abonnement Unibet Coolblue
pi_189230184


Het is bijna september dus een nieuwe FIFA staat weer voor de deur: FIFA 18 19 20. De meest populaire en eigenlijk het enige wat boeit op FIFA (lees: wat het meest aan cash oplevert voor EA) is natuurlijk FIFA Ultimate Team, beter bekend als FUT. Dat staat dan ook centraal in deze reeks.

Nieuw dit jaar zijn de tenues van clubs, wat logo updates en nieuwe player faces. Ook is de La Liga een officiële sponsor dus alle stadions en meer faces. Voor de rest hebben ze China toegevoegd dus verwacht veel cheese met spelers als Hulk of Carrasco. Voor de rest kleine updates, fysiek is de shit, pace is shit. Bijna vergeten, de CL en EL is ook aanwezig!

Nieuw is Volta dit jaar en vrije trappen zijn nieuw, noujah nieuw... Oh en er zijn wat Icons bijgekomen zoals Zidane, Koeman, Kaka, Pirlo etc



* FUT 20: https://www.ea.com/nl-nl/(...)imate-team/fut-icons
* Prices: https://www.futbin.com
* Squadbuilding: https://www.futhead.com
* Webapp: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
* Ratings top 100: https://www.ea.com/nl-nl/(...)ayer-ratings-top-100

Bespreek in dit topic hoeveel geld jij dit jaar gaat verknallen aan FIFA points om uiteindelijk packs te openen om achteraf spijt te krijgen. Brand los.
pi_189230679
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja logisch in 6. In 3 wordt je echt 6-0 voorover gebukt waarbij blind er 4x uitgesprint wordt :')
mwa. 6/5 en sb op legendary. En maakt niet uit in welke divisie het is. In elke divisie kom je vrijwel alleen pace teams tegen.

Trage spelers kunnen gewoon goed zijn als je ze op de goede manier gebruikt. Ik heb blind op stay back while attacking staan. En op stay central. Bij counters kan hij de speler die op je af komt rennen opvangen. En dan met een andere snellere speler de looplijn volgen van de buitenspelers zodat ze niet zo makkelijk een diepte bal naar de zijkant kunnen doen. Op deze manier maakt zijn snelheid totaal niet uit, want je gaat gewoon geen sprint duel aan. Werkt prima.

Zo was in fifa 17 khedira mijn fac cdm. Die ook traag is.

Maar ben blij dat 80% van de spelers er anders over denkt. Zo kan ik blind straks voor 12k kopen :) Zelfde met sommige legends, die hebben niet super veel pace en zijn daardoor goed betaalbaar. Dus ik vind het allemaal prima O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:01:34 #3
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189230857
Na de nieuwe update loopt ie bij mij gewoon vast op de Xbox one haha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:07:09 #4
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189230966
Jaaaaaa, kit SBCs zijn ook weer terug :D _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189230971
Welke patch :?

De verdedigers zijn nog steeds ranzig slecht. Je moet gewoon Koulibaly of VVD hebben om wat minder tegen te krijgen
pi_189231035
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke patch :?

De verdedigers zijn nog steeds ranzig slecht. Je moet gewoon Koulibaly of VVD hebben om wat minder tegen te krijgen
Hoe verdedig je dan?
pi_189231099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:09 schreef laucas het volgende:

[..]

Hoe verdedig je dan?
Nou niet dus blijkbaar haha
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:14:37 #8
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189231137
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke patch :?

De verdedigers zijn nog steeds ranzig slecht. Je moet gewoon Koulibaly of VVD hebben om wat minder tegen te krijgen
Weet niet meer wie die tip gaf in het vorige topic, maar je moet gewoon L2 ingedrukt houden als je verdedigd, en dan gewoon het hele 16 meter gebied af-jockeyen :') Oh, en sowieso drop back 1-2 depth spelen, anders counteren ze je kapot.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189231162
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Weet niet meer wie die tip gaf in het vorige topic, maar je moet gewoon L2 ingedrukt houden als je verdedigd, en dan gewoon het hele 16 meter gebied af-jockeyen :') Oh, en sowieso drop back 1-2 depth spelen, anders counteren ze je kapot.
Oh L2 hmm, met xbox controller doe ik wel RB om 2e verdediger erbij te roepen maar ik meende dat ze bij FIFA 19 ook nog echt op man af gingen nu blijven ze vaak op paar meter hangen
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:17:59 #10
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189231199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Oh L2 hmm, met xbox controller doe ik wel RB om 2e verdediger erbij te roepen maar ik meende dat ze bij FIFA 19 ook nog echt op man af gingen nu blijven ze vaak op paar meter hangen
Ja klopt, contain (RB) is wel behoorlijk generfed. Sinds ik met L2 verdedig heb ik in ieder geval het idee dat ik een potje kan winnen. Voor ik met L2 aan de slag ging had ik geloof ik een online record van 2-3-14, en nu rond de 5-1-2. Kan geluk zijn, maar heb het idee dat mijn verdediging niet 24/7 compleet open ligt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189231214
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Oh L2 hmm, met xbox controller doe ik wel RB om 2e verdediger erbij te roepen maar ik meende dat ze bij FIFA 19 ook nog echt op man af gingen nu blijven ze vaak op paar meter hangen
Niet pressen met RB. En wat hierboven al staat: containen met L2.

Ik speel best wel passive met mijn verdedigers en op de juiste momenten probeer ik in te stappen en agressief te zijn.

Niet tackelen met B helpt ook omdat die animatie zo tering lang duurt.
pi_189231300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:18 schreef laucas het volgende:

[..]

Niet pressen met RB. En wat hierboven al staat: containen met L2.

Ik speel best wel passive met mijn verdedigers en op de juiste momenten probeer ik in te stappen en agressief te zijn.

Niet tackelen met B helpt ook omdat die animatie zo tering lang duurt.
tackelen werkt juist goed. Je moet het alleen met goed timen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189231336
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

mwa. 6/5 en sb op legendary. En maakt niet uit in welke divisie het is. In elke divisie kom je vrijwel alleen pace teams tegen.

Trage spelers kunnen gewoon goed zijn als je ze op de goede manier gebruikt. Ik heb blind op stay back while attacking staan. En op stay central. Bij counters kan hij de speler die op je af komt rennen opvangen. En dan met een andere snellere speler de looplijn volgen van de buitenspelers zodat ze niet zo makkelijk een diepte bal naar de zijkant kunnen doen. Op deze manier maakt zijn snelheid totaal niet uit, want je gaat gewoon geen sprint duel aan. Werkt prima.

Zo was in fifa 17 khedira mijn fac cdm. Die ook traag is.

Maar ben blij dat 80% van de spelers er anders over denkt. Zo kan ik blind straks voor 12k kopen :) Zelfde met sommige legends, die hebben niet super veel pace en zijn daardoor goed betaalbaar. Dus ik vind het allemaal prima O+
Zal deels wel waar zijn, maar de simpele waarheid is dat dezelfde speler met pace gewoon beter is.
pi_189231358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:24 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zal deels wel waar zijn, maar de simpele waarheid is dat dezelfde speler met pace gewoon beter is.
Ja en de zelfde speler met 99 phy ook. Maakt het nog geen slechte speler omdat die niet veel pace heeft
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:32:07 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_189231513
Laten we eerlijk wezen pace is belangrijker dan ooit deze FIFA
pi_189231517
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja en de zelfde speler met 99 phy ook. Maakt het nog geen slechte speler omdat die niet veel pace heeft
:')

Pace is gewoon OP. Als je spits eenmaal voorbij je verdediger is ben je klaar als je met Blind speelt. Dat kun je met instellingen wat verbloemen, maar dat heeft ook weer negatieve kanten anders zou iedereen wel met Bonucci en Blind spelen :)
pi_189231573
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:32 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

:')

Pace is gewoon OP. Als je spits eenmaal voorbij je verdediger is ben je klaar als je met Blind speelt. Dat kun je met instellingen wat verbloemen, maar dat heeft ook weer negatieve kanten anders zou iedereen wel met Bonucci en Blind spelen :)
Ohh zijn if is een cb? Ja dat is een ander verhaal :P zijn nif is cdm
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189231781
Loyalty glitch kan ook gewoon met de normale Squad battle tegenstanders, mooi :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_189232377
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:47 schreef el-blanchito het volgende:
Loyalty glitch kan ook gewoon met de normale Squad battle tegenstanders, mooi :)
Dan verlies je wel 10 wedstrijden voor je Squad Battles. Maar ik ga er vanuit dat je die niet speelt verder dan :).
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:17:35 #20
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_189232404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dan verlies je wel 10 wedstrijden voor je Squad Battles. Maar ik ga er vanuit dat je die niet speelt verder dan :).
Heb er vorige week 20 lopen leaven en had zonder al te veel moeite goud 1.
pi_189232591
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Heb er vorige week 20 lopen leaven en had zonder al te veel moeite goud 1.
Dat is mooi ^O^.

Ik heb er altijd veel meer moeite mee.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:29:48 #22
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_189232622
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat is mooi ^O^.

Ik heb er altijd veel meer moeite mee.
Speel je de twee makkelijke op wereldklasse? Gewoon rustig balbezit houden en rond spelen dan komen de grote kansen vanzelf
pi_189232656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Speel je de twee makkelijke op wereldklasse? Gewoon rustig balbezit houden en rond spelen dan komen de grote kansen vanzelf
Nee, ik ben zo stom om alles op professional te spelen omdat ik dan zeker weet dat ik win :').

Maar ja, ik moet inderdaad beginnen met wereldklasse te spelen, van 't weekend 1 potje gedaan tegen een vrij goed team (beter dan mij, betere chem op dat moment) en dat werd al vrij snel 0-1, maar bleef het ook bij. Sowieso een betere oefening (voor mijn niveau) dan maar op professional te blijven.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 21:01:17 #24
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_189233370
Traden gaat hier prima. Zit inmiddels op zo'n 260k. :) Wil eigenlijk mijn team al verbouwen, maar weet niet zo goed wat. Wil eigenlijk De Ligt, Chiellini, Malen en Memphis houden. Di Maria valt echt vies tegen. Dit weekend nog maar eens wat in elkaar puzzelen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_189234544
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Speel je de twee makkelijke op wereldklasse? Gewoon rustig balbezit houden en rond spelen dan komen de grote kansen vanzelf
Zelfde met legendary. Is vrij makkelijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')