nee ochtendhumor, zei hij, ik lach me dood, maar niet echtquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:51 schreef DKUp het volgende:
Dil heeft last van een ochtendhumeur, dat zou ik ook hebben als ik Dil was.
Humor, ik vind die griezel nooit leuk. Ja als hij weer een verminking heeft gezet en trots is op zijn van wanpreststiequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee ochtendhumor, zei hij, ik lach me dood, maar niet echt
hey pik, ff normaal tegen mij he?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Humor, ik vind die griezel nooit leuk. Ja als hij weer een verminking heeft gezet en trots is op zijn van wanpreststie![]()
Dit is ochtenhumeur dat kan nog een paar minuten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hey pik, ff normaal tegen mij he?
DGK zit in het buitenland, maar kijkt of hij daar vandaan iets kan doen. Enneh je had wel gelijk over mijn nichtjequote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn er nog filmpjes van het historische optreden van Jessie en Gerrit?
hahaha, doet me aan Elouanda denken, met Lexquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
DGK zit in het buitenland, maar kijkt of hij daar vandaan iets kan doen. Enneh je had wel gelijk over mijn nichtjegewoon met Jessie en Ger op de pollie..
Zelfs de grootste jessie negatievelingen zouden daar met hem op de foto gaan...Dus niet verrassend zeg maar...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:01 schreef Crabapple het volgende:
[..]
DGK zit in het buitenland, maar kijkt of hij daar vandaan iets kan doen. Enneh je had wel gelijk over mijn nichtjegewoon met Jessie en Ger op de pollie..
Die gaan nu op de foto met Shelley ...quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs de grootste jessie negatievelingen zouden daar met hem op de foto gaan...Dus niet verrassend zeg maar...
Mijn liefde is onvoorwaardelijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs de grootste jessie negatievelingen zouden daar met hem op de foto gaan...Dus niet verrassend zeg maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op yt is wel het e.aquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn er nog filmpjes van het historische optreden van Jessie en Gerrit?
Ja, gelukkig ook een Gifje van Puzziepie en Mazaru, en heb ze kort in beeld gezien maar was dan te laat voor een fatsoenlijke cap.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:05 schreef Bramenstruik het volgende:
Heb je ze wel gezien Crabapple? Aww ik lach me dood, maar voel met je mee
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 12:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mijn liefde is onvoorwaardelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziiet er leuk uit
Make trouble not war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |