Wow ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:46 schreef Candaasje het volgende:
Ja, dat scheelt een hoop getrek en geduw om die mond open te houden.![]()
Ik ben wel eens mee geweest met een paard waar de voortanden van uit moesten. Echt onvoorstelbaar hoe groot en lang die wortels zijn. Die moeten er letterlijk met bijtels uitgeklopt worden. (je kunt sowieso geen kiezen trekken bij een paard, die lopen echt veel te ver door in de schedel.)
Och. Vanwege PATS!-gevaar of ook eng in opgeblazen staat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Collega wordt 50, andere collega's hebben de boel versierd, ik ben m'n ballonnenfobie aan het onderdrukken. Tegen de tijd dat ik 50 wordt doen ze me niks meer, denk ik zo.
Muuuuh. Is zo'n paard daarbij wel verdoofd/onder narcose?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:46 schreef Candaasje het volgende:
Ja, dat scheelt een hoop getrek en geduw om die mond open te houden.![]()
Ik ben wel eens mee geweest met een paard waar de voortanden van uit moesten. Echt onvoorstelbaar hoe groot en lang die wortels zijn. Die moeten er letterlijk met bijtels uitgeklopt worden. (je kunt sowieso geen kiezen trekken bij een paard, die lopen echt veel te ver door in de schedel.)
Het PATS. Ik kan nog nachtmerries hebben van de kleutermarteling dat je zo'n ballon aan de poot gebonden krijgt en je elkaars ballon moet stuktrappenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Och. Vanwege PATS!-gevaar of ook eng in opgeblazen staat?
Hoe lang nog tot vijftig?
Jups. En de liefde ging na een paar jaar mee naar t centrum van het land.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De liefde bracht je naar Twente?
qft. Ik wilde ook weekmenu makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:53 schreef Myraela het volgende:
Appie heeft de aanbiedingen van volgende week nog niet online staan. Ik wil boodschappen bestellen.
Dat zijn serieuze problemen.
Ja, ze hebben niet gezegd in welke, of wel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:56 schreef Zilverberk het volgende:
Hebben jullie het vleeswaarprobleem van de jumbo al meegebreken? Listeria in ergens 160 soorten vleeswaar.
Jawel, staat een hele laast op de website.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:57 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ze hebben niet gezegd in welke, of wel?
Oh tering. Het is veel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, staat een hele laast op de website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |