliners staan in Antwerpen doorgaans altijd in het sportpaleis (Maiden, Volbeat, Sabaton, Rammstein,....). Nightwish staat in de kleinere Lotto Arena, waar bijvoorbeeld ook groepen als Dream Theater staan. Weet ook niet of ze die Lotto Arena uberhaupt uitverkocht krijgen.

Anderzijds heb ik soms het idee dat op Graspop de helft van wat daar rondloopt niet-Belgen zijn, dus je kan je afvragen hoe belangrijk dat is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189832803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nighwish in België ook?

Ze heeft hier nu veel buzz door beste zangers van NL. Geen idee hoever dat doorpakt naar België.
Volgens mij was hun concert in 2018 in het sportpaleis tot 2 weken tevoren niet uitverkocht. Nou zegt dat opzich ook niet veel. Graspop stond dit jaar als afsluiter maar wordt in de Lotto arena weggezet (nu wel sportpaleis).

Edit: nightwish 2018 was ook Lotto arena
pi_189834145
Volgens mij hebben ze al eens geheadlined, en vorig jaar stond Within Temptations er ook als headliner, die staan internationaal gezien nog één trapje lager dan Nightwish denk ik
pi_189834725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:57 schreef Cyanide- het volgende:
Volgens mij hebben ze al eens geheadlined, en vorig jaar stond Within Temptations er ook als headliner, die staan internationaal gezien nog één trapje lager dan Nightwish denk ik
Volgens wiki niet? Ze hebben er "maar" 2x gestaan zover ik kan zien.

2009 stonden ze als sub voor Marilyn Manson, en 2016 stonden ze MS2 afsluiter. Mja dan moet MS1 ook gewoon kunnen, idd is Within Temptation niet (heel veel) groter.
pi_189834863
Oh ben in de war met 2016 dan ja
  donderdag 7 november 2019 @ 19:19:35 #47
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_189837636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:57 schreef Cyanide- het volgende:
Volgens mij hebben ze al eens geheadlined, en vorig jaar stond Within Temptations er ook als headliner, die staan internationaal gezien nog één trapje lager dan Nightwish denk ik
Die dag met WT was eigenlijk stiekem gewoon de dag van Slayer. Die zijn daardoor uitverkocht geraakt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_189849745
pi_189850116
quote:
Headliner?
pi_189850142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:37 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Headliner?
Denk het niet, gewoon sub. Op Facebook zeggen ze zelf niets over headlinen.

Denk dat er vanmiddag een pakketje met namen komt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')