Komt hij ook weer aan met dezelfde zin sinds 2016.quote:
Ja, jij verzint al kuttopics sinds 2016 dus ik reageer op jouw verzonnen kuttopics sinds 2016.quote:Op maandag 6 januari 2020 18:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Komt hij ook weer aan met dezelfde zin sinds 2016.
Dacht dat je allang kersen liep te plukken in de Sahara man!
2014.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:00 schreef JochemSjakie het volgende:
Ja, jij verzint al kuttopics sinds 2016
Niet.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf ook verzonnen.
Jawel, en een erg wanstaltig verzinsel ook.quote:
Bewijs van mijn 'verzinsels'?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jawel, en een erg wanstaltig verzinsel ook.
Dan kan ik om WM en VD tenminste nog een beetje lachen.
Dat je zelf wat voorstelt?quote:Op maandag 13 januari 2020 09:33 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Bewijs van mijn 'verzinsels'?
Ik heb echt zo'n beeld van jou van zo'n gortdroog figuur die een vouw in z'n spijkerbroek moet hebben en die in de garage zijn auto nog met een plastic hoes bedekt.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bewijs voor nodig, dat weet ik zelf al.
Van mijn 'verzinsels'.
Beter dat dan iemand die een heel leven hier verzint om wat internetlikes te scoren.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:49 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n beeld van jou van zo'n gortdroog figuur die een vouw in z'n spijkerbroek moet hebben en die in de garage zijn auto nog met een plastic hoes bedekt.
Werkman vermaakt ons beter dan jij. Ik wacht nu al op de paintrevange.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Beter dat dan iemand die een heel leven hier verzint om wat internetlikes te scoren.
Ik heb er zelfs mijn vriendin hier mee gescoord!quote:Op maandag 13 januari 2020 18:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Beter dat dan iemand die een heel leven hier verzint om wat internetlikes te scoren.
En ik ben gemeend blij voor je.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:07 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs mijn vriendin hier mee gescoord!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |