twitter:Eurovisionario twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 15:45:51 🔴LTIMA HORA: Blas Cant ser el representante de🇪🇸Espaa en #Eurovision.A 224 das de #Eurovision2020, ya tenemos representante. https://t.co/PAp8UVpYva reageer retweet
Ik heb wel eens van hem gehoord...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:56 schreef Momo... het volgende:
En @:chufi is van de Spaanstalige muziek
Ik kende z'n naam niet maar ik heb wel eens gehoord van de boyband waar hij in zong, Auryn. Nou ja.. we zullen wel zien!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 15:49 schreef Em31 het volgende:
Ken jij 'm @:Strani? Is hij populair in Spanje?
Een beetje one direction sound, wel een duet van Anastaciaquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kende z'n naam niet maar ik heb wel eens gehoord van de boyband waar hij in zong, Auryn. Nou ja.. we zullen wel zien!
En hij komt uit Murcia zie ik. Wel leuk voor ze daar dat ze ook eens iets hebben. Murcia is zo'n beetje het Drenthe van Spanje (met alle respect voor de Drenthenaren hier).quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 16:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een beetje one direction sound, wel een duet van Anastacia
twitter:BlasCanto twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 16:13:29 Nos vemos en Rotterdam en @eurovision 2020! ⠀⠀El 16 de mayo en @rtve 🥂⠀Gracias a todo el mundo por la buena energa, estoy muy feliz! ❤️ https://t.co/8DY7M2rDup reageer retweet
Dat heb ik toen wel gekeken en herken dan ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:18 schreef ato het volgende:
Hij heeft ooit meegedaan met de nationale finale van Eurovision junior.
Dit klinkt een stuk beter dan zijn laatste hits:
Leuk liedje he.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik toen wel gekeken en herken dan ook
Ik post regelmatig van alles en nog wat in mijn topic.. Kom gerust eens kijken en wees vrij om je eigen favoriete nummers te postenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:00 schreef ato het volgende:
Mwoah, ik kan weinig zeggen. Ik hou normaal van de 'latino' liedjes, ben gek op de Spaanstalige taal.
Maar ik heb nu niet meteen een wauw gevoel bij zijn stem en muziek.
Maar wij wachten af.
Dat vond ik een ruknummer en een eigenwijs kind ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:24 schreef ato het volgende:
Maar toen won dit geweldig nummer in de Spaanse finale, Junior.
En junior Eurovisie songfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |