abonnement Unibet Coolblue
pi_189266819


Politie vraagt tips

’Nederlandse stagiair ontvoerd en gekneveld van heuvel gegooid op Curaçao’

WILLEMSTAD - De politie op Curaçao heeft om tips gevraagd over de ontvoering ruim twee maanden geleden van een stagiaire. Zij werd gedwongen geld te pinnen en daarna werd ze gekneveld van een heuvel gegooid. Lokale media op Curaçao melden dat het om een Nederlandse gaat.

Het meisje werd op 25 augustus ’s nachts meegenomen door een man en een vrouw in een auto nadat ze een eetgelegenheid had bezocht. Ze werd vastgebonden en geblinddoekt en daarna naar twee pinautomaten gebracht.

De stagiaire overleefde de val van de heuvel en is inmiddels weer thuis. De politie van Curaçao vraagt om hulp om de zaak op te lossen.

De politie heeft donderdag videobeelden verspreid van de vermeende daders. Het gezicht van het meisje is op de beelden onherkenbaar gemaakt. Over de identiteit van het slachtoffer heeft de politie geen mededelingen gedaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)l-gegooid-op-curacao

Video; https://curacao.nu/getuigen-ontvoering-gevraagd/
pi_189266914
Misdaad op Cura? Dit had niet voorzien kunnen worden!
pi_189267109
Hotelschool of zo? die hebben daar vaak stagiaires.
pi_189267142
Twee zwarten die een blanke dame aanvallen dat moet wel racisme zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189267166
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Twee zwarten die een blanke dame aanvallen dat moet wel racisme zijn.
Het is inderdaad net Sinterklaas!
Google is your friend, abuse your friends
pi_189267177
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 17:52 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Het is inderdaad net Sinterklaas!
Ho ho laten we het wel in het juiste perspectief brengen, Sinterklaas is veel erger.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker vrijdag 4 oktober 2019 @ 17:54:58 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189267271
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 17:54 schreef maily het volgende:
Maar ze had een onvergetelijke stage ^O^
:')

Contact met twee negers had ze waarschijnlijk aanvankelijk anders voorgesteld O+ O+
pi_189267298
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 17:54 schreef maily het volgende:
Maar ze had een onvergetelijke stage ^O^
Het is alleen net het gedeelte dat ze zou willen vergeten, wat het onvergetelijk maakt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_189267551
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ho ho laten we het wel in het juiste perspectief brengen, Sinterklaas is veel erger.
Ja een pepernoot in de ogen gegooid krijgen is erger dan geblinddoekt worden inderdaad.
Google is your friend, abuse your friends
pi_189267986
Zoiets had ze vermoedelijk ook wel voor ogen toen ze koos voor wat lekkere Curasaus.
pi_189268045
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 17:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Twee zwarten die een blanke dame aanvallen dat moet wel racisme zijn.
Alleen andersom is het racisme.
pi_189268051
Ze dachten dat ze rijk was miss
Als ik daar heen ga vermom ik me als een zwerver
pi_189268312
:r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:55:16 #15
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_189268324
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misdaad op Cura? Dit had niet voorzien kunnen worden!
:?

Gebeurt het dan aan de lopende band dat toeristen/stagiaires slachtoffer zijn van misdaad op Curaçao? :?
Krekker is de bom!
pi_189272654
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 21:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je hebt wel een levendige fantasie he?
Je moet wat hé
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 02:47:15 #17
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_189276919
Het meest walgelijke was deze onmenselijke daad. Deze daders mogen niet langer als mensen gezien worden maar als smerige beesten. Ik ben weliswaar niet voor de doodstraf, maar ik zou er ook niet tegen stemmen in een geval als deze!

Gelukkig heeft zij het overleeft... maar als ik familie was van dit meisje... en zij kon mij de daders aanwijzen... dan durf ik niet te zweren dat ik deze daders zou uitleveren aan justitie.

Want dit soort daders zijn geen mensen meer voor mij, maar gewoon monsters! Kortom; geen enkele genade! Zulke monsters verdienen geen genade, zeker niet voor het slachtoffer of haar familie. }:| }:| }:|
pi_189277061
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 02:47 schreef Also-von-Oder het volgende:
Het meest walgelijke was deze onmenselijke daad. Deze daders mogen niet langer als mensen gezien worden maar als smerige beesten. Ik ben weliswaar niet voor de doodstraf, maar ik zou er ook niet tegen stemmen in een geval als deze!

Gelukkig heeft zij het overleeft... maar als ik familie was van dit meisje... en zij kon mij de daders aanwijzen... dan durf ik niet te zweren dat ik deze daders zou uitleveren aan justitie.

Want dit soort daders zijn geen mensen meer voor mij, maar gewoon monsters! Kortom; geen enkele genade! Zulke monsters verdienen geen genade, zeker niet voor het slachtoffer of haar familie. }:| }:| }:|
FREEEEEEEDOOOOOOMMMMMM!!!!!
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')