Duzza vindt dit niet leukquote:Op maandag 7 oktober 2019 21:50 schreef Slobeend het volgende:
Er hangt daar een sfeer van een vloertoernooi dus logisch dat Ratajski staat te schroeien.
Ik had niet verwacht dat ik mensen nog teleur had kunnen stellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs Ethiopië, Mongolië en Iran hebben een team afgevaardigd, om over Trinidad en Tobago en Turks- en Caigoseilanden nog niet eens te beginnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Er zitten wel lekkere types tussen de darters waar Sjak zich nu tussen bevindtWaar is Sjak danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs Ethiopië, Mongolië en Iran hebben een team afgevaardigd, om over Trinidad en Tobago en Turks- en Caigoseilanden nog niet eens te beginnenParaWK?
WDF Wordl Cupquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WDF Wordl Cup
Wordl Cup ja, als ik de site van de organisatie mag geloven
quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Er zitten wel lekkere types tussen de darters waar Sjak zich nu tussen bevindtIk ben official geweest op het BDO WK. Wil je mij aanraken ouwe reus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs Ethiopië, Mongolië en Iran hebben een team afgevaardigd, om over Trinidad en Tobago en Turks- en Caigoseilanden nog niet eens te beginnen
Past goed bij de deelnemersquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WDF Wordl Cup
Hoog tijd dat er een Fok Wordl Cup komt.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WDF Wordl Cup
Ik heb ooit op de WDF World Cup geschreven bij een land uit de Caribbean *dacht iets van Aruba ofzo tegen Nederland. Die werden mokerhard van het bord afgesmetenquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Past goed bij de deelnemers![]()
Ja beter dit.quote:
Ja, veeeeeeeel sneller.quote:
Hier zie het verschilquote:
Ik heb je spam bij de TV-toernooien totaal niet gemist.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schitterend. Tranen stonden in mn ogen.
Oke dagjesvolkquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb je spam bij de TV-toernooien totaal niet gemist.
Ik vind die 19 per dag van jou nog wel aan de lage kant, heb het idee dat je veel meer postquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oke dagjesvolk
aantal posts: 5.451 (gemiddeld 9 per dag)
Ik voel je hier broer, ik voel jequote:Op maandag 7 oktober 2019 22:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind die 19 per dag van jou nog wel aan de lage kant, heb het idee dat je veel meer post
Alweer gvdquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je vrouw voelde het gister ook![]()
Kon het niet laten makker, dit was een inkoppertje
quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alweer gvdDie blijft maar rondneuken #TeamCreampie
Toen had ie nog niet van die Sjonnie-tattoosquote:
Out of bed kapselquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:50 schreef PSVCL het volgende:
Furney ziet eruit alsof ie net wakker is..topsport
Het is dan ook een Fries.quote:Op maandag 7 oktober 2019 22:52 schreef Szura het volgende:
Een echte 'Ollander sjookt dit nog wel weg
Gelukkig gaat het goed met Feyenoordquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Nice
Maar toch ook te danken aan Gurney ook wel hoor
@:Gurneyisbestoke beleeft zware tijden
Die zijn voorlopig even vrij inderdaadquote:Op maandag 7 oktober 2019 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het goed met Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |