abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7824894
Bah, ik haat dat, zit je in de bus, merk je dat er zo'n fatsige homo de hele tijd haar je zit te kijken. Haat ik zo hè. Liefst zou ik 'm dan op z'n bek meppen.
-=[ Yeah Baby, Spank Me ]=-
pi_7824987
Goh wat tolerant Sinds wanneer is kijken zo bedreigend voor je , het zou wat anders zijn als die je echt lastigviel .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7825022
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:45 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Bah, ik haat dat, zit je in de bus, merk je dat er zo'n fatsige homo de hele tijd haar je zit te kijken. Haat ik zo hè. Liefst zou ik 'm dan op z'n bek meppen.
gewoon doen....

en dan zeggen Flikker op of ik draai je een Poot uit... vuile ruggetuffer...

( ps dit is niet voor alle homo''s alleen die gene in de bus.... )

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:51:11 #4
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7825028
Ben je bang dat je het leuk vind als ie kijkt? Ik kan me best voorstellen dat je je ongemakkelijk voelt, maar dan kijk je gewoon de andere kant op. Doe je ook als een meid je te lang aan kijkt toch?
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7825029
om dat te zien moest je ook naar hem gekeken hebben

nee maar dat is idd irritant, maar ach denk gewoon bij jezelf DAMN dan zie ik er toch wel goed uit

Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_7825072
Kijken doet geen pijn. Als ie je keihard in je kont zou knijpen zou ik meer pissig zijn.

Ikzelf zou als het me stoorde gewoon een hele foute blik terug werpen, zo'n bruce willis blik in pulp fiction dat je er gewoon niet van gediend bent om aangestaard te worden.

pi_7825075
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:51 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ben je bang dat je het leuk vind als ie kijkt? Ik kan me best voorstellen dat je je ongemakkelijk voelt, maar dan kijk je gewoon de andere kant op. Doe je ook als een meid je te lang aan kijkt toch?
ghe ghe, dat is wel prettig te noemen
-=[ Yeah Baby, Spank Me ]=-
pi_7825132
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:45 schreef Artfull-Devlin het volgende:
gewoon meppen
046
Dank aan Yeahinho
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:56:28 #9
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_7825146
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 18:49 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Goh wat tolerant Sinds wanneer is kijken zo bedreigend voor je , het zou wat anders zijn als die je echt lastigviel .
Yes, you tell him.

Sja, gebeurt mij ook wel es. Weet je als man ook eens hoe het is; vrouwen (zoals wellicht miss addicted_to_jellybeans) hebben daar veel meer last van. Aan de andere kant, misschien dacht die vent slechts, goh wat een leuke jas, ga 'k ook kopen.

Lijkt me trouwens meer iets voor de klaagbaak, of is dit een psychologische sessie om de topicstrater van zijn irritatie af te helpen?

iedereen is uniek behalve ik
pi_7825230
Ik heb gehoord dat die enge homo's tegenwoordig niet meer zulke mietjes zijn,
dus pas maar op.

Topic gaat dicht.
Wegens intolerant geblaat denk ik zo.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: