Gezellig stelquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie en Merel ook wakker en gelijk praten zonder zender, volgens Merel zeurt Jessie...
Jessie stapt z'n bed uit en gelijk 'n SL.
Goedemorgen Cos
Gm Fritsiequote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie en Merel ook wakker en gelijk praten zonder zender, volgens Merel zeurt Jessie...
Jessie stapt z'n bed uit en gelijk 'n SL.
Goedemorgen Cos
Ik vind Katy een beetje droefgeestig geworden sinds Adje weg is.quote:
Mariska waggelt als Katrien Duckquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Katie loopt galanter dan Maris, Merel en Shelley bij elkaar
Komt van de veren die ze zichzelf in haar reet stoptquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mariska waggelt als Katrien Duck
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:25 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgenwat een heerlijk gezicht als ik me streams open en zie Katy lekker scharrelen
Zijn het vast veren van Volvo trucksquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Komt van de veren die ze zichzelf in haar reet stopt
Nou dan moet ze er zelf voor betalen, je krijgt de griep niet zo maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:27 schreef PTLe het volgende:
Miep moet de griepprik, ze is vroeger erg ziek geweest .
[ afbeelding ]
Die weet altijd weer iets opnieuw te verzinnen om aandacht te vragen..quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:27 schreef PTLe het volgende:
Miep moet de griepprik, ze is vroeger erg ziek geweest .
[ afbeelding ]
Ik krijg hem ook volgende week .quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan moet ze er zelf voor betalen, je krijgt de griep niet zo maar.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zijn het vast veren van Volvo trucks
Of ff de poort uit voor die prik, en ondertussen mama ff zien/sprekenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die weet altijd weer iets opnieuw te verzinnen om aandacht te vragen..
Jij snapt hemquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ff de poort uit voor die prik, en ondertussen mama ff zien/spreken
Precies!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ff de poort uit voor die prik, en ondertussen mama ff zien/spreken
Toch is het mooi om te zien dat de natuur gewoon zijn gang gaat..quote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik krijg hem ook volgende week .
[ afbeelding ]
wat een geweldige poll pfffquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:25 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Poll: Liggend je wenkbrauwen epileren ?
• Ja, altijd
• Nee
• Ik scheer mijn wenkbrauwen
• Ik heb geen wenkbrauwen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
![]()
Voor de wasgoed fetisjisten onder de streamersquote:Op woensdag 2 oktober 2019 08:32 schreef PTLe het volgende:
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten filmen .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |