abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7825931
Ik heb nu bijna 4 maanden een vriend en het klikt allemaal perfect. Hij woont op zichzelf en toen hij hoorde dat ik van papegaaien hield, heeft hij er eentje voor me gekocht met kooi en al. *zucht* wat een moordvent haha.
Ik heb nog nooit echt een vriend gehad die zulke grote cadeau's gaf dus ik stond wel even raar te kijken.
Ben benieuwd of anderen ook wel eens zo verrast zijn......
Ik ga mijn vogeltje even wat lieve dibgen leren iemand nog een tip?
  vrijdag 10 januari 2003 @ 19:33:57 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7825982
Grote cadeau's... tjah, als je weet dat je er iemand echt blij mee kan maken, dan wel. Maar een papegaai is nogal duur zeg, en dat vind ik toch net iets van het goede, na 4 maanden.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7826495
Damn een papagaai das duur!

Is het soms zelf niet zo'n spraakzaam type

Dan heeft ie dit als advies gekregen denk

pi_7827015
Hoe ver ga je voor je vriend/ vriendin?

Een dure papegaai_met_kooi_en_al is misschien leuk, maar een leuk kettinkje van 15 euro kan misschien veel fijner zijn...

Ik snap best dat je blij bent, maar met 'hoe ver ga jij voor je vriend' vind ik het onzin om m'n halve salaris aan een duur kado te spenderen...

pi_7827051
Wat is ver?

Heb dr een mobiele telefoon voor dr verjaardag gegeven omdat haar oude zooi was.

pi_7827133
ik zou zelfs voor haar doodgaan
[url]www.f-orum.tk[/url]
  vrijdag 10 januari 2003 @ 20:31:34 #7
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7827218
zou tot het einde van de wereld gaan en verder, als dat mogelijk is

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 10-01-2003 20:49]

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7827415
voor mij hoeft het ook helemaal niet, vind dat ik zelf de dingen moet kopen want je gaat je toch schuldig voelen omdat het een groot cadeau is. heb daarom ook gezegd dat hij hem maar in zijn huisje neer moet zetten, daar ben ik vaak genoeg en dan hebben we er allebei veel plezier van.
ik geniet ook van de kleine dingen en ontdanks dat ik student ben en hij werkt vind ik het heel normaal dat ik mezelf kan onderhouden en dus ook zelf mijn spulletjes kan kopen. omdat hij dit niet gewend is dat ik mijn spullen veelal zelf betaal met mijn vetpot wilde hij me verassen hiermee. en dat is gelukt...
pi_7827458
Papegaaien, waar gaat het over. Nee ik zou de kogel niet opvangen voor mn vriendin, er zijn genoeg wijven op de wereld, niet?
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_7827492
Idd, en wat doe je als het uit gaat, na een half jaar...

Hey, ik mot me papegai terugggg

pi_7827602
Ik heb wat onzinreacties verwijderd,
onizn in het daarvoor bestemde forum houden, svp.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7827628
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:43 schreef The_Wanderer het volgende:
Papegaaien, waar gaat het over. Nee ik zou de kogel niet opvangen voor mn vriendin, er zijn genoeg wijven op de wereld, niet?
jij hebt dus duidelijk geen vriendin
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
  vrijdag 10 januari 2003 @ 20:57:29 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_7827722
Ik ga altijd te ver.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 10 januari 2003 @ 21:01:50 #14
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_7827785
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:31 schreef individu-tje het volgende:
Ik heb nu bijna 4 maanden een vriend en het klikt allemaal perfect. Hij woont op zichzelf en toen hij hoorde dat ik van papegaaien hield, heeft hij er eentje voor me gekocht met kooi en al. *zucht* wat een moordvent haha.
Ik heb nog nooit echt een vriend gehad die zulke grote cadeau's gaf dus ik stond wel even raar te kijken.
oh gaaaaaaaaf!!!
Dit vind ik zo leuk want toen ik mijn man toen het mijn man nog niet was ooit het trieste verhaal van mijn overleden Chamorro (amazonepapagaai) vertelde, gaf hij me korte tijd later een Papagaai kado. Een complete verassing, dat poezelige kuikentje wat hij me in de handen drukte. Nu, 5 en een half jaar later, terwijl ik dit schrijf, zit Rocky op zijn kooi (hij laat zich niet graag IN de kooi dwingen) met een pindapretsel te spelen en mij voor "ouwe soepkip" uit te maken, en mij uit te nodigen met vleiende toon "kom in het kooitje dan, krijg je kussie" En mijn man, van wie ik hem kreeg, hangt op de bank

Een heeeeel belangrijke tip: geef hem véél aandacht, liefde en goede zorg, ik hoop dat je evenveel plezier van jou nieuwe gevederde vriendje zult hebben als ik van mijn Rocky heb!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_7827970
Ik heb liever iets goedkoops maar persoonlijks als iets duurs en onpersoonlijks
Wat kost een papagaai + kooi dan eigenlijk?
pi_7828074
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:51 schreef SomeDude het volgende:

[..]

playa 4 life he
pi_7828610
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:51 schreef SomeDude het volgende:
sommige mensen maken andere keuzes
pi_7828852
Ik zou heel ver gaan...

misschien niet in de vorm van grote cadeaus ofsow, maar eerder in verdediging of wat dan ook....
Dus meer in natura, in daden, in liefde en in vertrouwen

Doei.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:00:39 #19
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_7828863
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:43 schreef The_Wanderer het volgende:
je hebt geen vriendin of je kent geen liefde.

het is vermoedelijk een van beide.

als het eenmaal zover is dat je vriendin aan zelfmoordpogingen kan doen praat je echt wel anders.

[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 10-01-2003 22:40]

pi_7828896
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:00 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

als het eenmaal zover is dat je vriendin aan zichzelf kan slaan praat je echt wel anders.

ikke niet begrijp jouw zin.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:06:17 #21
3498 Barb
Graduated Fool
pi_7828968
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:01 schreef Nijntjuh het volgende:

Een heeeeel belangrijke tip: geef hem véél aandacht, liefde en goede zorg

Het vriendje of de papegaai?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:13:20 #22
8949 Nijntjuh
..:: Nynke! ::..
pi_7829107
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:06 schreef Barb het volgende:

[..]

Het vriendje of de papegaai?

Dat hangt er maar net af met wie je het langste wilt doen
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods.
..................The cats have never forgotten this.
pi_7829997
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:00 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

je hebt geen vriendin of je kent geen liefde.

het is vermoedelijk een van beide.

als het eenmaal zover is dat je vriendin aan zelfmoordpogingen kan doen praat je echt wel anders.

ik ken alleen lust, geen liefde... zielig he
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:57:59 #24
24184 speedfreakssj
pi_7830094
ik denk dat je nog geen echte vriendin hebt gehad.

heb nu geen zin in een discussie.

pi_7830138
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:57 schreef speedfreakssj het volgende:
ik denk dat je nog geen echte vriendin hebt gehad.

heb nu geen zin in een discussie.

echt, wat is echt, die reeks korte relaties vanwege the need for variatie?, perhaps. Mijn keuze.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 23:00:56 #26
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_7830160
in het verleden, in het heden en in de toekomst is er 1 nummer wat voor mij alles zegt.. I would walk 500 miles

Nu ook ga ik voor mijn lieve vriendinnetje, hoe kort ik er ook nog maar ken, ze heeft er weer voor gezord dat ik het - gevoel weer voelde en daarom is ze al m'n moeite waard..!!

... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 23:25:49 #27
24184 speedfreakssj
pi_7830721
ik bedoel een echte gode relatie waarje echt van iemand houd. en ook denkt dat dat de ware is en bij haar wil zijn enzo.

DAT soort relatie.

niet de "ik ga naar spanje en krijg een vriendin" relatie.

vrijdag 10 januari 2003 @ 23:28:54 #28
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_7830770
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 22:53 schreef The_Wanderer het volgende:

[..]

ik ken alleen lust, geen liefde... zielig he

Ik de liefde voor lust, en soms de lust voor liefde
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_7837052
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:00 schreef The_Wanderer het volgende:
echt, wat is echt, die reeks korte relaties vanwege the need for variatie?, perhaps. Mijn keuze.
als we toch even offtopic bezig zijn:
moeilijk typetje om mee om te gaan? of gewoon een stoere buitenkant?
pi_7837277
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:01 schreef individu-tje het volgende:

[..]

als we toch even offtopic bezig zijn:
moeilijk typetje om mee om te gaan? of gewoon een stoere buitenkant?

Ik heb gewoon gemerkt dat ik heel moeilijk emoties kan tonen en als ik t doe heb ik er geen prettig gevoel bij. Ik weet niet wat het is.
pi_7849683
ik heb op dit moment geen vriendin, maar voor mijn laatste ex had ik heel veel gedaan als het moest.
x
  zondag 12 januari 2003 @ 02:37:11 #32
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_7849747
Meschien is 4mnd wat snel maar who cares.......
Als je allebei even dol op elkaar bent ga je er helemaal voor en in dit geval met een papagaai!!!!!!!!!!!!!
I don't care.....
pi_7851359
Ik snap de link van kado's en de topictitel niet helemaal. Hoe ver ga je qua kado's?
Ik vindt het leuk om wat te krijgen van iemand, maar verder zegt materialisme me niks in hoever iemand voor mij zou gaan?
Altijd blijven lachen
  zondag 12 januari 2003 @ 09:59:45 #34
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7851400
Ik heb mijn vriendin al cadeau's ter waarde van zo'n ¤8000 gegeven het afgelopen jaar... en ik zie haar nooit.. Maarja je moet er wat voor over hebben (vandaar dat ik altijd zo krap zit en al een jaar geen kleren heb gekocht enzo.. )
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7851465
ik zou heel ver gaan
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_7851565
quote:
Op zondag 12 januari 2003 09:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb mijn vriendin al cadeau's ter waarde van zo'n ¤8000 gegeven het afgelopen jaar... en ik zie haar nooit.. Maarja je moet er wat voor over hebben (vandaar dat ik altijd zo krap zit en al een jaar geen kleren heb gekocht enzo.. )
Heb je nou nooit het idee gekregen dat er vreselijk misbruik van je wordt gemaakt?
(als dit waar is iig)

Ontopic: Ik zou erg ver gaan.
('zou' omdat ik geen vriendin heb)

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  zondag 12 januari 2003 @ 11:05:18 #37
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7851645
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:44 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Heb je nou nooit het idee gekregen dat er vreselijk misbruik van je wordt gemaakt?
(als dit waar is iig)

Ontopic: Ik zou erg ver gaan.
('zou' omdat ik geen vriendin heb)

Als iemand zegt "I need money my hand..""kun je dat toch moeilijk weigeren. omdat je haar toch niet ziet kun je het geld dat je uitspaart aan vliegtockets net zo goed aan haar geven natuurlijk...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7851667
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Als iemand zegt "I need money my hand..""kun je dat toch moeilijk weigeren. omdat je haar toch niet ziet kun je het geld dat je uitspaart aan vliegtockets net zo goed aan haar geven natuurlijk...

Tjah, maar zo zijn er nog wel een paar miljoen vrouwen op deze aarde die dat kunnen zeggen..
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  zondag 12 januari 2003 @ 11:44:21 #39
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_7851916
quote:
Op zondag 12 januari 2003 09:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dan ben je echt gek! Zo'n vriend zo ik niet eens willen,ik wil een vriend waar ik leuke,gezellige,lieve bla bla bla....... dingen mee kan doen,geen geldschieter! Maar een leuke vriend die veel tijd heeft voor me en geld vind ik dan wel weer leuk
I don't care.....
  zondag 12 januari 2003 @ 11:50:36 #40
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_7851988
Het maakt me niet uit of een cadeautje groot of klein is.. als er maar over is nagedacht. Als er maar 'gevoel' achter zit.
Dat ie zoiets heeft van: Dit moet ik voor haar kopen.. dat gaat ze geweldig vinden. (en niet van: Dit ga ik kopen, want dit maakt indruk ofzo)
(Un)masking for the greater good.
  zondag 12 januari 2003 @ 13:41:52 #41
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_7853261
hoeveel moeite er gedaan is om een kado te vinden zegt me meer dan de centen. Ik vind gebruikte dingen vaak ook prima als kado. Zo lang het zijn functie nog maar heeft en er nog redelijk uit ziet
  zondag 12 januari 2003 @ 13:59:09 #42
20741 generalist
Watch me do it!
pi_7853529
Hoe ver ik ga in cadeau's is niet zo relevant voor de liefde die ik voor iemand voel (hoe cliche dat ook klinkt). Zelf krijg liever iets kleins dat iets duurs.

Wat betreft de papagaai, ik zou geen dieren geven, of in elk geval iets dat verzorging nodig heeft. Een dier is altijd afhankelijk en op die manier beperk je de bewegingsvrijheid weer van die persoon. Ik snap als cadeau is het fantastisch, alleen heeft het veel gevolgen voor je gaan-en-staan....

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_7853909
Jezus, wat boeit dat nou..de grote van een cadeau
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 14 januari 2003 @ 01:26:37 #44
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_7885449
Heb nu bijna 6 maanden een vriend maar wist al snel dat hij "de ware" voor me is (als zoiets als "de ware" bestaat). Ik heb een best wel moeilijke tijd achter de rug en alles in mijn leven is nog steeds niet helemaal op en top.

M'n moeder is namelijk eind november vorig jaar overleden n.a.v. een verkeersongeluk, en bij m'n vader is longkanker geconstateerd. M'n vriend heeft me erg ontzettend gesteund in de periode na het overlijden van m'n moeder. En nog steeds, ook nu m'n vader is begonnen met een chemokuur. Kon/kan echt tot rust komen bij hem en af en toe gewoon alle problemen vergeten.

Niet alleen hierom maar ook omdat ik gewoon echt ontzettend veel van hem hou zou ik echt ontzettend ver gaan voor m'n vriend. Het is zoals het liedje van Bryan Adams - Everthing I do, I do it for you:
"I would fight for you - I'd lie for you
Walk the wire for you - Yeah I'd die for you"

Hope this will be me and my bf some day ---> *droom*

pi_7898414
Ik heb echt alles voor haar over.. ik zou zelfs mijn leven geven voor haar.. Kan overdreven klinken.. maar het is zo..
Ik hou zielsveel van haar.

Helaas..... heeft dat nu geen zin meer...

dinsdag 14 januari 2003 @ 20:57:10 #46
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7898858
Het gaat niet om het cadeau of hoe groot of hoe duur het was.
Het gaat om het gebaar, gelukkig begrijpt mijn meisje dat ook al ben ik soms zo een lul die voor haar de ene keer een mooi cadeau koop en de andere keer bossie rose van 2 euro omdat de markt koopman er van af moest maar zeg ik er dan ook bij en schud ik alle blaadjes er af boven het bed en gaan lekker de liefde bedrijven.
Volgend keer krijgt ze weer iets moois maar gaat niet om geld 1 euro 1000 euro lekker belangrijk als het maar van uit het hart komt.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_7911115
Door het vuur...

Met andere woorden :
Ik ga even ver voor haar, als zij voor mij

Lambo of Rekt
pi_7912023
ik zou echt heel erg ver voor hem gaan. Ik denk alleen niet dat dat is uit te drukken in de waarde van cadeau's die ik hem geef. het zit voor mij veel meer in de dingen die ik in het dagelijks leven voor hem doe.
pi_7912636
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:17 schreef The_Wanderer het volgende:

[..]

playa 4 life he

Klinkt als een lot genoot ... alleen heb ik nu wel het licht gezien jonge, would die for this girl .. nouja niet dood maar wel ver
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  woensdag 15 januari 2003 @ 16:28:12 #50
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7912679
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:27 schreef rolfvp het volgende:
ik zou zelfs voor haar doodgaan

ik haar het meest grote geschenk gegeven wat ik bezit, mijn hart....

pi_7912986
verder dan ze zelf ooit zou durven vermoeden .....

maar dat zit m niet in cadeau's .....

... fart.
  woensdag 15 januari 2003 @ 19:26:34 #52
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_7915847
Hmz, ik vind de titel niet echt bij de topic passen.
  woensdag 15 januari 2003 @ 20:49:10 #53
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_7917800
Ik ga echt heel erg ver voor mijn vriendin.
Niet in de materiele zin van het woord maar in de relatie an sich.
Veel aandacht geven, er zijn voor haar, en haar adoreren en als een prinses behandelen.
Ik heb veel opgegeven voor haar en ik heb er geen dag spijt van gehad.
(ok, we leven wel niet samen, ik hier en zij in Brasil)
Maar echt ik wil voor haar zelfs mijn Nederlanderschap opgeven en Braziliaan worden als het moet.
Whatever happens, stick together !!!
pi_8128380
ik voel het exact zoals mn geliefde vannacht tegen me zei: "ik ga voor je door het vuur en dan kan het me niets schelen als ik verschroei."
Immer nur Filme machen!
pi_8128408
te ver
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8128423
Verder dan mogelijk
Lambo of Rekt
pi_8128481
Veel te ver.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 27 januari 2003 @ 09:39:07 #58
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_8128489
al het materiele is relatief, denk ik

maarja, nog geen vriendin gehad

pi_8128779
Ik ga heel erg ver voor mijn verloofde, we gaan dan ook over 10 weken trouwen. Dus dat zegt wel genoeg.

En cadeau's zeggen niet echt veel. Wat ik bijvoorbeeld wel eens doe is een kaart kopen met een mooie text erop, en dat waardeert ie enorm dat zie ik wel aan zijn gezicht.

pi_8128860
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:31 schreef individu-tje het volgende:
Grote cadeau's mag hij best geven maar het hoeft voor mij echt niet.. Zijn liefde is al genoeg Maar dat meen ik serieus hoor.. en om even de topic titel te beantwoorden ik zou voor hem door het vuur gaan, absoluut.. we zijn nu bijna 2 jaar samen, maar ik zou echt alles voor hem doen, zonder twijfel
* FFantaghiro is in , heel erg
Ware woorden zijn zelden mooi, mooie woorden zelden waar.
Fantas.nl | Website, SEO & Usability
pi_8128995
Hoe ver ga je voor je vriendin

Makkie .. Ik ben er mee getrouwd

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')