alles komt goed morgen, let op mijn woorden, alles komt goedquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:36 schreef Chea49 het volgende:
Dat Mylene niet op tijd uit bed zou zijn morgen vind ik toch echt een aanname. Maar goed, praten over iemand die niet eens op stream is moet kunnen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd wanneer jessie in de stress gaat schieten voor zijn repfeest
Die is straks zijn hele tekst kwijt en die is al behoorlijk slecht.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd wanneer jessie in de stress gaat schieten voor zijn repfeest
Dat zei ze gisteren óók al.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:39 schreef sjampoeh het volgende:
his: voor trouble in paradise
uhm podium vrees muts
Geen idee hoelang je dat kunt bewaren maar volgens mij best wel lang.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:40 schreef PTLe het volgende:
restje Advocaat weg gooien is echt niet nodig waar alcohol in zit ?
Ik zag hetquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
Leen heeft weer de pest in. Die krijgt te horen dat ze morgen om half 9 aan het ontbijt wordt verwacht. Gelijk een bek op onweer!
koffie verkeerd?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:42 schreef Chea49 het volgende:
Vraag me af wat Andrea altijd aan het drinken is. Ziet er erg onfris uit. Slappe bak of thee met melk?
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:42 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen iedereen ½9 ontbijten
Iedereen Ja is goed…
Morgen om ½10 leg de ½ nog in zijn/haar nest dus
Wel ja , niks mis mee , ik zet als laatste de fles op ze kop , en alles kan er dan uitquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee hoelang je dat kunt bewaren maar volgens mij best wel lang.
De nylon polyester prinses!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ja echt,kleur flatteert haar niet,en trui lijkt mij ook best warm.
En dan nog veel te groot .quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:43 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
De nylon polyester prinses!
Deed mijn oma ook altijd nu je het zegt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wel ja , niks mis mee , ik zet als laatste de fles op ze kop , en alles kan er dan uit
En jammer dat ze geen slagroom hebben , dat vinden oudere mensen juist lekker .quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Deed mijn oma ook altijd nu je het zegt.
Hebben ze geen slagroom? Advokaat zonder slagroom is not done.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
En jammer dat ze geen slagroom hebben , dat vinden oudere mensen juist lekker .
Riep u mij?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
oranje met roze![]()
![]()
[ afbeelding ]
andrea zei het is maar een ouderendag
madam mikmak die zelf een ouderendag vergat
Morgen dus weer het zielige slachtoffertje uithangenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
Leen heeft weer de pest in. Die krijgt te horen dat ze morgen om half 9 aan het ontbijt wordt verwacht. Gelijk een bek op onweer!
haha nu je het zo zegtquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef PTLe het volgende:
Die 2 kinnetjes passen wel bij elkaar![]()
[ afbeelding ]
Zouden zo broer en zus kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Allebei een huichelachtige rot kopquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
100% en ze zal vanmiddag ook wel weer in haar nest gaan liggenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Morgen dus weer het zielige slachtoffertje uithangen
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allebei een huichelachtige rot kop
his net: fran heb je al gekeken bij t dansen ?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
gaat wel beter al met sjellie
ben benieuwd of ze het morgen nog weet allemaal
Franny danst ook wel leuk en soepel maar steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:49 schreef Bestweldonker het volgende:
Shelly danst wel veel strakker dan Franny!
Dat is inderdaad helemaal niet verkeerdquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:49 schreef Schakeltopia het volgende:
gaat wel beter al met sjellie
ben benieuwd of ze het morgen nog weet allemaal
Stoker is dat rooie kreng.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
his net: fran heb je al gekeken bij t dansen ?
nee
wat dan
nouuu ik dacht van mwhaaaaww
hiske fik
Die gaat straks dat dansje na proberen te doen denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:52 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Franny weet zich geen houding te geven. Waarom zit ze daar
Gestuurd door Hiske.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:52 schreef georgeclooney-lover het volgende:
Franny weet zich geen houding te geven. Waarom zit ze daar
Ik vind brandon met die krullies een leuk koppie hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allebei een huichelachtige rot kop
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind brandon met die krullies een leuk koppie hebben.
Ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Lolquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gaat straks dat dansje na proberen te doen denk ik
Het is een huichelaarquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Misschien dat ze het niet zo leuk vindt maar ze gunt het Shelley wel denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:53 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie kijkt echt alsof ze zo ineens in janken uitbarst
misschien is het haar serieuze blik ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Misschien dat ze het niet zo leuk vindt maar ze gunt het Shelley wel denk ik.
Was ook wel leuker geweest als ze het samen hadden gedaan vind ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien is het haar serieuze blik ofzo
Seriously jealous as fuckquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
misschien is het haar serieuze blik ofzo
ja dat snap ik ook nog steeds niet. maarja ik snap wel meer dingen niet daarquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was ook wel leuker geweest als ze het samen hadden gedaan vind ik.
Misgunnen, zie je daar telkens weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook nog steeds niet. maarja ik snap wel meer dingen niet daar
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Seriously jealous as fuck
[ afbeelding ]
ja ik weet het ook niet, bang om misschien niet gezien te worden ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misgunnen, zie je daar telkens weer.
Als je anderen iets gunt word je vaker gezien hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik weet het ook niet, bang om misschien niet gezien te worden ofzo
Als ze dit samen hadden gedaan dan was Shelley compleet ondergesneeuwd geweest en had vieze frannie alle aandacht opgeëist.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik weet het ook niet, bang om misschien niet gezien te worden ofzo
tja dat weet jijquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je anderen iets gunt word je vaker gezien hoor.
Ja, dat zouden ze daar ook eens moeten doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je anderen iets gunt word je vaker gezien hoor.
Dat is echt een utopie. Zo werkt het buiten utopia ook niet. Dan zouden we in een paradijs wonen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zouden ze daar ook eens moeten doen.
geef d'r geen ongelijk in dezequote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:03 schreef DKUp het volgende:
Clowntje dansen, de droom van anderen boeien haar helemaal niets want zij WULT.
Ik vrees dat we dat niet meer mee zullen maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zouden ze daar ook eens moeten doen.
Groot gelijk, ze heeft dat daar geleerd van het koningspaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:03 schreef DKUp het volgende:
Clowntje dansen, de droom van anderen boeien haar helemaal niets want zij WULT.
Dus dat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:04 schreef Giggio het volgende:
[..]
geef d'r geen ongelijk in deze
de rest boeit een ander ook niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |