Denk dat ze beide klein zijn want ze heeft een heel lang shirtje aan van de kinderafdeling.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lijkt wel een downie op die foto's. Is die vriendin zo lang trouwens of hij klein?
quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens mij kun je niet rechtstreeks foto's vanaf insta plaatsen. Deze foto bevat wel erg veel plastic soup:
https://www.instagram.com/p/B3et7Mllwn-/?hl=nl
quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb ook al een foto gevonden van Tiesto over 40 jaar:
[ afbeelding ]
Lekker flay shinenquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Dopper op tafel ook. Als je dan naar Le Garage gaat, dan kan een glas water er toch wel vanaf?!
Jaaaa. Haar bff is nog erger.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is dat niet Jaimy Vaes naast Estelle?
Ah Koen Kardashian, die zijn eigen neus praktisch webshopt op foto's.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Jaaaa. Haar bff is nog erger. [ afbeelding ]
Zij is lang maar hij is ook gewoon niet groot,quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:46 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lijkt wel een downie op die foto's. Is die vriendin zo lang trouwens of hij klein?
Laten we het hopenquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha. En waarom moet ik hier denken aan Doug Hutchinson en een al dan niet minder ordinaire Courtney Stodden,?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest opzoeken wie dit was (ik word oud geloof ik), en op zijn Instagram kwam ik Estelle ook tegen. Hier lijkt ze op Janice van de Muppetsquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wie dit was (ik word oud geloof ik), en op zijn Instagram kwam ik Estelle ook tegen. Hier lijkt ze op Janice van de Muppets![]()
[ afbeelding ]
Die heeft met haar zus een boek uitgebracht. Wellicht een soort presentatie daarvan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:32 schreef maily het volgende:
[..]
Staat er nou Lexmond in die tekst achter hen? Lieke?
En wat een lelijk decolleté zo.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Dopper op tafel ook. Als je dan naar Le Garage gaat, dan kan een glas water er toch wel vanaf?!
Ah okequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die heeft met haar zus een boek uitgebracht. Wellicht een soort presentatie daarvan?
Sterker nog: volgens mij zag ik gisteren exact zoiets langskomen op Aliquote:Op maandag 28 oktober 2019 16:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat kekke jasje ook met al die logos wat rechtstreeks van Ali af lijkt te komen..
Dankzij iemand hier op Fok! die Lieke van Lexmond 'Likje van Sexmond' noemde, leg ik continue die associatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:32 schreef maily het volgende:
[..]
Staat er nou Lexmond in die tekst achter hen? Lieke?
Is dit dezelfde Koen als die met Jaimy Vaes op de foto staat? Lijkt er niets op.quote:Op maandag 28 oktober 2019 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wie dit was (ik word oud geloof ik), en op zijn Instagram kwam ik Estelle ook tegen. Hier lijkt ze op Janice van de Muppets![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is dezelfde Koen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Koen als die met Jaimy Vaes op de foto staat? Lijkt er niets op.
Heeft zij ook half Hilversum afgewerkt dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:14 schreef SEMTEX het volgende:
Dankzij iemand hier op Fok! die Lieke van Lexmond 'Likje van Sexmond' noemde, leg ik continue die associatie.
Ik heb geen idee. Ah, dit is de bron: SHO / Likje van Sexmond is weer uitgerust.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heeft zij ook half Hilversum afgewerkt dan?
Aan dat topic (en linkjes in dat topic) te zien heeft ze idd wel de nodige afgewerkt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb geen idee. Ah, dit is de bron: SHO / Likje van Sexmond is weer uitgerust.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ah, dit is de bron: SHO / Likje van Sexmond is weer uitgerust.
Het lukt!quote:Op donderdag 6 december 2012 14:55 schreef static het volgende:
Hoe ga je dit topic met deze titel in godsnaam in de zoek terugvinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |