Ja heb AZ shirt die met dat goud van 2 seizoenen terug. Weet niet of je je die herinnertquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Trek(ha ja) of heb je ook een voetbalshirtje aan
Het boeit me ook niet wat jij zegt, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik hier wegga.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet wiens kloon je bent
Boeit ook verder niet
Ik wacht nog even of ze Danny gaat vragen waarom er nog pedofielen mogen posten, dan is het cirkeltje weer rond.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach het kan niet altijd zoet zijn
Wat doe je hier dan nogquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:46 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet wat jij zegt, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik hier wegga.
Bingokaartje volquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wacht nog even of ze Danny gaat vragen waarom er nog pedofielen mogen posten, dan is het cirkeltje weer rond.
Zit jij in het stadion?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog
[..]
Bingokaartje vol
Uhm 😬😅quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heb AZ shirt die met dat goud van 2 seizoenen terug. Weet niet of je je die herinnert
Ik sta op 1.4 km afstand in de filequote:
Succes, dat je je maar gauw weer beter mag voelen Aberquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:46 schreef M.Knetemann het volgende:
[..]
Het boeit me ook niet wat jij zegt, maar volgens mij ga ik me veel beter voelen als ik hier wegga.
Ik ben Aber niet ouwe lul.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Succes, dat je je maar gauw weer beter mag voelen Aber
Ben blij dat Prins Claus dood isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prins Clausplein is leuk joh
M.Knetemannquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Qua labiliteit neig je meer naar cronometer ja, maar vertel maar gewoon wie je dan wel bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |