abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7824560
Hoe liep het af? Het is al een tijd geleden dat ik hem zag, maar ik wil het eigenlijk wel weer weten

De een zegt dat "zeke" dood gaat, en percell blind wordt... en dat er ook een paar naar amerika gaan
Volgens mij gaat het anders, maar ik kan het nou niet echt precies zeggen...

Weet iemand het nog?

Bvd

pi_7824756
Dr gaan dr inderdaad een aantal naar de VS.

Die heli piloot wordt een vliegende file verslaggever. Maar hij krijgt de hele tijd flashbacks dus vliegt hij als was hij back in the jungle. Mooie aflevering was dat trouwens

Quis, quod, ui, quibus auxiliis, cur, quomodo, quando?
  vrijdag 10 januari 2003 @ 18:45:45 #3
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_7824904
Is die serie trouwens ook op DVD?
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 19:10:41 #4
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_7825424
Tour Of Duty is trouwens elke werkdag te zien bij Veronica. s'Avonds van 8 tot 9 uur.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
pi_7825861
Weet ik, alleen gaat het mij om de laatste aflevering
  vrijdag 10 januari 2003 @ 19:48:47 #6
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_7826333
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:10 schreef NewBeatle het volgende:
Tour Of Duty is trouwens elke werkdag te zien bij Veronica. s'Avonds van 8 tot 9 uur.
aaaargh die lui van @!)&@!(* UPC zenden hier in friesland veronica niet uit. dat vond ik niet erg omdat veronica toch waardeloos is, maar ik wil OOK NAAR TOUR OF DUTY KIJKEN

kut UPC

Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_7835807
percell wordt in ieder geval blind.
dat is eigenlijk het enige wat ik me nog kan herinneren
  zaterdag 11 januari 2003 @ 12:36:03 #9
17982 Gunhappy
I might be wrong
pi_7836784
Percell wordt niet blind, dat was iemand anders.. .weet z'n naam niet meer. "Pop" Scarlett, die oude gast, wordt in z'n rug geschoten, maar overleeft het en McKay (die helicopter-piloot) wordt in z'n poot geschoten. Verder gaan er geen major characters dood.
Let's go down the waterfall / Have ourselves a good time / It's nothing at all
pi_7836810
Zeke ging toch naar zijn vrouw? Maar die moest hem niet meer en toen ging hij weer terug. Was dit de laatste aflevering of is dit tussendoor een keer gebeurd?
  zaterdag 11 januari 2003 @ 12:55:06 #11
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_7836992
Het enige wat ik mij kan herinneren is dat Ruiz terug kijkt op z'n tour, vanuit Brooklyn als ik mij niet vergis.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_7837134
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:55 schreef Frozen het volgende:
Het enige wat ik mij kan herinneren is dat Ruiz terug kijkt op z'n tour, vanuit Brooklyn als ik mij niet vergis.
Ruiz, dat was toch die kleine met dat grote geweer ofnie?
pi_7837804
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 12:36 schreef Gunhappy het volgende:
Percell wordt niet blind, dat was iemand anders.. .weet z'n naam niet meer. "Pop" Scarlett, die oude gast, wordt in z'n rug geschoten, maar overleeft het en McKay (die helicopter-piloot) wordt in z'n poot geschoten. Verder gaan er geen major characters dood.
ik weet honderd procent zeker dat Percell blind wordt
pi_7837839
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:10 schreef DeStedebouwer het volgende:

[..]

Ruiz, dat was toch die kleine met dat grote geweer ofnie?

jawohl.

en ik meende me ook te herrineren dat Percell blind werd

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:17:32 #15
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_7837866
Fout, Percell wordt niet blind, een gozer die er later bij komt wordt blind, een dude met zwart haar. Hij lijkt op (of is) de gast die de hoofdrol in "Early Edition" speelt. Edit: Die gast heet Griner in de serie.

Percell gaat naar huis, krijgt een baantje als timmerman, en gaat op een date met een meisje dat hij wel ziet zitten. Zodra zij echter hoort dat hij in Vietnam heeft gezeten, walgt ze van hem, en wil nix met hem te maken hebben...

Het einde is geloof ik dat Marvin Johnson en Percell of Ruiz mekaar opbellen, en zo`n heel stroef gesprek hebben, maar dat ze precies weten wat de ander voelt, nl dat ze niet meer in de huidige (nou ja, toen dus) maatschappij thuishoren, Maar ze proberen zich groot te houden voor elkaar.

Wat Anderson en Goldman betreft weet ik het niet meer precies. Zeke gaat iig niet dood.
Taylor blijft in Vietnam als het goed is.

quote:
Hij kijkt terug vanuit de Bronx

[Dit bericht is gewijzigd door DaRealMac op 11-01-2003 15:04]

I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_7844105
Zijn die dingen op dvd te krijgen?
  zaterdag 11 januari 2003 @ 21:26:07 #17
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_7844182
Wel op video, DVD heb ik nog nooit gevonden op i-net
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_7851972
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:17 schreef DaRealMac het volgende:
Fout, Percell wordt niet blind, een gozer die er later bij komt wordt blind, een dude met zwart haar. Hij lijkt op (of is) de gast die de hoofdrol in "Early Edition" speelt. Edit: Die gast heet Griner in de serie.

Hij kijkt terug vanuit de Bronx

ok you are right:
quote:
Percell is now a carpenter and is nearly freaked' out by finding a Vietnamese worker on the crew. That same night he runs into a peace-activist at a blind date. Bill Griner returns home to North Carolina -- having been blinded.
pi_7897226
En zeke? Die gaat toch niet dood? Anders vind ik er geen drol meer aan Ook al is het op het einde van de serie
pi_7897309
geweldige serie!
If you can't stand the heat, get out of the kitchen
pi_7915976
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 19:37 schreef BierKoning het volgende:
En zeke? Die gaat toch niet dood? Anders vind ik er geen drol meer aan Ook al is het op het einde van de serie

Zeke roels

pi_7927792
NOU, die kut UPC hier in Brabant hebbe g*dverdomme Veronica weer niet eens in het pakket zitten, en MTV ook al niet!?!

Ik wil die serie echt nog een keer zien, ik weet nog hoe ik vroeger altijd mee aan het neurien was met PAINT IT BLACK
Als ik dat nou hoor, moet ik altijd terug denken aan Tour of Duty, maar ik kan me echt geen aflevering meer herineren...

pi_7930592
Aflevering van gister was niet zo mega vond ik...die van eergister was wel super cool
pi_7934154
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 11:00 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
percell wordt in ieder geval blind.
dat is eigenlijk het enige wat ik me nog kan herinneren
Nietes, de gast die nu in Early Edition speelt wordt blind.
[edit]zoals al eerder was vermeld[/edit]
Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
  vrijdag 17 januari 2003 @ 16:11:08 #25
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7953791
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:35 schreef qube808 het volgende:

[..]

Nietes, de gast die nu in Early Edition speelt wordt blind.
[edit]zoals al eerder was vermeld[/edit]

ltd. Goldman is degene die blind word.

Het blijft toch een geniale serie...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')