Dan is de vraag welk deel voor het binnenland is en welk deel voor de export.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:21 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik had het ook al opgezocht
Pluimvee-megastal in De Mortel, Noord-Brabant
© Bart Eijgenhuijsen / HH
https://www.groene.nl/artikel/de-boer-broeit-voort
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In die snackbar daar achter hadden ze de beste broodjes speklap van den haag
nou, nou. nouquote:
Bron?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:27 schreef SecretHans het volgende:
Intussen vernomen dat de landmacht ook onderweg is met grote trailers om blokkades bij opritten te zetten in een poging trekkers van de snelwegen te houden
Fakenewsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:27 schreef SecretHans het volgende:
Intussen vernomen dat de landmacht ook onderweg is met grote trailers om blokkades bij opritten te zetten in een poging trekkers van de snelwegen te houden
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Actievoeders dreigen met nieuwe acties
Als de politiek niet binnen 4 weken naar de actievoerende boeren luistert, dreigen ze met nieuwe acties. DDB-voorzitter Sieta van Keimpema en Mischa Bouwer van Farmers Defence Force (FDF) stellen een ultimatum voor de politiek. Bouwers zegt dat de boeren met de actie hebben laten zien dat ze het land plat kunnen leggen. “We hebben nu laten zien dat we een recordfile kunnen veroorzaken. Dat record kunnen we ook breken en nog eens breken”, aldus Bouwer. Ook oppert hij om Schiphol plat te leggen of de Formule 1-wedstrijden in Zandvoort.
Krimp veestapel
De kritiek van de actievoerders richt zich vooral op de politiek. “Wij kunnen het vuile werk opknappen, omdat de Haagse Bluf zijn hoogwaardige levensstijl niet wil veranderen” zegt Van Keimpema fel.
De boeren willen geen krimp van de veestapel, onafhankelijk onderzoek naar de uitstoot van stikstof en CO2 en een goed afgewogen gewasbeschermingsmiddelenbeleid. Daarnaast willen ze duidelijkheid voor de lange termijn en geen tegenstrijdige regelgeving meer.
https://www.boerderij.nl/(...)erenprotest-477538E/
Dan stoor je toch ook de overige weggebruikers ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:27 schreef SecretHans het volgende:
twitter:JacoHoeve85 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 10:26:56Een uur geleden genomen op de #A28 #Staphorst. Vanuit #Hoogeveen rijden #boeren over de A28 voorbij #Zwolle om daar weer om te keren. Omdat deze boeren niet naar Den Haag kunnen, protesteren ze in de vorm van een #langzaamaanactie. #boerenprotest #agractie https://t.co/XgVpDrjvxc reageer retweet
twitter:MartijndeGraaf twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 15:46:08Een groepje boeren is doorgereden naar het Brabantse provinciehuis! #boerenprotest #agriactie #ob https://t.co/6XNnRvsVHf reageer retweet
ik zag zojuist op een foto dat er een hele stoet trekkers de snelweg opreden. dit lijkt me een broodje aappquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:27 schreef SecretHans het volgende:
Aan de kant staan met je vrachtwaggel tot je een horde trekkers ziet oprukken en dan de blok zetten op de oprit. Lijkt me minder "schade" dan ze op de snelweg laten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:29 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dan stoor je toch ook de overige weggebruikers ?
doe geen moeite fake shit. ik hoor ze letterlijk vanuit de 12 claxonerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:28 schreef SecretHans het volgende:
[..]
Groepsapp, inclusief foto's. Zal eens kijken of ik wat publiekelijks kan vinden voor je.
twitter:Arriva_NL twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 16:31:35Houd vanwege demonstraties van boeren rondom busstation Groningen rekening met eventuele vertraging van onze Qliners, 304, 314 en 315 reageer retweet
Ik vind ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:34 schreef Geytenbeekje het volgende:
Vind dat LTO de kosten moet betalen van eventuele schade en oponthoud.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Actievoeders dreigen met nieuwe acties
Als de politiek niet binnen 4 weken naar de actievoerende boeren luistert, dreigen ze met nieuwe acties. DDB-voorzitter Sieta van Keimpema en Mischa Bouwer van Farmers Defence Force (FDF) stellen een ultimatum voor de politiek. Bouwers zegt dat de boeren met de actie hebben laten zien dat ze het land plat kunnen leggen. “We hebben nu laten zien dat we een recordfile kunnen veroorzaken. Dat record kunnen we ook breken en nog eens breken”, aldus Bouwer. Ook oppert hij om Schiphol plat te leggen of de Formule 1-wedstrijden in Zandvoort.
Krimp veestapel
De kritiek van de actievoerders richt zich vooral op de politiek. “Wij kunnen het vuile werk opknappen, omdat de Haagse Bluf zijn hoogwaardige levensstijl niet wil veranderen” zegt Van Keimpema fel.
De boeren willen geen krimp van de veestapel, onafhankelijk onderzoek naar de uitstoot van stikstof en CO2 en een goed afgewogen gewasbeschermingsmiddelenbeleid. Daarnaast willen ze duidelijkheid voor de lange termijn en geen tegenstrijdige regelgeving meer.
https://www.boerderij.nl/(...)erenprotest-477538E/
Overdrijf toch niet zo, je weet dat ze van het centrum naar de snelwegen gaan. Ff omrijden niets aan de hand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mensen die met de auto den haag willen verlaten kunnen beter ergens in de stad avond eten doen filmpje pakken en dam pas de snelweg opgaan :p
Ik vind jou een beetje raar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:34 schreef Geytenbeekje het volgende:
Vind dat LTO de kosten moet betalen van eventuele schade en oponthoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |