abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:08:17 #51
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189372217
quote:
19s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik had dat gevoel helemaal niet. Als je te dichtbij kwam werd je ge-one-shot door Guardians. Later als je meer ervaring hebt in de game kun je de lasers terug kaatsen maar de eerste 10 uur bleef ik ver uit de buurt van Hyrule Castle.
Dat is voor mij een uitdaging om het juist te exploren :+
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:18:37 #52
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189372605
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:08 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Dat is voor mij een uitdaging om het juist te exploren :+
Dat maakt BotW wel erg goed ook natuurlijk. Beide stijlen worden ondersteund.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 10 oktober 2019 @ 22:27:12 #53
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_189373033
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat maakt BotW wel erg goed ook natuurlijk. Beide stijlen worden ondersteund.
Erg vermaakt dat zeker, maar beste game? Nee sorry, ik wil graag met mijn skill het opnemen tegen anderen, dat kan niet met botw. Tenzij je gaat speedrunnen ofzo maar dat is niet voor mij weggelegd iets met een fulltime baan enzo.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 13:38:13 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189380927
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 22:27 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Erg vermaakt dat zeker, maar beste game? Nee sorry, ik wil graag met mijn skill het opnemen tegen anderen, dat kan niet met botw. Tenzij je gaat speedrunnen ofzo maar dat is niet voor mij weggelegd iets met een fulltime baan enzo.
Dat kan bij geen enkele zelda. En bij Bloodborne/Dark Souls heeft het geen donder met skill te maken, maar met een verschrikkelijke netcode.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:44:05 #55
481998 K21
Cappuccino
pi_189381943
Ik heb Twilight Princess gemist op de GameCube en tot aan de Switch geen console meer gehad, dus ook Skyward Sword nooit gespeeld.

Zit te wachten/hopen dat ze ooit op de Switch te spelen zijn. :@
pi_189408498
Ik heb 30 heart pieces, 1tje kan ik pas krijgen bij de enalaatste dungeon, maar dan mis ik er nog 1...

Ik weet dat je via dampé 1 vol hart krijgt als je alle challenges doet, maar waar blijft dan dat verdomde hartstukje? :'(
pi_189409867
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb 30 heart pieces, 1tje kan ik pas krijgen bij de enalaatste dungeon, maar dan mis ik er nog 1...

Ik weet dat je via dampé 1 vol hart krijgt als je alle challenges doet, maar waar blijft dan dat verdomde hartstukje? :'(
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2019 09:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb 30 heart pieces, 1tje kan ik pas krijgen bij de enalaatste dungeon, maar dan mis ik er nog 1...

Ik weet dat je via dampé 1 vol hart krijgt als je alle challenges doet, maar waar blijft dan dat verdomde hartstukje? :'(
Ook bij dampe
pi_190475082
Eerste schreden in Breath of the Wild. Bevalt goed, paraglider en winterjas binnen, nu gaat het beginnen toch? :)
pi_190476106
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:12 schreef Reintji het volgende:
Eerste schreden in Breath of the Wild. Bevalt goed, paraglider en winterjas binnen, nu gaat het beginnen toch? :)
Yess, ik ben zó jaloers dat je dit allemaal voor een eerste keer mee mag maken O+
  maandag 16 december 2019 @ 16:24:25 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190478517
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 13:12 schreef Reintji het volgende:
Eerste schreden in Breath of the Wild. Bevalt goed, paraglider en winterjas binnen, nu gaat het beginnen toch? :)
Je hebt nog niets gezien :D Enjoy O+ Dit wordt genieten voor je.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190609727
Gaat aardig, probeer zonder guide te spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar blijft de kaart donker? Heb alleen great plateau zichtbaar, de andere bestemmingen liggen in donkere gebieden zonder geografische herkenningspunten.
pi_190610673
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2019 11:27 schreef Reintji het volgende:
Gaat aardig, probeer zonder guide te spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar blijft de kaart donker? Heb alleen great plateau zichtbaar, de andere bestemmingen liggen in donkere gebieden zonder geografische herkenningspunten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190615563
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 12:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja. Dat was het. Thx
pi_190676974
Wie van jullie hebben Breath of the Wild op zowel Wii U als op Switch?

Ik heb Breath of the Wild reeds op Wii U maar niet uitgespeeld. Sinds deze week hebben we Switch en ik twijfel of ik die spel nogmaals moet kopen voor Switch. Het spelen op Switch lijkt me veel heerlijker dan op Wii U.
  vrijdag 27 december 2019 @ 17:20:07 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190684618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:26 schreef daniela_007 het volgende:
Wie van jullie hebben Breath of the Wild op zowel Wii U als op Switch?

Ik heb Breath of the Wild reeds op Wii U maar niet uitgespeeld. Sinds deze week hebben we Switch en ik twijfel of ik die spel nogmaals moet kopen voor Switch. Het spelen op Switch lijkt me veel heerlijker dan op Wii U.
Gewoon doen :Y De game is zo groots dat je veel nog niet gezien hebt. Als je daarnaast de dungeons in andere volgorde doet heb je direct een andere game :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 27 december 2019 @ 17:49:22 #66
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_190685367
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:26 schreef daniela_007 het volgende:
Wie van jullie hebben Breath of the Wild op zowel Wii U als op Switch?

Ik heb Breath of the Wild reeds op Wii U maar niet uitgespeeld. Sinds deze week hebben we Switch en ik twijfel of ik die spel nogmaals moet kopen voor Switch. Het spelen op Switch lijkt me veel heerlijker dan op Wii U.
Absoluut. Heb ze allebei, geen spijt :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_190919834
Probeer mn hele Zelda Collectie Compleet te hebben.

Skyward Sword heb ik nog niet bijvoorbeeld. Hoe is deze? Is deze nog een beetje speelbaar of al verouderd?

Ook de Oracle of ages/seasons heb ik nog niet gespeeld.

Majora's Mask is ook uitgekomen op de gamecube zag, is deze wat minder blurry dan op de N64 of heeft deze geen grafische update gehad?

De originele op de NES uiteraard wel gespeeld. Maar vroeger toen ik dom was allemaal verkocht om een SNES te kopen. Kijken of ik die nog ergens op de kop kan tikken.

SPOILER: reeds in bezit
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190920405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:03 schreef BroesWillems het volgende:
Probeer mn hele Zelda Collectie Compleet te hebben.

Skyward Sword heb ik nog niet bijvoorbeeld. Hoe is deze? Is deze nog een beetje speelbaar of al verouderd?

Ook de Oracle of ages/seasons heb ik nog niet gespeeld.

Majora's Mask is ook uitgekomen op de gamecube zag, is deze wat minder blurry dan op de N64 of heeft deze geen grafische update gehad?

De originele op de NES uiteraard wel gespeeld. Maar vroeger toen ik dom was allemaal verkocht om een SNES te kopen. Kijken of ik die nog ergens op de kop kan tikken.

SPOILER: reeds in bezit
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Skyward Sword nog steeds goed te doen is. De Wii besturing zal wel ff wennen zijn denk ik.

The Oracle of Ages/Seasons GBC games vond ik wat matig. Achterlijk gedoe met ruilen en cartridges swappen. Ze zijn te koop op de 3DS virtual console.

Een top Zelda is The Minish Cap voor de GBA uit 2004.
Ook te koop op de Wii U virtual console.

The Phantom Hourglass en Spirit Tracks zijn nog wel te vinden op DS cartridge of anders ook te koop in de WiiU virtual console.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 16:36:28 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190921002
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:03 schreef BroesWillems het volgende:
Probeer mn hele Zelda Collectie Compleet te hebben.

Skyward Sword heb ik nog niet bijvoorbeeld. Hoe is deze? Is deze nog een beetje speelbaar of al verouderd?

Ook de Oracle of ages/seasons heb ik nog niet gespeeld.

Majora's Mask is ook uitgekomen op de gamecube zag, is deze wat minder blurry dan op de N64 of heeft deze geen grafische update gehad?

De originele op de NES uiteraard wel gespeeld. Maar vroeger toen ik dom was allemaal verkocht om een SNES te kopen. Kijken of ik die nog ergens op de kop kan tikken.

SPOILER: reeds in bezit
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skyward Sword is de slechtste Zelda ooit. Mijn ex is een enorme Zelda-fan maar die ging bijna smijten met de Wiimote :D Verschrikkelijke controls.

Oracle-games zijn erg goed. Gewoon één voor één spelen en eigenlijk maakt het niet zoveel uit in welke volgorde (internet liegt hierover).

Majora op GameCube is een directe port, geen opgepoetste graphics.

Ik zou je A Link Between Worlds op 3DS willen aanraden. Tot de Switch-remake van Link's Awakening vond ik dat de beste 2D Zelda.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190921076
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Skyward Sword is de slechtste Zelda ooit. Mijn ex is een enorme Zelda-fan maar die ging bijna smijten met de Wiimote :D Verschrikkelijke controls.

Oracle-games zijn erg goed. Gewoon één voor één spelen en eigenlijk maakt het niet zoveel uit in welke volgorde (internet liegt hierover).

Majora op GameCube is een directe port, geen opgepoetste graphics.

Ik zou je A Link Between Worlds op 3DS willen aanraden. Tot de Switch-remake van Link's Awakening vond ik dat de beste 2D Zelda.
Als Skyward Sword geen motion controls had, dan was het gewoon een prima Zelda game. (Het heeft de mooiste dungeon ooit met de beste boss fight.)
De Oracle games zijn inderdaad ook goed te doen.
pi_190927002
Wil iig de originele release allemaal hebben. Heb niet zoveel met downloads.

Maar ik zie al dat het niet goedkoop wordt. Nouja, geduld is een schone zaak.

A link between Worlds moet ik hebben als ik het goed heb, maar ik kan hem nergens weer vinden. Is dat die Zelda waarmee je ook als 2d figuur op de muur kan?
  dinsdag 7 januari 2020 @ 22:13:52 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190927206
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:04 schreef BroesWillems het volgende:
Wil iig de originele release allemaal hebben. Heb niet zoveel met downloads.

Maar ik zie al dat het niet goedkoop wordt. Nouja, geduld is een schone zaak.

A link between Worlds moet ik hebben als ik het goed heb, maar ik kan hem nergens weer vinden. Is dat die Zelda waarmee je ook als 2d figuur op de muur kan?
:Y
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190927358
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:Y
Gevonden, ooit met m'n domme kop als digitale download gekocht om 2DS. :|W
pi_190928358
The Legend of Zelda Tri Force Heroes
The Legend of Zelda a Link Between Worlds
The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Zojuist de bovenste gekocht. :')

Tri Force was maar 8 euro, zal hem waarschijnlijk nooit spelen, gezien multiplayer. Maar iig het originele doosje.
  dinsdag 7 januari 2020 @ 23:05:51 #75
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_190928404
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 23:02 schreef BroesWillems het volgende:
The Legend of Zelda Tri Force Heroes
The Legend of Zelda a Link Between Worlds
The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Zojuist de bovenste gekocht. :')

Tri Force was maar 8 euro, zal hem waarschijnlijk nooit spelen, gezien multiplayer. Maar iig het originele doosje.
ALBW is echt een topper _O_
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')