Ziet er heerlijk uit, dank jequote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga eerst maar even eten.
Ik weet het, wat zal het lekker ruiken bij jullie thuis❤️quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zelfgemaakt vandaag he. Heeft uren op gestaan
Hachéé met rode kool? Lekker!!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zelfgemaakt vandaag he. Heeft uren op gestaan
Die ga ik binnenkort nog maken,dit is zonder ui en met rode bietjes.quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort nog maken,dit is zonder ui en met rode bietjes.
Het is een rapper.quote:
quote:
24u per dag plaatjes raden is ook wat veel…quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:00 schreef Crabapple het volgende:
Is er nog behoefte aan een raadspelletje of zal ik gewoon een leuk plaatje posten?
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
24u per dag plaatjes raden is ook wat veel…
helemaal niet , want ik kook niet graag alleen, en heb een schaakcomputerquote:
Kun jij er nog eens een moeilijke in gooien Bloes? Dat we wat te puzzelen hebben?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:33 schreef BloesBloes het volgende:
Weet ik veel wat die vijfde zuster doet, misschien ligt ze languit op de bank naar een serie te kijken , naar The Peaky Blinders misschien en gelijk heeft ze want die is goeeeeed!![]()
Sorry Lavje, ik laat het even aan jou en andere users, lukt bestquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kun jij er nog eens een moeilijke in gooien Bloes? Dat we wat te puzzelen hebben?
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sorry Lavje, ik laat het even aan jou en andere users, lukt best
Het hoeft niet heel moeilijk te zijn, in de zin dat je onbekendere nummers gaat gebruiken, het gaat om je aanwijzingen, Je kunt gewoon een nummer nemen dat weken op nummer 1 heeft gestaan, maar het gaat erom wat jij erover vrij geeft, rustig beginnen en kijken hoe er gereageerd wordt en aan de hand daarvan je hints kiezen. Het leukste is natuurlijk dat mensen denken, van heej iets hiervan komt me bekend voor, maar wat is dat nou en dan gaan zoeken in hun geheugen en met googel. Dat lukt niet altijd, maar het is naar mijn mening wel de manierquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Jammer. Maar ik begrijp het wel hoor. Zal eens kijken of ik wat moeilijks kan vinden.
Eens. Dat is echt graven in je geheugen en dat maakt dit spelletje ook zo leuk (vind ik).quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het hoeft niet heel moeilijk te zijn, in de zin dat je onbekendere nummers gaat gebruiken, het gaat om je aanwijzingen, Je kunt gewoon een nummer nemen dat weken op nummer 1 heeft gestaan, maar het gaat erom wat jij erover vrij geeft, rustig beginnen en kijken hoe er gereageerd wordt en aan de hand daarvan je hints kiezen. Het leukste is natuurlijk dat mensen denken, van heej iets hiervan komt me bekend voor, maar wat is dat nou en dan gaan zoeken in hun geheugen en met googel. Dat lukt niet altijd, maar het is naar mijn mening wel de manier
Geeft niks hoor, ik wacht rustig afquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:04 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Duurt veel te lang, vind ik zielig voor je;
America - We got all night
Nou Freddie Jackson dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik wacht rustig af![]()
Nee, is het niet. Zal nog een hint geven:
'laat je lichaam het fluweel van de nacht zijn'
Geen Jackson. En het is een groep die niet uit Amerika of Engeland komt. Als Gert hier zou posten zou hij het wetenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou Freddie Jackson dan?
En ik zou stoppen en dat doe ik ook maar ik dacht meteen America vandaar ...
Gert en ik houden niet van dezelfde voetbalclub dus waarschijnlijk ook niet van dezelfde muziek, alhoewel we een keer naar hetzelfde Stones concert zijn geweest, maar ja wie houdt er niet van de Stonesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen Jackson. En het is een groep die niet uit Amerika of Engeland komt. Als Gert hier zou posten zou hij het wetenDie is ook fan van deze groep.
'Ik ben je muziek en ik ben je lied'
Blijf!!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Oww nummers raden ... leuk ...tof zelfs maar ik ben al blij dat ik songteksten van nummers die ik mooi vind nog uit mijn hoofd kan zingen![]()
Ik zit hier verkeerd geloof ik
Ik zou het niet weten. Maar ja, ik ben een fanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gert en ik houden niet van dezelfde voetbalclub dus waarschijnlijk ook niet van dezelfde muziek, alhoewel we een keer naar hetzelfde Stones concert zijn geweest, maar ja wie houdt er niet van de Stones
Is al een paar weekjes bezig hoor, je bent een bietje laat, niet te laat, maar een bietje laatquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:24 schreef puzziepie het volgende:
Oww nummers raden ... leuk ...tof zelfs maar ik ben al blij dat ik songteksten van nummers die ik mooi vind nog uit mijn hoofd kan zingen![]()
Ik zit hier verkeerd geloof ik
Ik ken heel veel muziek maar ik kan niet 'presteren'onder drukquote:
Past eerlijk gezegd wel bij mijquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is al een paar weekjes bezig hoor, je bent een bietje laat, niet te laat, maar een bietje laat
Ben je gek zeg , veel mag hier hoor, ook gewoon ouwehoeren, dat spelletje hobbelt er gewoon tussendoorquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken heel veel muziek maar ik kan niet 'presteren'onder druk![]()
En mijn fout ,..ik dacht 'ff kijken in de SC maar het is een raad SC geworden![]()
Ik ben er duidelijk een hele tijd uit geweest
Je kan ook gewoon gezellig babbelen hoor. Gaat allemaal een beetje met elkaar om en om. Alles kan hierquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken heel veel muziek maar ik kan niet 'presteren'onder druk![]()
En mijn fout ,..ik dacht 'ff kijken in de SC maar het is een raad SC geworden![]()
Ik ben er duidelijk een hele tijd uit geweest
Ik zat te geinen , maar het is wel een hele tijd geleden dat ik hier kwam, dus dat stuk meende ik welquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ben je gek zeg , veel mag hier hoor, ook gewoon ouwehoeren, dat spelletje hobbelt er gewoon tussendoor
Ik weet , ben er een beetje uit ..post hier al heel lang niet , eigenlijk alleen in de Cos en verder elders op Fokquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezellig babbelen hoor. Gaat allemaal een beetje met elkaar om en om. Alles kan hier.
Het is niet meer de SC van weleer zeker niet de RLS sc, maar ja wat moet je dan ....quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat te geinen , maar het is wel een hele tijd geleden dat ik hier kwam, dus dat stuk meende ik wel
Er is een hoop veranderd idd hierquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is niet meer de SC van weleer zeker niet de RLS sc, maar ja wat moet je dan ....
Dat was wel iets bijzonders idd. Op velerlei gebiedquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is niet meer de SC van weleer zeker niet de RLS sc, maar ja wat moet je dan ....
Dat ging er ook een stuk heftiger aan toequote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was wel iets bijzonders idd. Op velerlei gebied
Echt ...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ging er ook een stuk heftiger aan toe
Was wel leuk om te lezen ... maar ook daar kwam ik pas heel laatquote:
Is een bende, als je terugbelt gaat het je centen kosten.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was wel leuk om te lezen ... maar ook daar kwam ik pas heel laat![]()
Iets heel anders: Ik ben nu al 2 keer gebeld door een nummer uit Algerije
+213 696 232354
en +213 696 153859
Een paar weken geleden werd ik ook al door zo'n vaag nummer opgebeld![]()
Uiteraard niet opgenomen of teruggebeld maar ik vind het maar raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |