abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 oktober 2019 @ 12:55:31 #1
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189244251

SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
SPOILER: CL 2018/2019
SPOILER: CL 2019/2020

donderdag 3 oktober 2019 @ 12:58:29 #2
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189244312
Fipo
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_189244476
Weet je nog, toen er twijfels waren over de aankopen Blind en Tadic :')
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:10:30 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189244552
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:06 schreef Simmertje het volgende:
Mensen die daar over getwijfeld hebben :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:11:34 #5
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189244575
quote:
Ik twijfelde meer over Promes, en dat loopt (vooralsnog) ook best lekker :D
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:13:04 #6
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_189244617
quote:
over Tadic had ik geen twijfels al doet die het ook nog beter dan ik had verwacht
pi_189244710
Ik hoop echt dat gravenberch een kans krijgt binnenkort op het middenveld. Aanstaand weekend gewoon erin, proberen en dan zien we wel.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:17:27 #8
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189244715
Vind het echt lastig. Promes kan je er niet meer uithalen, die bewijst gewoon heel belangrijk te zijn. Toch zou ik Neres ook heel graag in het elftal willen zien. Alvarez slachtofferen en Donny iets behoudener laten spelen. En dan dus Neres er gewoon weer in. Maar fak, Donny moet natuurlijk wel voor die goal blijven komen...

Wel lachen trouwens. Tadic en Promes konden er niks van volgens het Engelse en Spaanse volk. En nu spelen die jongens bij Ajax en snappen ze er niks meer van en zijn het opeens fantastische spelers 😂😂
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:19:36 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189244758
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:17 schreef GwaiLow het volgende:
Vind het echt lastig. Promes kan je er niet meer uithalen, die bewijst gewoon heel belangrijk te zijn. Toch zou ik Neres ook heel graag in het elftal willen zien. Alvarez slachtofferen en Donny iets behoudener laten spelen. En dan dus Neres er gewoon weer in. Maar fak, Donny moet natuurlijk wel voor die goal blijven komen...

Wel lachen trouwens. Tadic en Promes konden er niks van volgende het Engelse en Spaanse volk. En nu spelen die jongens bij Ajax en snappen ze er niks meer van en zijn het opeens fantastische spelers 😂😂
Nouja, het was bij Tadic niet zo dat ze dachten dat hij er niets van kon. In tegendeel, werd best gewaardeerd bij Southampton. Maar dat hij zσ goed was hadden ze nu ook weer niet kunnen dromen.

Maar goed, Tadic / Ajax is ook gewoon een droommatch natuurlijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_189244827
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Nouja, het was bij Tadic niet zo dat ze dachten dat hij er niets van kon. In tegendeel, werd best gewaardeerd bij Southampton. Maar dat hij zσ goed was hadden ze nu ook weer niet kunnen dromen.

Maar goed, Tadic / Ajax is ook gewoon een droommatch natuurlijk.
Tadic ligt de Ajax filosofie gewoon. Bij het engelse kick en rush werkt een dergelijke speler gewoon minder.
pi_189244869
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:17 schreef kurk_droog het volgende:
Ik hoop echt dat gravenberch een kans krijgt binnenkort op het middenveld. Aanstaand weekend gewoon erin, proberen en dan zien we wel.
Inderdaad, het slechter invullen dan Marin en Alvarez is niet mogelijk.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_189244885
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:17 schreef GwaiLow het volgende:

Wel lachen trouwens. Tadic en Promes konden er niks van volgens het Engelse en Spaanse volk. En nu spelen die jongens bij Ajax en snappen ze er niks meer van en zijn het opeens fantastische spelers 😂😂
Donny in de 16 is juist zo genieten, die kan zo akelig goed voetballen in die kleine ruimtes.

Hoop dat Koeman nu ook echt overtuigd is geraakt dat het middenveld bij Oranje gewoon Frenkie, Wijnaldum, Donny moet worden.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:26:48 #13
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189244888
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:27:38 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189244898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:26 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Donny in de 16 is juist zo genieten, die kan zo akelig goed voetballen in die kleine ruimtes.

Hoop dat Koeman nu ook echt overtuigd is geraakt dat het middenveld bij Oranje gewoon Frenkie, Wijnaldum, Donny moet worden.
Dat is wel van het niveau broekje uit hoor.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:30:33 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189244942
Eredivisie dan ook maar even :+

pi_189244958
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Hopelijk blijven Promes, Depay, Malen ook zo in vorm het seizoen, dan kan het wel een leuk EK gaan worden.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:31:28 #17
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189244960
quote:

[..]

Nee, helemaal mee eens hoor. Ik probeer alleen een manier te vinden om Neres in te passen. Ondanks zn wat mindere potjes blijf ik erbij dat hij er ook in hoort. Enorm veel dreiging, en doet gewoon echt iets met de bal. Zit al snel op het puntje van mijn stoel als hij in de buurt van vijandelijk doel de bal krijgt
pi_189245055
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Cillessen
Dest, De Ligt, Van Dijk, Blind
F. De Jong
Wijnaldum, Van de Beek
Malen, Depay, Promes

Wissels: Zoet, De Vrij, Babel, Klaassen, Akι, Dumfries, Bergwijn, Van Aanholt

Europees Kampioen.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:42:36 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189245113
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Cillessen
F. De Jong
Wijnaldum, Van de Beek
Malen, Depay, Promes

Europees Kampioen.
Gaat een eitje worden zie ik al _O_
pi_189245152
quote:

[..]

Cillessen
F. De Jong
Wijnaldum, Van de Beek
Malen, Depay, Promes

Europees Kampioen.
Zou toch altijd Luuk de Jong op de bank houden als je iets moet forceren. Van Dijk en Luuk de Jong in de spits en pompen.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:45:53 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189245158
FiveThirtyEight geeft Ajax ondanks de mogelijkheid van slechts 9% om derde te worden in de CL toch nog meer kans om de Europa League te winnen dan Feyenoord :)

Dit waren de nutteloze weetjes van vandaag.
pi_189245292
quote:

[..]

Volgens sommige mensen is hij nog steeds een huis-, tuin- en keukenvoetballer (lol)
Oh.
pi_189245347
quote:

[..]

Cillessen
F. De Jong
Wijnaldum, Van de Beek
Malen, Depay, Promes

Europees Kampioen.
Stengs en Ihatarren mogen ook wel mee.
Oh.
pi_189245364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:45 schreef Dven het volgende:
FiveThirtyEight geeft Ajax ondanks de mogelijkheid van slechts 9% om derde te worden in de CL toch nog meer kans om de Europa League te winnen dan Feyenoord :)

Dit waren de nutteloze weetjes van vandaag.
Dat zegt toch ook allemaal geen reet, zo afhankelijk van loting in die KO-fase.
Oh.
pi_189245366
Het is niet dat ik er nou zo’n plezier in schep de rol te spelen van de Grinch who stole christmas, maar de euforie en zelfvoldaanheid die ik hier bespeur begint zorgelijke vormen aan te nemen.

De verdediging wordt aan alle kanten voorbij gelopen en het is alleen te danken aan de totale armoede van de tegenstander en het kunst- en vliegwerk van Onana dat je er geen twee-drie tegen krijgt. Dat geldt zowel voor de partij tegen Lille als gisteravond.

Ik zie een wankel middenveld waar Alvarez steevast uit positie staat of laconiek/te laat ingrijpt en Martinez de problemen mag oplossen. Die puzzel moet echt nog gelegd worden. Men rekent zich hier al rijk, terwijl je door ploegen als Man City en Bayern gewoon de vernieling in zou worden gespeeld. Een Gnabry had er gisteren vier gemaakt, met of zonder Onana in het doel.

Het ergste is dat ik niet 1-2-3 zie wie er dan wel op de plek van Alvarez voor de gewenste zekerheid zou kunnen zorgen. Of Donny de discipline en taakbewustheid heeft om als ‘6’ te fungeren moet ik nog maar eens zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')