niks is toeval Hahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De naweeën LORENZO naderen Ierland.
Gaat een staartje van de afgezwakte strom vrijdag roet in het eten gooien?
Wel frappant dat ie LORENZO heet![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)renzo-bereikt-azoren
Haha nee dat is best grappig als je erover nadenkt, Shelly’s ultieme wraak, het evenement van Gerrit in het water laten vallen.... ik ben voor.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Voor de b&b is alle luxe beleg, maar ik zie dat nooit op tafel staan, maar wel op de afgebakken broodjes die Merel zaterdags maakt voor haar en Jessie.
En Hiske weet het ook te vinden.Viel me afgelopen weekend ook op.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Voor de b&b is alle luxe beleg, maar ik zie dat nooit op tafel staan, maar wel op de afgebakken broodjes die Merel zaterdags maakt voor haar en Jessie.
Merel koopt ze royaal in natuurlijk, maar onder het mom van niet te lang houdbaar maakt ze ze op ..quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel is zelf veel te lang houdbaar. Daar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Merel koopt ze royaal in natuurlijk, maar onder het mom van niet te lang houdbaar maakt ze ze op ..
minimaal elk kwartaal bij spuiten hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Merel is zelf veel te lang houdbaar. Daar.
Ik vond haar ook niet zo erg als sommigequote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
iedereen kotst haar uit, maar heb een zwak voor haar. Ze heeft t niet makkelijk gehad.
te sneu, dat mens, zal het ook nooit snappenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:42 schreef puzziepie het volgende:
Lex weet hoe het als kind voelde als je ouders gescheiden zijn , ze is de ouder ,wat lult ze nou
t moet weer over haar gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:42 schreef puzziepie het volgende:
Lex weet hoe het als kind voelde als je ouders gescheiden zijn , ze is de ouder ,wat lult ze nou
daar heeft ze ptss van denk ik, aannamequote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:42 schreef puzziepie het volgende:
3 kisten neergezet...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:42 schreef chufi het volgende:
Worden nu buiten die tenten opgeruimd door de FEBO en andere klusjes geklaard ?
Nee....Hoe ze het haar strot ook uit krijgt terwijl ze er dus juist geen enkele drol van snaptquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
te sneu, dat mens, zal het ook nooit snappen
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:44 schreef Straatverlichting het volgende:
Lol, dat gezever hiero moet natuurlijk gewoon door gaan. Ziekelijk. Tabé.
Allemaal weer zielige verhaaltjes, geen zin in deze onzin allemaal te tikkenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:44 schreef Straatverlichting het volgende:
Shelly kwam er gisteren in een keer meequote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:46 schreef sjampoeh het volgende:
Lekker alle persoonlijke dingen van je ouders vertellen
Ja sgoed, ananas-taart, kusje, succes met je poot.quote:
Juist vergeten te geven aan de B&B gasten.....dat heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Merel koopt ze royaal in natuurlijk, maar onder het mom van niet te lang houdbaar maakt ze ze op ..
Lekker blijven lurken dan maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:44 schreef Straatverlichting het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |