Variatie daarop had ik van de week.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:32 schreef maily het volgende:
Zuurkoolstamppot met gerapste kaas en dan onder de grill
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Variatie daarop had ik van de week.
Laag puree, laag zuurkool, hamblokjes (dit keer blokjes gerookte kip), kaassaus, plakjes banaan. En zo opbouwen, extra geraspte kaas erover en in de oven.
Had Syriers te eten die dit nog nooit hadden gehad, er ging eerst een voorzichtig hapje naar binnen, toen wat groter en er werd 2x opgeschept
Ook ja. Eerst de vriezer leegeten, dan mag ik weer zelf kokenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:39 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Rozijnen en stukjes appels past ook goed
Voor deze week is het gewone hutspot, want Leids ontzet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is weer tijd voor stamppot! Ik maak het niet vaak maar wil daar verandering in brengen. Wat is jullie favoriete recept?
Ik maak wel eens rauwe witlof, kaas, gekookt ei en piccalilly. Of rauwe andijviestamp met spekjes en augurk.
Nee hoor daar lag het niet aan. Ik kook mijn hele leven al boerenkool.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:43 schreef Karzai het volgende:
Hmm zonde, ik had in elk geval de aardappels wat kleiner gesneden, je hebt nu alles samen gekookt en de groente hebben maar 2 minuutjes nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |