abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:02:26 #151
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189297552
quote:
16s.gif Op zondag 6 oktober 2019 13:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Deze reclame krijg je online ook hoor dinosaurus.
Ik zie helemaal geen reclame's online. Vreemd...

Behalve op FOK! dan O~)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_189297756
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:21 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Men past de reclames gewoon aan zodat het de diversiteit van de Nederlandse bevolking weerspiegelt. Daar is toch niks mis mee?
Men is naar mijn mening de laatste jaren steeds meer minderheden aan het plezieren, bijna aan het promoten, een maakbaar en kunstmatig beeld van een fictieve gemengde en vooral policor maatschappij.

Iedereen moet er opeens bij horen, zo ook natuurlijk de islam.

Het lijkt soms of dit soort programmamakers met multi culti en policor checklisten klaarstaan om zoveel mogelijk te plezieren / te deugen.

Het is wachten op de eerste transvrouw die maandverband aanprijst.
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:20:00 #153
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189297904
quote:
2s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen reclame's online. Vreemd...

Behalve op FOK! dan O~)
We houden je in de gaten. :P

Nee maar mobiel heb ik geen adblocker eigenlijk, vind het mobiel ook niet zo'n probleem om reclame te zien het is vaak niet zo'n draak als op desktopversies van een website waar ik dan wel direct na het downloaden van chrome een adblocker installeer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:55:49 #154
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_189298595
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Men is naar mijn mening de laatste jaren steeds meer minderheden aan het plezieren, bijna aan het promoten, een maakbaar en kunstmatig beeld van een fictieve gemengde en vooral policor maatschappij.

Iedereen moet er opeens bij horen, zo ook natuurlijk de islam.

Het lijkt soms of dit soort programmamakers met multi culti en policor checklisten klaarstaan om zoveel mogelijk te plezieren / te deugen.

Het is wachten op de eerste transvrouw die maandverband aanprijst.
Als je met een anti-islam bias naar reclame kijkt dan zul je dat wellicht als bezwaarlijk zien.
Maarja, zo zijn er ook personen die Eus Akyol niet op TV kunnen verdragen . Niet om wat hij zegt of doet, maar puur omdat het bijdraagt aan de normalisering van Turken op de beeldbuis.
Wie dit leest is gek
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:57:40 #155
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_189298613
dubbel
Wie dit leest is gek
  zondag 6 oktober 2019 @ 14:57:53 #156
117098 Hathor
Effe niet
pi_189298615
quote:
99s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:55 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Als je met een anti-islam bias naar reclame kijkt dan zul je dat wellicht als bezwaarlijk zien.
Maarja, zo zijn er ook personen die Eus Akyol niet op TV kunnen verdragen . Niet om wat hij zegt of doet, maar puur omdat het bijdraagt aan de normalisering van Turken op de beeldbuis.
Het is best verfrissend om ook eens een Turk te zien die niet meteen met zijn vlag gaat staan wapperen als Erdogan een scheet laat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189301017
Toen ik de titel las dacht ik: oh de ophef gaat vast over die stereotype sul van een man die niet kan koken.
Boy am i wrong :')
pi_189307413
quote:
99s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:55 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De introductie, toenemende aanwezigheid en normalisering van vooral 1 (dominante) religie en de daarbij horende uiterlijke kenmerken in die TV reclames / programma's en in Nederland is iets dat ik zeker met de nodige argwaan bezie.

Meisjes en vrouwen met hoofddoeken horen blijkbaar opeens helemaal bij Nederland, zijn helemaal hip en oké.

Religie is ouderwets, saai en niet boeiend meer.

Maar de islam is blijkbaar de uitzondering : die moet / mag per se aanwezig zijn lijkt steeds meer de boodschap aan het Nederlandse volk.

Naar mijn mening is dat policor vrijwillig de klok terugdraaien.

Wat Eus Akyol betreft: toen zijn boek "Eus" uitkwam heb ik het meteen gekocht en gelezen.

Een verfrissing, zeer zeker.

Mijn latere / huidige goede vriendschap met een Turk was een mooie aanvulling op wat ik in "Eus" las over de Turken in Nederland.

Maar wat zowel Eus Akyol en zeker mijn maat me duidelijk maken is dat wat we in Nederland aan Turken hebben wonen niet het beste toonbeeld is wat modern, vrij en liberaal zijn betreft.

Bepaalde media wil ons om de een of andere reden niet zo laten denken. Integendeel.

Ze toveren ons een heel ander beeld voor dat handig past in hun gekleurde en vooral zeer politiek correct plaatje.
  maandag 7 oktober 2019 @ 08:15:22 #159
471637 TomStall
I buried Joey
pi_189309944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:21 schreef Woelwater het volgende:
Een donker kind op de schommel en een buitenlandse buurman en nu begint er weer een andere groep te janken _O-
precies dit. Gezeik houdt NOOIT op gewoon.

Sowieso reclames, iets kanslozer dan dat bestaat tegenwoordig niet meer. Uitfilteren die shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')