abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 maart 2020 @ 11:18:13 #151
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192068103
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:58 schreef Leandra het volgende:
Het meest opvallende is wel dat de man zelf totaal geen computerkennis heeft, dat verklaart ook wel waarom hij de BS van vam Rijbroek wel gelooft.

Het is vooral jammer dat hij zijn eigen personeel niet gelooft, want die weten wel dat het totale nonsens is wat ze uitkraamt.

Het is iig fijn dat nu wel duidelijk is dat de man zelf niet mailt en dat ook nooit gedaan heeft, en dat het hem als totale n00b aan de kennis ontbreekt om te kunnen beoordelen of er ook maar iets klopt van wat van Rijbroek zegt.

Ik denk zelfs dat ze hem bewust getarget heeft.
En nu is het voor iedereen maar te hopen dat hij de tent snel verkoopt.
Als hij meerderheids aandeelhouder is en hij geen kinderen heeft, dan zal dat niet gaan gebeuren
Wat een rat die vrouw

Echte psychopaat,
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 16 maart 2020 @ 11:55:39 #152
33189 RM-rf
1/998001
pi_192068835
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:58 schreef Leandra het volgende:
Het meest opvallende is wel dat de man zelf totaal geen computerkennis heeft, dat verklaart ook wel waarom hij de BS van vam Rijbroek wel gelooft.
ik denk dat dat een beetje te simpel gesteld is:

Sanderink is zelf een behoorlijk geniale techneut en bedrijfs-manager, die drie studies in elektrotechniek, wiskunde en bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Twente tegelijkertijd afrondde begin jaren zenventig en toen een van de eerste zeer succesvolle automatiseringsfirma's opzette en groot maakte.
Zijn enorme vermogen is gehel 'self-made', niks heeft hij 'kado' gekregen.

Tevens geld hij als een management genie die een hoop uitzonderlijk slecht lopende Automatiserings-ondernemingen opkocht en wist om te bouwen tot een gote goedlopende ICT-onderneming die juist tot vorig jaar ruim bovenaan stond in zaken als betrouwbaarheid en klantentevredenheid.
Sanderinks eigenzinigheid en zn wil dingen te doen die iedere expert 'onmogelijk' achtte, speelde daarin zeker een grote rol.

Ook wat betreft de dienstverlening aan Overheden gold Centric altijd als een uitzonderlijk goed presterende aanbieder, waar een concurrent als PinkRoccade juist en zeer slechte naam en veel problemen in implementatie opleverde.
Tot nu toe is er gewoon geen enkel reden te beweren dat de dienstverlening van Centric zelf verkeerd of slecht zou zijn, al kun je best zorgen hebben over de uitwerking van die onrust aan de top op de lange termijn ook op de werkvloer zal hebben.

Het is niet bepaald respectvol en ook niet terecht om Sanderink als 'dom' persoon voor te stellen, omdat hij zelf niet een computer gebruikt als persoonlijke gebruiker en lang geen mobiele telefoon bezat, dat is hij allerminst.

Ik denk dat er mogelijk momenteel een situatie speelt waarin Sanderink juist hierdoor verder in de problemen komt.
Zijn ongelijk erkennen kan hij niet, en juist daarom kan het zelfs zijn dat des te meer mensen hem erop wijzen hoe van Rijbroek een oplichtster, hij steeds hardnekkiger vast komt te zitten in zijn eigen 'koppigheid'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 16 maart 2020 @ 12:18:00 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192069301
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 10:58 schreef Leandra het volgende:
Het meest opvallende is wel dat de man zelf totaal geen computerkennis heeft, dat verklaart ook wel waarom hij de BS van vam Rijbroek wel gelooft.

Het is vooral jammer dat hij zijn eigen personeel niet gelooft, want die weten wel dat het totale nonsens is wat ze uitkraamt.

Het is iig fijn dat nu wel duidelijk is dat de man zelf niet mailt en dat ook nooit gedaan heeft, en dat het hem als totale n00b aan de kennis ontbreekt om te kunnen beoordelen of er ook maar iets klopt van wat van Rijbroek zegt.

Ik denk zelfs dat ze hem bewust getarget heeft.
En nu is het voor iedereen maar te hopen dat hij de tent snel verkoopt.
Hoe wordt zo iemand topman bij Centric, een bedrijf voor IT dienstverlening... wtf.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 16 maart 2020 @ 12:32:27 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_192069640
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hoe wordt zo iemand topman bij Centric, een bedrijf voor IT dienstverlening... wtf.
De beste man is de eigenaar..en van Strukton.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 16 maart 2020 @ 12:39:35 #155
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192069809
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 11:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik denk dat dat een beetje te simpel gesteld is:

Sanderink is zelf een behoorlijk geniale techneut en bedrijfs-manager, die drie studies in elektrotechniek, wiskunde en bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Twente tegelijkertijd afrondde begin jaren zenventig en toen een van de eerste zeer succesvolle automatiseringsfirma's opzette en groot maakte.
Zijn enorme vermogen is gehel 'self-made', niks heeft hij 'kado' gekregen.

Tevens geld hij als een management genie die een hoop uitzonderlijk slecht lopende Automatiserings-ondernemingen opkocht en wist om te bouwen tot een gote goedlopende ICT-onderneming die juist tot vorig jaar ruim bovenaan stond in zaken als betrouwbaarheid en klantentevredenheid.
Sanderinks eigenzinigheid en zn wil dingen te doen die iedere expert 'onmogelijk' achtte, speelde daarin zeker een grote rol.

Ook wat betreft de dienstverlening aan Overheden gold Centric altijd als een uitzonderlijk goed presterende aanbieder, waar een concurrent als PinkRoccade juist en zeer slechte naam en veel problemen in implementatie opleverde.
Tot nu toe is er gewoon geen enkel reden te beweren dat de dienstverlening van Centric zelf verkeerd of slecht zou zijn, al kun je best zorgen hebben over de uitwerking van die onrust aan de top op de lange termijn ook op de werkvloer zal hebben.

Het is niet bepaald respectvol en ook niet terecht om Sanderink als 'dom' persoon voor te stellen, omdat hij zelf niet een computer gebruikt als persoonlijke gebruiker en lang geen mobiele telefoon bezat, dat is hij allerminst.

Ik denk dat er mogelijk momenteel een situatie speelt waarin Sanderink juist hierdoor verder in de problemen komt.
Zijn ongelijk erkennen kan hij niet, en juist daarom kan het zelfs zijn dat des te meer mensen hem erop wijzen hoe van Rijbroek een oplichtster, hij steeds hardnekkiger vast komt te zitten in zijn eigen 'koppigheid'.
De ondernemingsraad moet ingrijpen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192070279
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 11:55 schreef RM-rf het volgende:
Tot nu toe is er gewoon geen enkel reden te beweren dat de dienstverlening van Centric zelf verkeerd of slecht zou zijn,
Nou ...
quote:
Vorig jaar scoorde zijn Centric nog het best van het onderzoek bij zijn klanten; met een gemiddelde waardering van bijna een 8 hoorde hij bij de top van zijn sector. Nu is de dienstverlener in een vrije val terecht gekomen en haalt nog maar een zesminnetje. Dat lijkt te maken met de komst van de illustere Rian van Rijbroek.
Van plek #1 naar de een-na-onderste plaats, dat lijkt me toch wel een duidelijk signaal.
quote:
"Dit gaat niet over wat er in de krant over Centric verschijnt. Dit zijn klanten die duidelijk zeggen dat ze de de kwaliteit van de dienstverlening minder vinden."
Ik bedoel maar ...

https://www.rtvoost.nl/ni(...)an-Rian-van-Rijbroek
https://www.binnenlandsbe(...)ldert.12607750.lynkx
https://www.emerce.nl/nie(...)c-dramatisch-gedaald
  maandag 16 maart 2020 @ 13:10:29 #157
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192070477
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De ondernemingsraad moet ingrijpen
Dit is eerder nivea Raad van Commissarissen maar ik vrees dat daar ja-knikkers zitten.
  maandag 16 maart 2020 @ 13:14:49 #158
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_192070537
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:10 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dit is eerder nivea Raad van Commissarissen maar ik vrees dat daar ja-knikkers zitten.
Het heeft al héééél lang geduurd voordat die er überhaupt was of misschien zelf nog wel 'ging komen'.

Dat heeft Sanderink tot de rechter en misschien zelfs wel tot d kamer proberen te rekken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 16 maart 2020 @ 13:29:29 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192070800
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 11:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik denk dat dat een beetje te simpel gesteld is:

Sanderink is zelf een behoorlijk geniale techneut en bedrijfs-manager, die drie studies in elektrotechniek, wiskunde en bedrijfskunde aan de Technische Universiteit Twente tegelijkertijd afrondde begin jaren zenventig en toen een van de eerste zeer succesvolle automatiseringsfirma's opzette en groot maakte.
Zijn enorme vermogen is gehel 'self-made', niks heeft hij 'kado' gekregen.

Tevens geld hij als een management genie die een hoop uitzonderlijk slecht lopende Automatiserings-ondernemingen opkocht en wist om te bouwen tot een gote goedlopende ICT-onderneming die juist tot vorig jaar ruim bovenaan stond in zaken als betrouwbaarheid en klantentevredenheid.
Sanderinks eigenzinigheid en zn wil dingen te doen die iedere expert 'onmogelijk' achtte, speelde daarin zeker een grote rol.

Ook wat betreft de dienstverlening aan Overheden gold Centric altijd als een uitzonderlijk goed presterende aanbieder, waar een concurrent als PinkRoccade juist en zeer slechte naam en veel problemen in implementatie opleverde.
Tot nu toe is er gewoon geen enkel reden te beweren dat de dienstverlening van Centric zelf verkeerd of slecht zou zijn, al kun je best zorgen hebben over de uitwerking van die onrust aan de top op de lange termijn ook op de werkvloer zal hebben.

Het is niet bepaald respectvol en ook niet terecht om Sanderink als 'dom' persoon voor te stellen, omdat hij zelf niet een computer gebruikt als persoonlijke gebruiker en lang geen mobiele telefoon bezat, dat is hij allerminst.

Ik denk dat er mogelijk momenteel een situatie speelt waarin Sanderink juist hierdoor verder in de problemen komt.
Zijn ongelijk erkennen kan hij niet, en juist daarom kan het zelfs zijn dat des te meer mensen hem erop wijzen hoe van Rijbroek een oplichtster, hij steeds hardnekkiger vast komt te zitten in zijn eigen 'koppigheid'.
Dat kan allemaal wel, maar het is geen geheim dat hij niets van computers weet, dat is ook meerdere malen door hem in interviews gezegd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 maart 2020 @ 13:31:10 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192070831
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2020 12:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hoe wordt zo iemand topman bij Centric, een bedrijf voor IT dienstverlening... wtf.
Hij is gewoon een handige zakenman, denk je echt dat eigenaren van grote bedrijven allemaal kennis hebben van het product van het bedrijf.
Hij is ook eigenaar van Strukton, verwacht je derhalve dat hij wel een straat kan aanleggen?

En let wel: hij is geen topman, hij is eigenaar, de enige eigenaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 maart 2020 @ 13:34:45 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192070906
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 11:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Als hij meerderheids aandeelhouder is en hij geen kinderen heeft, dan zal dat niet gaan gebeuren
Wat een rat die vrouw

Echte psychopaat,
Hij is enige eigenaar en heeft geen kinderen, nu heeft van Rijbroek feitelijk nog niets met de gang van zaken binnen Centric (of Strukton of Oranjewoud) te maken, zodra ze dat wel heeft omdat ze de hut erft loopt men wel gillend bij Centric weg en daarmee wordt het bedrijf waardeloos.

Ook van Rijbroek (of juist van Rijbroek) heeft er dus belang bij dat hij de hut verkoopt, want dat is money in the pocket.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 maart 2020 @ 13:37:45 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192070956
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou ...
[..]

Van plek #1 naar de een-na-onderste plaats, dat lijkt me toch wel een duidelijk signaal.
[..]

Ik bedoel maar ...

https://www.rtvoost.nl/ni(...)an-Rian-van-Rijbroek
https://www.binnenlandsbe(...)ldert.12607750.lynkx
https://www.emerce.nl/nie(...)c-dramatisch-gedaald
Nee, dat is puur het vertrouwenseffect vanwege zijn relatie met van Rijbroek, die nog steeds helemaal niets met de dienstverlening van Centric te maken heeft.

Het is het gevolg van de angst, niet van de feitelijke prestaties.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 maart 2020 @ 13:39:10 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192070996
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:10 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dit is eerder nivea Raad van Commissarissen maar ik vrees dat daar ja-knikkers zitten.
Alle nee-schudders aan de top zijn weggewerkt idd :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 maart 2020 @ 13:42:18 #164
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_192071044
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:39 schreef Leandra het volgende:
Alle nee-schudders aan de top zijn weggewerkt idd :{
Er is geen fatsoenlijke RvC. Het management van Centric is grotendeels wel vertrokken ja, maar de Holding (Oranjewoud N.V.) heeft nog niet veel te lijden gehad.
Structon heeft natuurlijk haar eigen schandalen.
Antea lijkt de publiciteit en de dans voorlopig te ontsrpingen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_192071072
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat is puur het vertrouwenseffect vanwege zijn relatie met van Rijbroek, die nog steeds helemaal niets met de dienstverlening van Centric te maken heeft.

Het is het gevolg van de angst, niet van de feitelijke prestaties.
Vertel het Alex van den Bergh; zijn bedrijf heeft het onderzoek uitgevoerd, niet ik.

Ik neem aan dat die man toch wel weet waar hij over praat ... :{w
  maandag 16 maart 2020 @ 16:11:16 #166
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_192074077
Wat een bijzonder verhaal. Dat die vrouw zoveel voor elkaar weet te krijgen. Lijkt wel het script van een film.

Ik geloof trouwens niks van al dat gebluf over de AIVD, de FIOD etc. Klinkt een beetje zoals zo'n Facebook hoax waarin gemeld wordt dat 'de politie' of Microsoft hebben verklaard het probleem te gaan aanpakken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 16 maart 2020 @ 20:57:10 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192080924
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een bijzonder verhaal. Dat die vrouw zoveel voor elkaar weet te krijgen. Lijkt wel het script van een film.

Ik geloof trouwens niks van al dat gebluf over de AIVD, de FIOD etc. Klinkt een beetje zoals zo'n Facebook hoax waarin gemeld wordt dat 'de politie' of Microsoft hebben verklaard het probleem te gaan aanpakken.
Nee joh, al haar AIVD en FIOD blaat is niet meer dan dat; pure blaat.

Dit verhaal is zo bizar dat als je het in een boek of script geschreven had dat het dan was neergezet als onwerkelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192138265
Een van de dingen waarmee Sanderink wellicht juridisch -hoe lullig ook- door eigen personeel kan worden aangepakt is m.i. (gebrek aan) "Goed Werkgeverschap". Dus dat uit interne bronnen voor een (bestuurs-) rechter duidelijk wordt gemaakt hoe zijn houding, gedrag en handelen de operationele gang van zaken in gevaar brengt bij zijn eigen bedrijf (ven). Is dat nu -aantoonbaar, al - het geval? Indien ja: dan vraagt dat zoals ook bij een 'gewone' werknemer om opbouw van een dossier. Taak van een H.R. functionaris dus iov. bv. een O.R. Hoe zit het daar mee bij Centric?
  donderdag 19 maart 2020 @ 10:32:16 #169
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192138379
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:26 schreef Poekje01 het volgende:
Een van de dingen waarmee Sanderink wellicht juridisch -hoe lullig ook- door eigen personeel kan worden aangepakt is m.i. (gebrek aan) "Goed Werkgeverschap". Dus dat uit interne bronnen voor een (bestuurs-) rechter duidelijk wordt gemaakt hoe zijn houding, gedrag en handelen de operationele gang van zaken in gevaar brengt bij zijn eigen bedrijf (ven). Is dat nu -aantoonbaar, al - het geval? Indien ja: dan vraagt dat zoals ook bij een 'gewone' werknemer om opbouw van een dossier. Taak van een H.R. functionaris dus iov. bv. een O.R. Hoe zit het daar mee bij Centric?
Denk erom dat de HFD PO allang een uitgebreid dossier heeft gemaakt stiekem

Hfd PO doen niet anders dan stiekeme dossiers maken van iedereen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_192138604
nou, dan rest nog querilla tactieken die je elke dag consequent doorvoert om RR definitief uit de buurt van Centric en Sanderink weg te krijgen, en voor de verandering haar hoofd eens op zijn kop te zetten...

bv. een paar keer een emmer water met modder over RR haar auto heenflikkeren op de bedrijfsparkeerplaats .... overal enge posters ophangen in het bedrijf met daarop beschuldigingen wat ze allemaal uitvreet , haar laptop thuis hacken om aan te tonen wat een charlatan ze is (wie verstuurde emails in naam van Sanderink? zei toch?) spullen van haar wegmaken in de pauze, haar huis in Veghel bekladden met verf enz. enz.

En is denk ik genoeg creatiefs in deze categorie te bedenken

wie het zwaard hanteert.....
pi_192138621
zij toch bedoel ik
pi_192138790
Ik kan van een kiloneter afstand zien dat die blokhoofd van een psycho niet goed snik is

Hoe kan je verdomme CEO zijn van 2 grootste bedrijven van Nederland en alsnog een simp?
  donderdag 19 maart 2020 @ 12:37:15 #173
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_192140716
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef SwaPore het volgende:
Ik kan van een kiloneter afstand zien dat die blokhoofd van een psycho niet goed snik is

Hoe kan je verdomme CEO zijn van 2 grootste bedrijven van Nederland en alsnog een simp?
3 ;)
En hij is geen CEO, eerder Bestuursvoorzitter/ Eigenaar.
Of is dat hetzelfde? :D Elk bedrijf heeft iig zijn eigen (uitvoerende) directie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_192144856
verder zijn de Centric bedrijven inmiddels vlgns mij "een bedrijf of organisatie met maatschappelijk belang",
daar gelden politieke regels voor, dus het laten stellen van kamervragen hierover lijkt me ook een goed idee: breng het zo nog meer in de landelijke media, en rook RR zo uit haar wespennest..
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:26:19 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192152355
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:43 schreef Poekje01 het volgende:
nou, dan rest nog querilla tactieken die je elke dag consequent doorvoert om RR definitief uit de buurt van Centric en Sanderink weg te krijgen, en voor de verandering haar hoofd eens op zijn kop te zetten...

bv. een paar keer een emmer water met modder over RR haar auto heenflikkeren op de bedrijfsparkeerplaats .... overal enge posters ophangen in het bedrijf met daarop beschuldigingen wat ze allemaal uitvreet , haar laptop thuis hacken om aan te tonen wat een charlatan ze is (wie verstuurde emails in naam van Sanderink? zei toch?) spullen van haar wegmaken in de pauze, haar huis in Veghel bekladden met verf enz. enz.

En is denk ik genoeg creatiefs in deze categorie te bedenken

wie het zwaard hanteert.....
Haar auto op de bedrijfsparkeerplaats?
Denk je werkelijk dat zij ook maar in de buurt van het (hoofd)kantoor komt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192152431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:56 schreef SwaPore het volgende:
Ik kan van een kiloneter afstand zien dat die blokhoofd van een psycho niet goed snik is

Hoe kan je verdomme CEO zijn van 2 grootste bedrijven van Nederland en alsnog een simp?
Die man is geniaal zakelijk gezien.
Vakman pur sang
pi_192157347
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die man is geniaal zakelijk gezien.
Geen idee hoe je zakelijk geniaal kan zijn zonder mensenkennis, maar misschien ligt het aan mij, wellicht is Sanderik een wizard
pi_192157476
Die bedrijven bestaan al een tijdje.

Ik was 10 jaar geleden ook een betere versie van mijzelf.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:57:26 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192165007
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:06 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Geen idee hoe je zakelijk geniaal kan zijn zonder mensenkennis, maar misschien ligt het aan mij, wellicht is Sanderik een wizard
Misschien heeft-ie wel mensenkennis, maar is-ie tijdelijk verblind door de liefde.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_192165269
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Misschien heeft-ie wel mensenkennis, maar is-ie tijdelijk verblind door de liefde.
Of hij compenseert het met buitengewone inhoudelijke zakelijke kennis, of zat net op het juiste moment op de juiste plek met zijn bedrijf.

Zou ook niet de eerste keer zijn dat er een sociaal tamelijk onhandig iemand zo een fortuin vergaart. De gebroeders Van Sweringen bijvoorbeeld waren zo ontzettend verlegen en op elkaar aangewezen dat ze vandaag de dag ongetwijfeld een labeltje opgeplakt zouden krijgen.
pi_192166043
Misschien kan de cyberbitch nu als corona expert aanschuiven bij eenvandaag. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192168022
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:06 schreef SwaPore het volgende:

[..]

Geen idee hoe je zakelijk geniaal kan zijn zonder mensenkennis, maar misschien ligt het aan mij, wellicht is Sanderik een wizard
Als jij met niks een multimiljonairs bestaan kunt opbouwen met meerdere multinationals dan ben je wel de man.
Vakman pur sang
pi_195135559
quote:
Ex-vriendin wil Gerard Sanderink achter de tralies
DEN HAAG - Als Gerard Sanderink blijft weigeren zich aan vonnissen van de rechter te houden, moet hij de cel in. Dat eiste zijn ex-vriendin Brigitte van Egten vrijdagmorgen in de rechtbank Den Haag.

De voormalige geliefden vochten daar het zoveelste hoofdstuk van hun verbeten strijd uit. En dit keer staat er veel op het spel: Van Egten heeft namelijk beslag gelegd op de aandelen en certificaten van Sanderink Holding, de overkoepelende holding voor al zijn bedrijven. Daarmee staat Gerard Sanderinks complete zakenimperium op het spel.

‘Vonnissen zijn fout’
Want Van Egten wil deze aandelen - en dus de zeggenschap over zijn bedrijven - openbaar laten veilen, omdat ze nog ruim een half miljoen aan dwangsommen tegoed heeft van Sanderink. Die verbeurde Sanderink door stelselmatig vonnissen van diverse rechters te overtreden.

De multimiljonair weigert te betalen omdat, zoals hij vrijdagmorgen zelf de rechter in Den Haag toevertrouwde, ‘die uitspraken van de rechters in Almelo en Amsterdam volstrekt fout zijn’. Volgens hem zal dat in hoger beroep ook blijken en dus moet iedereen dat maar rustig afwachten.

Eenvoudig jurist
Maar met die opvatting maakte de Haagse rechter korte metten. „Die vonnissen zijn ‘uitvoerbaar bij voorraad’. En ik ben maar een eenvoudige jurist, maar volgens mij zegt de wet daarover dat het vonnis dus meteen uitgevoerd mag worden en dat u dus gewoon moet betalen. Het kan best zijn dat u het er niet mee eens bent en dat deze vonnissen in het hoger beroep onderuit gaan. Maar dan mag u om restitutie vragen”, zo doceerde hij aan de multimiljonair en diens advocaat, mr. De Mol.

...

Deurwaarder bedreigd
Ook bedreigde Sanderink de deurwaarder die beslag kwam leggen bij zijn bedrijf DSS. Deurwaarderskantoor Kroep deed in mei van dit jaar diverse pogingen, maar werd telkens de toegang geweigerd door interim-directeur Martin Duthler. Bij de derde poging, op 7 mei, nam de deurwaarder een hulpofficier van justitie en een politieman mee. Duthler weigerde opnieuw de toegang en gaf de deurwaarder zijn mobiele telefoon, waarmee hij op dat moment contact had met Sanderink. De topman dreigde vervolgens zowel de deurwaarder als de hulpofficier van justitie met rechtszaken en beslaglegging op hun persoonlijke bezittingen.

...

Met lijfsdwang wordt bedoeld dat iemand de gevangenis ingaat, net zo lang tot hij wel doet wat de rechter heeft opgedragen. „We hebben gezien dat financiële dwang geen indruk maakt. Meneer Sanderink is multimiljonair, hij kan zich permitteren om die dwangsommen op te laten lopen. Dus dan lijkt lijfsdwang de enige manier”, stelde Tjiam.

Belofte
Over zes weken vonnist de rechter of Van Egten de veiling van de cruciale aandelen mag doorzetten. Sanderink kan de hele procedure voorkomen door alsnog over de brug te komen met het geld. Overigens beloofde de topman van onder meer Centric en Strukton in zijn laatste woord dat hij zich keurig aan het vonnis van deze rechter zal houden.
Bron: https://www.tubantia.nl/d(...)de-tralies~a98baf88/
pi_195135601
Hopelijk ooit op Netflix. Wat een verhaal.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_195135629
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 20:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hopelijk ooit op Netflix. Wat een verhaal.
Wat een verhaal inderdaad. _O-

Je snapt toch eigenlijk niet dat die Sanderink zo'n succesvol bedrijf op heeft kunnen bouwen. Inmiddels is hij volledig van het padje af.
  vrijdag 18 september 2020 @ 21:03:07 #186
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195136404
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 20:27 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wat een verhaal inderdaad. _O-

Je snapt toch eigenlijk niet dat die Sanderink zo'n succesvol bedrijf op heeft kunnen bouwen. Inmiddels is hij volledig van het padje af.
Hij is altijd nogal apart geweest, wantrouwend, achterdochtig en schuw, met nauwelijks vrienden. Best wel een zielig verhaal geworden voor alle betrokkenen, met uitzondering van dat rare wijf. Je zal er maar werken.
pi_195142937
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2020 21:03 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hij is altijd nogal apart geweest, wantrouwend, achterdochtig en schuw, met nauwelijks vrienden. Best wel een zielig verhaal geworden voor alle betrokkenen, met uitzondering van dat rare wijf. Je zal er maar werken.
Dit ja. Slimme, aparte man. Maar helemaal de weg kwijt
Alius aliud dicit
pi_195143155
Zakelijk geniaal dat zal best, daar hoef je geen mensenkennis voor te bezitten je moet dan namelijk juist schijt hebben aan je medemens.

Maar in deze zaak maakt hij het zichzelf ook wel bijzonder lastig door niet te houden aan uitspraken van rechters.
  woensdag 23 september 2020 @ 07:55:30 #189
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_195211330
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://fd.nl/achtergrond(...)-in-elfde-rechtszaak
  woensdag 23 september 2020 @ 09:25:58 #190
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195212273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 10:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zakelijk geniaal dat zal best, daar hoef je geen mensenkennis voor te bezitten je moet dan namelijk juist schijt hebben aan je medemens.

Maar in deze zaak maakt hij het zichzelf ook wel bijzonder lastig door niet te houden aan uitspraken van rechters.
het probleem lijkt vooral te zijn dat binnen zijn wat wonderlijke persoonlijkheid nu precies op het goede knopje is gedrukt om hem in de mode "ik heb gelijk - ik heb gelijk - ik heb gelijk" te duwen. Gecombineerd met een zekere mate van autisme en narcisme geeft dat de huidige wat wonderlijke situatie waarin Sanderink denkt dat regels voor hem niet gelden en dat hij niet hoeft toe te geven aan eisen van rechters.
  woensdag 23 september 2020 @ 09:36:54 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195212415
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:25 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

het probleem lijkt vooral te zijn dat binnen zijn wat wonderlijke persoonlijkheid nu precies op het goede knopje is gedrukt om hem in de mode "ik heb gelijk - ik heb gelijk - ik heb gelijk" te duwen. Gecombineerd met een zekere mate van autisme en narcisme geeft dat de huidige wat wonderlijke situatie waarin Sanderink denkt dat regels voor hem niet gelden en dat hij niet hoeft toe te geven aan eisen van rechters.
Dit, en het is niet de eerste keer dat ze dat gedaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195212476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:55 schreef kloon_bassie het volgende:
Jarenlang was Van Egten directeur van Sanderinks zonnepanelenbedrijven Dutch Solar Sytems (DSS) en Wagner Solar, maar inmiddels verdenkt hij haar van onder meer 'fraude', 'diefstal' en 'seks met Afrikanen'
quote:
Jarenlang was Van Egten directeur van Sanderinks zonnepanelenbedrijven Dutch Solar Sytems (DSS) en Wagner Solar, maar inmiddels verdenkt hij haar van onder meer 'fraude', 'diefstal' en 'seks met Afrikanen'
Dat is toch al een tijdje niet meer strafbaar. de rechter ziet je aankomen _O- .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 23 september 2020 @ 10:01:11 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195212698
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

[..]

Dat is toch al een tijdje niet meer strafbaar. de rechter ziet je aankomen _O- .
Daaruit weet je ook gelijk dat RvR. op zijn sentiment gespeeld heeft.... het gaat niet om feiten die strafbaar zijn, het gaat om beschuldigingen waardoor hij zich tegen van Egten zou keren. Dat was immers haar doel.
Hij blijft alleen vergeten dat de beschuldigingen waardoor hij geraakt was juridisch geen basis hebben, geen reden voor ontslag zijn, niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 23-09-2020 10:07:22 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 september 2020 @ 11:25:00 #194
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_195213885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit, en het is niet de eerste keer dat ze dat gedaan heeft.
Kennelijk heeft ze toch een bepaald uniek talent. Ik werd ook heel blij van de term 'Data Hari' die GeenStijl haar gaf. Het lijkt zo lekker de lading te dekken.
Life is what you make it.
pi_195385911
quote:
Klanten van ict-dienstverlener Centric zijn ongevraagd bestookt met e-mails waarin lasterlijke en privacygevoelige informatie staat. De mails zijn verzonden vanuit het Strukton-account van Centric-topman Gerard Sanderink. Zo ontving de directie van de Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) processtukken en beschuldigingen aan het adres van Sanderinks ex-partner Brigitte van Egten. Naast de VNG zijn meer organisaties, veelal Centric-klanten, slachtoffer van de lastercampagne. Om een onderzoek te starten naar de zender van de berichten roept Computable organisaties op zich te melden.

Het is niet de eerste keer dat er lastermail wordt verstuurd via het account van Gerard Sanderink bij Strukton. Daarvan is vooral sprake als er nieuwe rechtszaken spelen tussen hem en zijn ex-partner Van Egten. Zo werden mails naar ministeries verzonden; zelfs minister Fred Grapperhaus van Justitie & Veiligheid werd rechtstreeks aangeschreven. Ook media werden 'geïnformeerd'. Zo ontving Computable op 4 april 2019 processtukken via het Strukton-account van Sanderink over een kort geding dat de dag ervoor plaatsvond.

Technisch onderzoek
Computable heeft eerder onderzoek naar dergelijke e-mails gedaan omdat er sterke twijfel bestaat over de herkomst ervan. Ja, de mails zijn ondertekend met de naam van Gerard Sanderink en ja, ze zijn verstuurd via zijn Strukton-adres, maar inhoudelijk rammelen de e-mails en zijn ze niet in lijn met de statuur van Sanderink.

Technisch onderzoek wijst uit dat de mails steevast via hetzelfde ip-adres werden verzonden, een adres dat is te koppelen aan een adres in Veghel. Hier woont Sanderinks vriendin en zelfbenoemd cybersecurity-expert Rian van Rijbroek. Gevraagd naar deze e-mails bevestigde Sanderink al eerder weet te hebben van de mails. Hij gaf aan ze niet zelf verzonden te hebben, maar wel toestemming te hebben gegeven om namens hem te mailen. Of die toestemming aan Van Rijbroek is gegeven, maakt het officiële statement op de website van Centric niet duidelijk.

...
Volledig artikel: https://www.computable.nl(...)l?utm_source=twitter
pi_195385967
Wat een soap.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195386045
Heeft iemand een samenvatting van een paar zinnen voor me, want ben de draad kwijt
U MAD?
pi_195386091
quote:
Jezus. Zoiets verwacht je misschien bij Loodgietersbedrijf Henk of Kapsalon Truus&Trees maar niet bij een conglomeraat van honderden miljoen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_195386133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van een paar zinnen voor me, want ben de draad kwijt
https://www.tubantia.nl/r(...)r-zich-won~a01c6483/
pi_195386154
quote:
Technisch onderzoek wijst uit dat de mails steevast via hetzelfde ip-adres werden verzonden, een adres dat is te koppelen aan een adres in Veghel. Hier woont Sanderinks vriendin en zelfbenoemd cybersecurity-expert Rian van Rijbroek
Dus onze "cybersecurity-expert" heeft niet eens een VPN 😂
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')