quote:Ja, het is kut...
Op vrijdag 10 januari 2003 18:00 schreef daisyduck het volgende:
Weet iemand net als mij hoe het is om een gebroken hart te hebben ?
Over een jaar ben je er weer overheen.
quote:-edit- nodig nee
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 10-01-2003 18:07]
Maarre, is het net uitgegaan ofzo? Of loop je er al een tijdje mee (ben zelf nu anderhalve maand onderweg met mijn gebroken hart)?
Heel veel sterke iig en doe vooral veel met je vrienden om de tid door te komen.
quote:weet precies wat je bedoelt
Op vrijdag 10 januari 2003 18:03 schreef roze-meisje het volgende:
Ja ik weet zeker hoe dat voelt. Je voelt je leeg, nix lijkt nog zin te hebben enzovoorts enzovoorts, alle cliches eigenlijk.![]()
quote:Lang niet altijd hoor.
Op vrijdag 10 januari 2003 18:01 schreef SolidArt het volgende:[..]
Over een jaar ben je er weer overheen.
quote:Nee, want mijn schatje heeft mijn hartje nog niet gebroken, gelukkig maar.
en dan sla je jezelf voor je kop (figuurlijk) door tegen jezelf te zeggen dat je lekker door moet gaan met je leven en niet moet verdrinken in zelfmedelijden.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 10-01-2003 20:15]
quote:het Vreemdelingen Legioen misschien??
quote:Nou om maar even antwoord te geven. Ik ben net nieuw en wilde ven zien hoe het werkt hier. Dus ik d8 ik begin nog niet heel mijn verhaal. Maar ik zal zeker nog wel iets zinnigs plaatsen.
Op vrijdag 10 januari 2003 19:04 schreef shmoopy het volgende:
Dat weet iedereen wel,
maar wat wil je precies met dit topic,
want het zet niet bepaald aan tot discussie met zo'n summier zinnetje.
Pleased ????
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:04 schreef shmoopy het volgende:
Dat weet iedereen wel,
maar wat wil je precies met dit topic,
want het zet niet bepaald aan tot discussie met zo'n summier zinnetje.
quote:Sorry even een lullige opmerking maken: Dit is zeker je eerste keer hier op Fok in R&P??? of niet.
Ja ik weet het ook en het voelt niet leuk, sterkte en doe rustig aan ga je zelf niet opvreten over dingen waar je niets meer aan kan doen.
quote:ja, ongeveer hetzelfde als een vriendin hebben met een kutl;even en vaak op de rand staat om het te doen.
quote:Juist
Op vrijdag 10 januari 2003 18:03 schreef roze-meisje het volgende:
Ja ik weet zeker hoe dat voelt. Je voelt je leeg, nix lijkt nog zin te hebben enzovoorts enzovoorts, alle cliches eigenlijk.![]()
quote:Sommige mensen zijn niet zo makkelijk te vervangen..
Op zaterdag 11 januari 2003 11:17 schreef Wez het volgende:
Zoek gewoon een ander, er leven niet voor niets een paar miljard mensen hoor.
quote:Als je zulke dingen zegt, heb je geen idee wat het is.....en ik hoop btw voor jou dat je het nooit zult krijgen.
Op zaterdag 11 januari 2003 11:17 schreef Wez het volgende:
Zoek gewoon een ander, er leven niet voor niets een paar miljard mensen hoor.
Het is nu 3 maanden uit en het gaat inmiddels wat beter met mij, maar ik heb me zo ontzettend eenzaam en leeg gevoeld. Als je zoveel van iemand houdt, is het een zware dreun als je niet meer met iemand verder kan. Het kan maanden duren voordat je je weer helemaal happy voelt. Het is vooral belangrijk om zoveel mogelijk onder de mensen te komen is mijn ervaring.
quote:Dus je zegt, dat je gewoon die persoon moet achtervolgen, niet los laten, ook al neemt ze iemand anders? Dus, omdat je geliefde niet meer van je hou, blijf je levenslang vrijgezel, nou jij je zin! Maar zo dom als jij ben ik in iedergeval niet.
Op zaterdag 11 januari 2003 17:20 schreef Listen het volgende:[..]
Als je zulke dingen zegt, heb je geen idee wat het is.....en ik hoop btw voor jou dat je het nooit zult krijgen.
Het is nu 3 maanden uit en het gaat inmiddels wat beter met mij, maar ik heb me zo ontzettend eenzaam en leeg gevoeld. Als je zoveel van iemand houdt, is het een zware dreun als je niet meer met iemand verder kan. Het kan maanden duren voordat je je weer helemaal happy voelt. Het is vooral belangrijk om zoveel mogelijk onder de mensen te komen is mijn ervaring.
quote:Ik weet dit sinds 3,5 week of zo, voor mij voelt t alsof ik dood ben, ik heb nergens zin meer in, het hoeft voor mij allemaal niet meer, zo voel ik me ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |