SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.
Agenda.
Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien/hopelijk).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
5 Oktober: Annemiek komt Lexy trainen.
18 Oktober: Jordy's Gay Love = Love feest. 19 tot 23 uur. ¤ 12,50. Dank je StruisZVeugelT.
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske). (laatste evenement?)
3 November: Utopia Markt.
17 November: Shelley's Dance Event.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria. (nog geen vergunning)
20 December: Laatste dag. Utopia stopt. (AANNAME van Gerrit & Hiske.).
Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.
Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische of inspirerende bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:42 schreef mazaru het volgende:
Vanaf heden zijn dus alle slettebakken zielig en iedereen die langer dan 20 uur per etmaal in bed blijft liggen is ongesteld en werkt sowieso harder dan mensen die roken.
Dit was mijn dagsluiting. Bedankjes mogen gewoon in de Cos![]()
logischquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:42 schreef mazaru het volgende:
Vanaf heden zijn dus alle slettebakken zielig en iedereen die langer dan 20 uur per etmaal in bed blijft liggen is ongesteld en werkt sowieso harder dan mensen die roken.
releaseparty van jessie en gerrit met hun 'hits' fame en helicopterquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik nomineer deze TT voor de meest:
#onmogelijktebegrijpenTTvoor TTlurkersmetgebrekaanactualisatieooit
Dank je, ik kijk dan weer: David Attenboroughs Dragon Discovered at Dorset, trough they eyes of the mudfossil university!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
releaseparty van jessie en gerrit met hun 'hits' fame en helicopter
Betterquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dank je, ik kijk dan weer: David Attenboroughs Dragon Discovered at Dorset, trough they eyes of the mudfossil university!
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:57 schreef Lelie68 het volgende:
Lex nog steeds aan het janken over Mylène?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:57 schreef Lelie68 het volgende:
Lex nog steeds aan het janken over Mylène?
Dat rest de vraag: Is observatie werkelijkheid?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
...
Mylene deed net heel normaal tegen Lex.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat rest de vraag: Is observatie werkelijkheid?
Ai...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Lex pakt even een stapel pollies uit een kistje.
Maar ze vervagen wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai...
Pollies... daar is geen werkelijkheid tegen bestand
Gerrit niet, Jessie is niet in beeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:03 schreef Lelie68 het volgende:
En onze neppers? Ik bedoel rappers.. liggen die al te slapen?
Damn officieel een nieuw spreekwoord naar de klote..quote:
Gelukkig hebben we de filmpjes van Tegengas nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Damn officieel een nieuw spreekwoord naar de klote..
"Gelukkig hebben we de foto's nog"
Heb je ook al het nieuws meegekregen over de Merel Paddo's?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dank je, ik kijk dan weer: David Attenboroughs Dragon Discovered at Dorset, trough they eyes of the mudfossil university!
Duhquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je ook al het nieuws meegekregen over de Merel Paddo's?![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)_C1fJimoKBQ0x-Ws4UYs
Wat zal jij lekker wakker worden danquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh
Daar zet ik thee van op humeurige ochtenden.
En ze hebben er zin in! Vooral Mariska. Ik bescheur me als zij als 1e weg moet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:20 schreef puzziepie het volgende:
Ger zegt dat er volgende week gestemd gaat worden
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb je ook al het nieuws meegekregen over de Merel Paddo's?![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)_C1fJimoKBQ0x-Ws4UYs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Maris zit diep in de reet van Het Jessie /Merel/His/Ger groepjequote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En ze hebben er zin in! Vooral Mariska. Ik bescheur me als zij als 1e weg moet.Dat ziet ze niet aankomen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:23 schreef snetje het volgende:
[..]Merel-achtige carrot paddo's dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maris zit diep in de reet van Het Jessie /Merel/His/Ger groepje
Daarmee denkend dat ze safe zit![]()
Jensie staat lekker hoog, hoop dat dat zo blijftquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en ze wil zo snel mogelijk Jens of Mylene eruit hebben.
Ik ook! En eindelijk gerechtigheid.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jensie staat lekker hoog, hoop dat dat zo blijft
Dan gaat hier de vlag uit!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En ze hebben er zin in! Vooral Mariska. Ik bescheur me als zij als 1e weg moet.Dat ziet ze niet aankomen.
Ik denk niet dat ze naar huis gaat hoor Jessiequote:
Zij bedoel je? Mariska......quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij naar huis gaat hoor Jessie
en merel hebben haar nodig om een sterk front te zijn tegen anderen
Had jhet al aangepast. Ik bedoel inderdaad Mariska. Die zit veel te diep erin bij Jessie emmeren.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij bedoel je? Mariska......
Het zou mooi zijn als de anderen een front gaan vormen.Maar ik heb daar een hard hoofd in.
Ja, maar uiteindelijk vindt niemand haar echt leuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jhet al aangepast. Ik bedoel inderdaad Mariska. Die zit veel te diep erin bij Jessie emmeren.
Dat klopt. Maar veel vinden Jessie en Merel ook niet leuk. En wat voor grote mond hadden ze niet allemaal over Gerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk vindt niemand haar echt leuk.
Dat is waar, maar die vinden elkaar leuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar veel vinden Jessie en Merel ook niet leuk. En wat voor grote mond hadden ze niet allemaal over Ger
Als het er op aan komt kiest iedereen denk ik voor zichzelf.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is waar, maar die vinden elkaar leuk.
Mylene heeft de jeugdigheid die Lexy najaagt.. Meisje zal het nooit goed kunnen doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ze heeft Mylene altijd geholpen, is altijd lief voor haar geweest.
Ze gaat morgen met Mylene praten, want het is niet leuk om zo met elkaar om te gaan. Ze negeren elkaar etc etc.
Mylene deed net heel normaal tegen Lex.
En Mylene is overduidelijk een stuk slimmer dan Lex. Jaloezie zal een belangrijke rol spelen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:42 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mylene heeft de jeugdigheid die Lexy najaagt.. Meisje zal het nooit goed kunnen doen.
Hij wil vrijen en zij wil pratenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
Dat gekus en gesmak bij Mylene en Jens ...
Ja ! Snel 10 achter elkaar geven en dan kan ze weer ...quote:
Daarbij helpt niet dat Jens en Mylene hun stemrecht kwijt zijn geraakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij bedoel je? Mariska......
Het zou mooi zijn als de anderen een front gaan vormen.Maar ik heb daar een hard hoofd in.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:49 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Daarbij helpt niet dat Jens en Mylene hun stemrecht kwijt zijn geraakt.
Frontje vormen, daar zijn de anderen te onnozel voor.
Zo langdradig is het gewordenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat van Jens en Mylene was ik alweer kwijt.
Gaan ze eindelijk tot actie overquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens duikt op Mylene en meteen streamwissel.
Stream 4 ook op 1 gezet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens duikt op Mylene en meteen streamwissel.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stream 4 ook op 1 gezet.
Kan de febo gewoon blijven meekijken.
Dus Jessie is nu geplet?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:50 schreef schizolientje het volgende:
En Merel klom ineens op Jessie, SL
Met de kanttekening dat hij zijn wekker had gezet om er om 6 uur uit te gaan, Hiske en Mariska vinden het slappe hap want dat doet ie elke keer maar blijft liggen. Hiske gaat om 8u iedereen wakker maken, ze weet nog niet hoe ze dat gaat doen. Alles wat Hiske zegt gaat op een kleutertoontje, en het liefst herhaalt ze het laatste woord wat ze zegt een keer of 10.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Mariska is ook een keer vroeg op. Eerste wat ze zegt is: "En Gerrit ligt natuurlijk gewoon op bed"
Dat mens is zo ontzettend zuur.
Als dat zo is is zijn gedrag anders dan dat lulverhaal dat hij gisteren tegen Mylene hield. Over dat hij vroeg op staat en dat hij dat normaal nooit zo doen maar hij wil echt wat bereiken of zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat hij zijn wekker had gezet om er om 6 uur uit te gaan, Hiske en Mariska vinden het slappe hap want dat doet ie elke keer maar blijft liggen. Hiske gaat om 8u iedereen wakker maken, ze weet nog niet hoe ze dat gaat doen. Alles wat Hiske zegt gaat op een kleutertoontje, en het liefst herhaalt ze het laatste woord wat ze zegt een keer of 10.
En dat allemaal voor die neppe rappers en de oudjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:26 schreef 5thencounter het volgende:
Vroegop zegt dus ook geen zak. Hisss sjok&hijgt&puft in de rondte maar Naar&Ger&Fruts zijn allang weer off-stream
staaltje, alles staat klaar snel terug het nest in
Job well done
[ afbeelding ]
His wilde gezamelijk ontbijtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere wat zijn ze vanmorgen druk, krijgen ze daar vandaag 'n plaatselijke windhoos?
Goedemorgen Cos
Nou de streams gaan hier uit vanmiddag, hoef dat gedoe niet te zien of horen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
His wilde gezamelijk ontbijten
Ze moeten veel doen, de oudjes komen en ja die neppe show van Koning angsthaas en zijn gekleurde tampon
Die show van die twee is pas tegen 21.30 uur dacht ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou de streams gaan hier uit vanmiddag, hoef dat gedoe niet te zien of horen..
Mylene ligt meer op bed dan dat ze er uit is. Volgens mij is zij depressief.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:02 schreef Dotteke het volgende:
Jens en Myl liggen nog op bed. Groot gelijk, was er ook niet uitgegaan zo vroeg omdat Hiske dat wil
lijkt dat ze daar niet happy is en tijd uit zingtquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mylene ligt meer op bed dan dat ze er uit is. Volgens mij is zij depressief.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mariska zei een tijd geleden al dat ze op 8 oktober moeten stemmenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Frann vraagt verbaasd aan merel of het kan dat ze zonder waarschuwing moeten gaan stemmen
Ze heeft van een paar Utopianen gehoord dat ze volgende week moeten gaan stemmen.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Maar behalve als er 'n feestje is met drank, dan staat ze te stuiteren als 'n skippybal
Vanzelfsprekend weer met te korte rok? Die oudjes krijgen de schrik van hun leven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. NaarGeest heeft haar Strenge OudenVanDagen outfit aan.. Directricepakje
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat ze niet gaat bukken danquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend weer met te korte rok? Die oudjes krijgen de schrik van hun leven.
Te korte rok hoeft niks mis mee te zijn, hangt af van wie hem draagt en wanneer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend weer met te korte rok? Die oudjes krijgen de schrik van hun leven.
Dat swsquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Te korte rok hoeft niks mis mee te zijn, hangt af van wie hem draagt en wanneer.
Ik twijfel nu.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze niet gaat bukken dan
Als ze dat doet kan je weer checken of ze d'r amandelen nog heeftquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:32 schreef danaqui het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze niet gaat bukken dan
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ze dat doet kan je weer checken of ze d'r amandelen nog heeft
Gelijk heeft ze waarom zou ze ook het is alleen maar gezeik, negativiteit, baasje spelen daar. Mooier als in je dromen kan je het niet krijgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Te korte rok hoeft niks mis mee te zijn, hangt af van wie hem draagt en wanneer.
Ja, ze houden allemaal rekening met die maffe Franny, maar volgens mij is Myl meer depressief dan Frannyquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren ook gezegd, ze s daar dood ongelukkig, met hele nare mensen om zich heenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lijkt dat ze daar niet happy is en tijd uit zingt
O echt, niet gelezen niet mee gekregen thnxquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Mariska zei een tijd geleden al dat ze op 8 oktober moeten stemmen
Echt hoor, zoals een Andrea en een Sjelquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sommige zijn al bijna klaar met ontbijten terwijl nog niet iedereen er is
Ga er dan uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren ook gezegd, ze s daar dood ongelukkig, met hele nare mensen om zich heen
Die de ene dag iemand een mes in de rug steken om vervolgens even later te zeggen als er wat is moet je komen hoor, dan kan ik je helpen ( woorden van die strekking)
Ja, zo zie ik het ook. Ik denk dat ze allebei iets hebben maar de ene maakt er misbruik van dmv seks en de ander doet dat niet en komt alleen af en toe los als er een feestje is en doet dan overdreven mee om daarna weer te vervallen in depressiviteit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze houden allemaal rekening met die maffe Franny, maar volgens mij is Myl meer depressief dan Franny
Franny komt er mee weg, Myl wordt er op afgerekend
Andrea op d'r gemak haar fohnen, had ze ook na het ontbijt kunnen doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt hoor, zoals een Andrea en een Sjel
Indd gewoon weg gaan of je laat iemand de politie bellen met de woorden ik mag niet weg hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga er dan uit.
ook al kost je het geld.
Maar zou Talpa nu echt nu nog op de centen zitten?
Maar je geest en lichaam is meer waard toch?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Andrea op d'r gemak haar fohnen, had ze ook na het ontbijt kunnen doen.
[ afbeelding ]
\\\het antwoord zal zijn, hadden ze er maar om 8.30 uur moeten zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sommige zijn al bijna klaar met ontbijten terwijl nog niet iedereen er is
Ja mijn idee, ik tikte gisteren nog van........... John de mol zou mensen i n een RLS niet laten als ze psychische problemen zouden krijgen, zo ver zou hij het nooit laten komen..... nou wel dusquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga er dan uit.
ook al kost je het geld.
Je ziet het bij Myl ook aan der ogen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zo zie ik het ook. Ik denk dat ze allebei iets hebben maar de ene maakt er misbruik van dmv seks en de ander doet dat niet en komt alleen af en toe los als er een feestje is en doet dan overdreven mee om daarna weer te vervallen in depressiviteit.
Kenmerk van een depressie is dat je overwegend somber bent langer dan 2 weken. Dat wil niet zeggen dat je niet soms (bijvoorbeeld met drank op) ook wel blij bent. Maar je bent overwegend somber. Lijkt me dat Mylene daar wel aan voldoet. Beetje onverantwoord om haar daar te laten zitten, maar goed ze kan natuurlijk ook zelf opstappen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze houden allemaal rekening met die maffe Franny, maar volgens mij is Myl meer depressief dan Franny
Franny komt er mee weg, Myl wordt er op afgerekend
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kenmerk van een depressie is dat je overwegend somber bent langer dan 2 weken. Dat wil niet zeggen dat je niet soms (bijvoorbeeld met drank op) ook wel blij bent. Maar je bent overwegend somber. Lijkt me dat Mylene daar wel aan voldoet. Beetje onverantwoord om haar daar te laten zitten, maar goed ze kan natuurlijk ook zelf opstappen.
Franny heb ik eigenlijk nog nooit somber gezien. Mylene voldoet imho meer aan het hebben van een depressie dan Franny.
Ja snap ook niet dat ze mensen zo tegen hun zin in in een programme willenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kenmerk van een depressie is dat je overwegend somber bent langer dan 2 weken. Dat wil niet zeggen dat je niet soms (bijvoorbeeld met drank op) ook wel blij bent. Maar je bent overwegend somber. Lijkt me dat Mylene daar wel aan voldoet. Beetje onverantwoord om haar daar te laten zitten, maar goed ze kan natuurlijk ook zelf opstappen.
Franny heb ik eigenlijk nog nooit somber gezien. Mylene voldoet imho meer aan het hebben van een depressie dan Franny.
is toch geen feit dat ze dat heeftquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee, ik tikte gisteren nog van........... John de mol zou mensen i n een RLS niet laten als ze psychische problemen zouden krijgen, zo ver zou hij het nooit laten komen..... nou wel dus
depressief of niet het lijkt mij wanneer je enerzins fatsoen hebt een hel omdaar te moeten zitten, en nee Talpa kent geen ethiek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Talpa zal echt niet zeggen dat men nu eruit kan zonder borg kwijt te rakenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga er dan uit.
ook al kost je het geld.
Ja daar zat ik gisteren ook aan te denken. Ze is nog jong en waarschijnlijk ook arm. Ze zal de borg wel van haar ouders geleend hebben gok ik. Ik denk dat het de borg is die Mylene, en ook Jens trouwens, is wat haar daar houdt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ja snap ook niet dat ze mensen zo tegen hun zin in in een programme willen
Ze kunnen er makkelijk een draai aan geven nu, laten ze iemand weg stemmen en dan Myl
Ik weet niet of ze veel borg heeft betaald, kan me voorstellen dat dat een probleem zou kunnen zijn
Maar toch, gezondheid komt boven alles
Vraag me altijd af of de B&B-gasten daar werkelijk iets van krijgen.. zie Merel toch vaak broodjes in de oven doen met american filet..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:52 schreef humpty het volgende:
Zijn allemaal boodschappen voor de b en b ...willen jullie daar afblijven
zegt Merel....als ze nu zelf eens het goede voorbeeld gaf![]()
Ja, of een lening die je terug moet betalen,quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:54 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja daar zat ik gisteren ook aan te denken. Ze is nog jong en waarschijnlijk ook arm. Ze zal de borg wel van haar ouders geleend hebben gok ik. Ik denk dat het de borg is die Mylene, en ook Jens trouwens, is wat ze daar houdt.
Maar dan nog. Als ik me zo zou voelen zou die borg me geen zak kunnen schelen. Alleen wel lullig als een ander die borg voor je betaald heeft.
Eens kijken waar ze zichzelf zetquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Merel bespreekt wie wat waar en voor hoe laat moet doen
bij Talpa gaat het maar om 1 ding scoren mensen zijn maar een wegwerp artikel behalve dan de zus van....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Talpa zal echt niet zeggen dat men nu eruit kan zonder borg kwijt te raken
en er zijn misschien nog wel meer dingen waarmee ze mensen kunnen vasthouden.
Mylene is een van de weinigen die daar met opgeheven hoofd weg kan. De dingen die zij heeft gedaan in Utopia worden haar niet de rest van haar leven nagedragen. Het enige wat ik mij opkomt is eigenlijk het stelen van een handvol douchemunten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:53 schreef goldback het volgende:
[..]
depressief of niet het lijkt mij wanneer je enerzins fatsoen hebt een hel omdaar te moeten zitten, en nee Talpa kent geen ethiek.
Die zit zelf overal altijd bij te eten ....gasten kregen niet eens een ei omdat er nog maar 4quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:55 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of de B&B-gasten daar werkelijk iets van krijgen.. zie Merel toch vaak broodjes in de oven doen met american filet..
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die valse pisnicht met die oudrose MerelFlodder-jas is ook geen smoelwerk
[ afbeelding ]
Ze is de presentatrice van vanavond, ze moet mooie kleertjes aan, zorgen dat haar neukertje er een beetje netjes uit zietquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eens kijken waar ze zichzelf zet
Nee hoor daar kwets je mij niet mee, ik moet die Jordy niet vind het 'n nara vervelendequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]en dat uit jou mond. Ik wilde toen hij zo boos was op Mylene neerzetten, echt een' vuile relnicht'
Maar dacht doe maar niet, misschien kwetsend voor Fritsie,
Ja, hij is het soort mens waar ik ook de rillingen van krijg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor daar kwets je mij niet mee, ik moet die Jordy niet vind het 'n nara vervelende
aandacht zoekende pisnicht
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is de presentatrice van vanavond, ze moet mooie kleertjes aan, zorgen dat haar neukertje er een beetje netjes uit ziet
Wat nooit gaat lukken met die gore kop van hem wat hij ook aan trekt het blijft een grote niks
Het is er ook niet beter op geworden na die botoxquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:01 schreef humpty het volgende:
Zelden zo`n misselijke arrogante rotkop gezien als die van Merel.
Ik ga maar even wat doen hier
Mee eens, lekker naar huis en de modellen carrière oppakken..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Mylene is een van de weinigen die daar met opgeheven hoofd weg kan. De dingen die zij heeft gedaan in Utopia worden haar niet de rest van haar leven nagedragen. Het enige wat ik mij opkomt is eigenlijk het stelen van een handvol douchemunten.
verder heeft ze niet de bv bestolen, mensen gekleineerd, niet gewerkt (vooral in het begin heel veel werk voor Merel) enz.
Ze moet lekker naar huis en daar haar leven weer oppakken, ze heeft zat in haar mars.
Diepe buigingquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hopelijk laat ze in godsnaam geen tattoo zettenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:02 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Mee eens, lekker naar huis en de modellen carrière oppakken..
ze heeft een tattoo laten zetten van de weekquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:06 schreef goldback het volgende:
[..]
Hopelijk laat ze in godsnaam geen tattoo zetten
Ja Fritsie daar ben je heel duidelijk in dat zei je vorige week al tegen mij toen ik bij je was , van die HOMO word jequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor daar kwets je mij niet mee, ik moet die Jordy niet vind het 'n nara vervelende
aandacht zoekende pisnicht
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:08 schreef PTLe het volgende:
GM Cos![]()
![]()
![]()
![]()
neem lekker een bakkie , het weer is vies dus de streams maar aan
Is ze van plan te gaan dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:02 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Mee eens, lekker naar huis en de modellen carrière oppakken..
Ik heb niet begrepen dat ze van plan is om uit zich zelf te gaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is ze van plan te gaan dan?
Boeit mij dat in bed liggen nou, in Uto 1 konden de dames er ook wat van...
Bovendien..wat moet je daar anders??
Mensen zijn waardeloos, de omgeving is waardeloos, het weer is waardeloos...
Ze zou graag naar huis gaan denk ikquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Gm PTLe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja Fritsie daar ben je heel duidelijk in dat zei je vorige week al tegen mij toen ik bij je was , van die HOMO word jeGM
![]()
ik kon Jens alleen maar groot gelijk geven dat hij hier niet aan mee wilde doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:15 schreef PTLe het volgende:
IK zag gister de uitzending op de TV omtrent die kist en Fam , echt wat een gedoe en wat een ontevreden smoelwerken en een bijna jankende Gerrit , echt wat een misselijk zootje , en wat jammer dat het die pis nicht is geworden , en Dan die Jens die niet mee wilde doen , een geweldige samenleving
Dat is nog te prijzen hoor, want ik zou niet voor een aantal vreemde bejaarden mijn bed uit komen, of een theaterding van mijn klote medebewoners mee helpen op te zetten...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet begrepen dat ze van plan is om uit zich zelf te gaan
ALs er echt gewerkt moet worden is ze er trouwens altijd bij, zoals nu bv moeten dingen gedaan worden voor het evenement van vanavond en ze is er gewoon
Ja echt hé , maar al die hebberige mensen Merel en Jessy echtquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kon Jens alleen maar groot gelijk geven dat hij hier niet aan mee wilde doen
poppenkast om een paar kisten.
De laatste keer dat Jens meedeed aan een actie van de febo, die gong, was hij gelijk zijn stemmen kwijt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja echt hé , maar al die hebberige mensen Merel en Jessy echt
Als ze een doos stront aanbieden, weten Jessie en Merel het nog zo te draaien, dat Jessie daar eigenlijk recht op zou hebben... Boeit niet wat, maar zij willen alles hebben...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:18 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja echt hé , maar al die hebberige mensen Merel en Jessy echt
en die pannen met soep hebben gewoon buiten de koeling gestaan en gisteren in de dampen van het spuiten van die tafel, zo te zien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:22 schreef Schakeltopia het volgende:
tafel goud spuiten, en er toch een kleed op leggen. lekker gewerkt
zeker weten, dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
en die pannen met soep hebben gewoon buiten de koeling gestaan en gisteren in de dampen van het spuiten van die tafel, zo te zien.
Volgens mij niet ivm borg.. maar heb wel met haar te doen.. ze krijgt wel de volle laag.. net zoals Shelly, maar die houdt zich goed staande.. en Mylène niet..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het zijn gewoon achterbakse lui daaro, Shel heeft zich inderdaad goed staande gehouden, die doet haar eigen ding en trekt zich nergens iets van aanquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Volgens mij niet ivm borg.. maar heb wel met haar te doen.. ze krijgt wel de volle laag.. net zoals Shelly, maar die houdt zich goed staande.. en Mylène niet..
Ik heb ook zo het gevoel dat Myl het hele zooitje daar niet moet ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Volgens mij niet ivm borg.. maar heb wel met haar te doen.. ze krijgt wel de volle laag.. net zoals Shelly, maar die houdt zich goed staande.. en Mylène niet..
en dan boeken wij lekker gerrit voor onze feesten en partijenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:37 schreef DKUp het volgende:
Djezzie doet er geen pleuris voor en Gerrie wel en straks gaat Djezzie Snotkoker Dikke Tosti met de eer strijken samen met zijn te dikke vriendin.
nieuwste gimmick is weer : Is mylene zwanger....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:31 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
soep is ze gisteren al aan begonnen. Die soep heeft niet gekoeld gestaan en gisteren heeft ze naast de keuken die tafel goud staan spuiten....dus wie weet wat voor extra smaakjes er aan de soep gegeven zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:42 schreef DKUp het volgende:
Naartje maakt soep en flikkert er nu al vermicelli in en naast de pan.
loopt die nou met een permantente theedoek?quote:
Gadverdammequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
soep is ze gisteren al aan begonnen. Die soep heeft niet gekoeld gestaan en gisteren heeft ze naast de keuken die tafel goud staan spuiten....dus wie weet wat voor extra smaakjes er aan de soep gegeven zijn
tuurlijk niet, blijft toch droog?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:47 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Leuk allemaal. Zijkanten/achterkant van het podium het podium al dicht gemaakt?
Die voor de markt gebakken wasquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker plakkie cake derbij
[ afbeelding ]
misschien een vosquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:50 schreef Chanel5 het volgende:
Ze vragen zich af hoe de eieren kapot zijn gegaan, wie dat gedaan heeft.
Ik zag van de week idd een hele berg eieren van de eenden, die zijn dus stuk?
Is die cake over van de markt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:47 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker plakkie cake derbij
[ afbeelding ]
Ja allemaal stuk en leeg, dus niet kapot getrapt door een van de inwoners, dan hebben ze de inhoud ook zien liggen, het waren alleen de schillen die er lagenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:50 schreef Chanel5 het volgende:
willen ze mylene in de maag splitsenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:50 schreef Chanel5 het volgende:
Kan de cake nog lekker verder uitdrogenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:53 schreef Schakeltopia het volgende:
noumoe ze zijn gewoon te vroeg klaar met de voorbereiding voor de ouderen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan de cake nog lekker verder uitdrogen
Hij zei dat het ook een roofdier zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat Jens tegen Mylene zei, dat ze kapot getrapt zijn..door wie, weet ik niet
mens is niet goed bij haar hoofdquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
willen ze mylene in de maag splitsen
vooral Lex wil dat. Mylene was namelijk van de week reeel genoeg om te zeggen dat een nest nu geen goed idee was
en Lex. oa. wilden perse nu de eend laten broeden en jonge eendjes
Het nest is nu kapot, zoals gisteren hier ook werd vermeld door bijv een reiger, of kraaien of Katy, maar Lex vind het lijken op gewoon vertrapt door mensen, dus in haar ogen mylene
dat de eieren leeg zijn gegeten, doet er dan niet toe.....
ja precies, daarom dacht ik een vosquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij zei dat het ook een roofdier zou kunnen zijn.En de moedereend is bang, las ik vanmorgen hier, dus die kans is groot.
is gewoon natuurquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij zei dat het ook een roofdier zou kunnen zijn.En de moedereend is bang, las ik vanmorgen hier, dus die kans is groot.
Ow wat vreselijk zielig voor die moedereend..die moeten ze ook naar Roos laten gaan, want verandering van omgeving kan helpenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
en als het niet de natuur was geweest, had mylene in willen grijpen en de eieren willen schudden oidquote:
Ja dat wel, maar om Mylene daarvan te beschuldigen? Ik vind het niet kunnen..Weet Mylene ervan?quote:
Dat noemen ze daar "rijpen"quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan de cake nog lekker verder uitdrogen
Lex spoort niet met dat ze nu jonge eendjes wil.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:52 schreef Verida het volgende:
[..]
willen ze mylene in de maag splitsen
vooral Lex wil dat. Mylene was namelijk van de week reeel genoeg om te zeggen dat een nest nu geen goed idee was
en Lex. oa. wilden perse nu de eend laten broeden en jonge eendjes
Het nest is nu kapot, zoals gisteren hier ook werd vermeld door bijv een reiger, of kraaien of Katy, maar Lex vind het lijken op gewoon vertrapt door mensen, dus in haar ogen mylene
dat de eieren leeg zijn gegeten, doet er dan niet toe.....
precies wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
en als het niet de natuur was geweest, had mylene in willen grijpen en de eieren willen schudden oid
maar dat mocht niet van de dames...
de idioterie, jongen eenden in oktober/november, geheid ellende natuurlijk
ze weet wel dat de eieren kapot zijn, dat heeft Jens haar gisteren verteldquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar om Mylene daarvan te beschuldigen? Ik vind het niet kunnen..Weet Mylene ervan?
dat is het inderdaad, ze willen zo graag vingertjes wijzen, zum kotsen. en nee vast niet, ze doen alles achter je rug om hequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar om Mylene daarvan te beschuldigen? Ik vind het niet kunnen..Weet Mylene ervan?
De natuur staat al langere tijd op zijn kop...Overal zijn nog nestjes..Ook worden er ipv ca 2 wel 3 nesten geworpen door zoogdierenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
en als het niet de natuur was geweest, had mylene in willen grijpen en de eieren willen schudden oid
maar dat mocht niet van de dames...
de idioterie, jongen eenden in oktober/november, geheid ellende natuurlijk
dat mens wil zelfs zelf nog wel een kind als ze een relatie krijgtquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lex spoort niet met dat ze nu jonge eendjes wil.
In deze tijd en met dit weer zou er toch niets van terecht zijn gekomen.
Maar peuter dat maar eens aan Lex haar "verstand"
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat mens wil zelfs zelf nog wel een kind als ze een relatie krijgt
Psychisch gestoord lijkt het, maar ze is echt het voorbeeld van een vrouw in de overgang, die er niet aan wil, dat haar vruchtbaarheid voorbij is... Als ze de pil doorslikt kan het nog even tegen gehouden worden, maar de natuur he?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wauw, tja moet ze natuurlijk zelf weten, maar lijkt mij toch wel wat laatquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft ze gezegd, als haar vriend een kind wil, staat ze daar voor open
Dan kan ze op de kermis...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft ze gezegd, als haar vriend een kind wil, staat ze daar voor open
tis gewoon een hoarder, een bloedmooie verzameling, of het nu kinderen of dieren zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Psychisch gestoord lijkt het, maar ze is echt het voorbeeld van een vrouw in de overgang, die er niet aan wil, dat haar vruchtbaarheid voorbij is... Als ze de pil doorslikt kan het nog even tegen gehouden worden, maar de natuur he?
en alles wat haar mooi/jonger maaktquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis gewoon een hoarder, een bloedmooie verzameling, of het nu kinderen of dieren zijn
mooi gesprokenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis gewoon een hoarder, een bloedmooie verzameling, of het nu kinderen of dieren zijn
Ik kreeg gisteren ook het gevoel dat Lex aanstuurde dat een persoon dat had gedaan..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
meen je?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 09:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lex, die zo hooggevoelig is, zo een lieve vrouw, zorgzaam en eerlijk....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:06 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren ook het gevoel dat Lex aanstuurde dat een persoon dat had gedaan..
Straks krijgt ze een mongooltje nog meer drama, bizarre vrouwquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Psychisch gestoord lijkt het, maar ze is echt het voorbeeld van een vrouw in de overgang, die er niet aan wil, dat haar vruchtbaarheid voorbij is... Als ze de pil doorslikt kan het nog even tegen gehouden worden, maar de natuur he?
mensen die dat roepen over zichzelf zijn meestal het tegendeel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Lex, die zo hooggevoelig is, zo een lieve vrouw, zorgzaam en eerlijk....
Klopt , dat gevoel had ik ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:06 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren ook het gevoel dat Lex aanstuurde dat een persoon dat had gedaan..
De pil houdt niets tegen, je krijgt een pilbloeding(nep ongesteldheid) kan ze zich mooi mee in de maling nemen dat ze nog vruchtbaar is maar de natuur gaat gewoon zijn gang of je nu de pil slikt of niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
maar die een enorme hekel heeft aan Mylene, noemt haar "dat meisje"quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Lex, die zo hooggevoelig is, zo een lieve vrouw, zorgzaam en eerlijk....
dan valt ze zelf niet opquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:13 schreef puzziepie het volgende:
Maris wil mensen echt aan de drank hebben
Ik kijk ook wel eens met een jaloerse blik naar meisjes met mooie jurkjes en lekkere koppie's..Maar Lex is echt ziekelijk jaloersquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
maar die een enorme hekel heeft aan Mylene, noemt haar "dat meisje"
ze is zo jaloers als de neten op Mylene, Mylene is alles wat zij nog zou willen zijn.
Schijnheilige Lex: ik heb niets tegen je, geen hekel aan je, nog nooit een kwaad woord over je gezegd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:18 schreef Schakeltopia het volgende:
lexy even babbelen met myleentje tijdens de schoonmaak. ze vind het kut dat ze zo met elkaar omgaan
Huichelaarster..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:18 schreef DaSteeg het volgende:
Lex en Mylene in gesprek
[ afbeelding ]
Lex wil haar excuus aanbieden, ze mag Mylene echt heel graag
Vanmiddag maakt ze haar weer zwart met Marisquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:18 schreef DaSteeg het volgende:
Lex en Mylene in gesprek
[ afbeelding ]
Nee, dat is uiting geven aan haar hooggevoeligheidquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmiddag maakt ze haar weer zwart met Maris
Je wordt toch totaal gek van dit soort mensenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Huichelaarster..
Dat doet Lex altijd, eerst iemand uitmaken voor rotte vis en dan goedmaken en desnoods janken erbij...
En dit is wat Mylene bedoelt...en als je al niet lekker in je vel zit en eigenlijk weet dat dit niet oprecht is kan je zelfs hier verdrietig van worden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Huichelaarster..
Dat doet Lex altijd, eerst iemand uitmaken voor rotte vis en dan goedmaken en desnoods janken erbij...
Sws deze mensen...afschuwelijk om er mee om te moeten gaan...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dit is wat Mylene bedoelt...en als je al niet lekker in je vel zit en eigenlijk weet dat dit niet oprecht is kan je zelfs hier verdrietig van worden.
En dat kan ik me zo goed voorstellen, Je weet dat ze over je lullen en dan zo iets, omdat er toevallig een camera op staat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dit is wat Mylene bedoelt...en als je al niet lekker in je vel zit en eigenlijk weet dat dit niet oprecht is kan je zelfs hier verdrietig van worden.
Het contrast ook tussen die twee vrouwen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:18 schreef DaSteeg het volgende:
Lex en Mylene in gesprek
[ afbeelding ]
Oh, en dat gaat zo hard.....dat weet een klein kind nog wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:31 schreef Schakeltopia het volgende:
alle broodjes al gesneden. lekker nog 2 uur uitdrogen
[ afbeelding ]
soms denk je echt, wat zijn die lui aan het doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, en dat gaat zo hard.....dat weet een klein kind nog wel.![]()
Dat is denk ik de manier van his om nog de dagen door te komen. Alles wat je moet doen, doe je zo traag mogelijk, dan lijkt het in ieder geval of je nog wat doet, maar in principe doe je geen rochel meer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:33 schreef magnaal het volgende:
Zo schattig: Mariska snijdt vier plakjes brood, tegen 1 van Hiske.... Daar is toch ook iets mis mee hoor, zo traag
Twee volwassen vrouwen die zich zelf intelligent vinden.....en er prat opgaan dat ze dat ze zoveel meer wijsheid hebben dan het grut. Om te huilen.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soms denk je echt, wat zijn die lui aan het doen
Slim!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is denk ik de manier van his om nog de dagen door te komen. Alles wat je moet doen, doe je zo traag mogelijk, dan lijkt het in ieder geval of je nog wat doet, maar in principe doe je geen rochel meer.
Maar je kunt wel lekker alles in de gaten houden, gesprekken afluisteren, even een roddel of die of degene eruit gooien.
Volgens mij is dat ook altijd de paniek bij Cris en His geweest en hun eettoenstand. Cris was veel rustiger en er onstond daar best wel vaak fitties over.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is denk ik de manier van his om nog de dagen door te komen. Alles wat je moet doen, doe je zo traag mogelijk, dan lijkt het in ieder geval of je nog wat doet, maar in principe doe je geen rochel meer.
Maar je kunt wel lekker alles in de gaten houden, gesprekken afluisteren, even een roddel of die of degene eruit gooien.
helemaal klaar voor een job bij een ngoquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ja dacht ik ook net . of naar huisquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet dat niet gevierd worden???
Of is dat alleen voor bepaalde personen.....
Mijn schoondochter lust geen koffie en thee en leeft op die energiedrankjes.....quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
ze zitten alweer aan de redbull. Vind dat niet normaal hoor
Shell wult het liefst dat het groots wordt gevierd ... zondag heeft ze een uur muziek aangevraagd, vandaag is het te druk ivm cd release van Jessie en Gerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet dat niet gevierd worden???
Of is dat alleen voor bepaalde personen.....
is denk ik niet "een soort van" Je kunt wel degelijk ook aan dergelijke drankjes verslaafd raken. sneu hoor, voor je schoondochterquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn schoondochter lust geen koffie en thee en leeft op die energiedrankjes.....
Ze weet dat het slecht is maar het is een soort van verslaving geworden.
en personen zoals die Alexandra worden ook nog eens boos wanneer je hun oprechtheid in twijfel durft te trekken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze maar turvenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
quote:
Dan beter een keer goed boos worden ipv janken en in bed liggenquote:
Mariska begint daar de dag mee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
Bij Sea Shepherd ofzo, in het kraaiennestquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
helemaal klaar voor een job bij een ngo
Daar is ze denk ik bang voor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan beter een keer goed boos worden ipv janken en in bed liggen
Verantwoordelijkheid nemen en actie ondernemen, niet alles accepteren en er vooral ook naar handelen
Er zit veel caffeïne in en dat is verslavend.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mijn schoondochter lust geen koffie en thee en leeft op die energiedrankjes.....
Ze weet dat het slecht is maar het is een soort van verslaving geworden.
Dat doe je als je sterk in je schoenen staat. En soms probeert ze het ook wel, door nors te doen of zo maar het komt bij haar er altijd een beetje vreemd uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan beter een keer goed boos worden ipv janken en in bed liggen
Verantwoordelijkheid nemen en actie ondernemen, niet alles accepteren en er vooral ook naar handelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |