abonnement Unibet Coolblue
pi_189354677
De laatste reactie zijn van een bijster hoog niveau moet ik zeggen
pi_189354841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:01 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Dumfries kan er echt helemaal niks van. Die man is echt lachwekkend slecht. Vooral zijn boze blik is altijd hilarisch. Die man kan je toch nooit serieus nemen.
Oke Johan Derksen.
Hoeveel minuten heb je hem zien spelen de laatste weken?
pi_189354866
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
De laatste reactie zijn van een bijster hoog niveau moet ik zeggen
We waren op jou aan het wachten om het niveau wat op te krikken.
pi_189360002
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 22:01 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Dumfries kan er echt helemaal niks van. Die man is echt lachwekkend slecht. Vooral zijn boze blik is altijd hilarisch. Die man kan je toch nooit serieus nemen.
Komt wel geweldig tot zijn recht naast Bruno Martins Indi
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_189360042
Dumfries is echt pure ellende, dan liever Veltman nog op rechts. Daarnaast zou ik Donny boven de Roon verkiezen en Malen boven Promes.
pi_189360447
Ik heb het echt helemaal gehad met Koeman doet puur aan vriendjes politiek.
Je moet de beste selecteren die nu goed zijn.
pi_189361273
Als marketingstudent kan ik zijn keuze begrijpen
pi_189361563
De achilleshiel van dit Oranje blijft toch echt de backpositie. Kijk naar alle toplanden. Daar worden de backposities bekleed door moderne, snelle backs die maar blijven gaan en ook nog eens een goede voorzet kunnen geven. Blind komt snelheid te kort op LB en Dumfries is gewoon pure komedie op RB. De beste man heeft niets maar dan ook helemaal NIETS wat een moderne back hoort te hebben. Dest zou een geweldige RB zijn voor Oranje. Maar met de koppigheid van Koeman zal dat wel weer niet gebeuren.
pi_189368769
Oranje speelt met oa Babel, Dumfries, Bergwijn en de Roon.

PSV Twitter: "Op zich prima opstelling maar waarom Malen ook niet?"

Ajax Twitter: "Belachelijk, waarom van de Beek, Veltman niet?
pi_189377010
Het verhaal De Roon begint toch wel interessant te worden. Hij is in dit soort wedstrijden rampzalig en spelvertragend maar ik denk dat Koeman zoiets heeft van: We spelen nog maar 2 wedstrijden tegen kleine landen en daarna weer tegen toplanden dus we laten het zo.

Blijft namelijk de vraag of je tegen toplanden zo goed kan blijven presteren met Van de Beek of Pröpper in de basis.
pi_189396522

STENGSGOD

ga niet voor eigen eer, geen ego. Geeft die bal gewoon voor terwijl ie em zelf kan maken

die moeten we hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')